Gå til innhold

Når vil Knerten komme??

magnhild

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle prøve og komme gjennom din i morgen....

litt sliten nå og tror kansje jeg får feber.... :sur:

har fri fra jobben i morgen, så da har jeg litt tid...

det er jo litt morsomt og "snoke" litt i andres dagbøker også da...hehe..

_michelle_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Når en ikke har penger - då finner en alt mellom himmel og jord - billig... :-?

Når en har penger og skal finne noe - da er det umulig - for alt er stygt... :wink:

For ikke å snakke om alt en har lyst på av mat og drikke da...

Selv om fryseren er full - er det ikke akkurat DET en har lyst på heller...

Klem fra Mayamor :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Takk for hoppingen!!!

Hm... Jeg skjønner godt at det ikke er så kult å legge på seg så mye. Men nå er du jo langt på vei også da. Og så blir det mye god næring til babyen din når du begynner ammingen. (Eh, hvis det er sånn det funker da...)

Kos deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt stille så kan jeg jo si at nå er søknaden til utveksling til Hawaii ferdig utfylt. Venter bare å oversettelse av vitnemålene... Da tar jeg knerten og mannen med meg i fore mnd...

*mikrohoppe*

:ler:

*vaske huset til vi får gjester i morgen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjon fra deg. Veldig kjekt.

Jeg er fremdeles hoppende glad. Tok en CB-test til i morges (for det var jo 2 i pakken), og graviditetsstreken i krysset var enda sterkere :wink:

Ønsker deg ellers en fantastisk fin bursdag!!!

Ser ut som at værgudene er på din side.

- Blir nok strålende sol her i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

:bursdag: GRATULERER MED DAGEN... :bursdag:

Masse dissende sjokoladepudding oversvømt

av vaniljesaus med noen ustabile lys dinglende oppi? :ler:

Ser deg for meg... :o :ler:

Bursdagsklem fra Mayamor :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nammenam!!!

*slikke, slurpe, spise*

SJokoladekakedeig er noe av det aller beste jeg kan få...

*slurpe*

Takk for hilsner alle sammen!!! Skikkelig koselig at noen husker på meg...

Jeg trodde det skulle være helt greit å ha bursdag og det er det, men mannen klarte å få meg til å tenke da han kom smygende bort til meg i morges. 'Gratulerer med dagen. 25 år og snart mamma...'

Ahhh... da var jeg gammel... :roll:

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

GRATULERER MED 25-ÅRSDAGEN, KNERTEMOR!!!

25 er da ingen alder. Jeg er faktisk ganske erfaren på det feltet, som tross alt er hele 25 1/2 år. Når du nærmer deg min alder derimot, daaa er det andre boller. Da er det frem med øyekrem og cellulittfjernere. Så nyt siste rest av ungdommen du!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle dere superdamer!

:lol:

Da er dagen min over. Egentlig ganske fornøyd med det. Det er slitsomt å ha bursdag!

Har fått masse fint jeg. Mye mer enn det jeg hadde trodd i utgangspunktet. Jeg harjo fortalt om det bildet jeg plukket ut på Finse. Jeg har fått det rammet inn og det henger nå på veggen. Det er skikkelig fint. Prøvde å finne bra bilde av det på nett, men her kan dere se litt av stilen hans.

Skal kanskje prøve å ta bilde av mitt sånn at dere kan se det også!

Utenom det så fikk jeg DE FINE øredobbene og kjede av mannen. Han er så søt atte... :hjerte: Så fikk jeg CD, termosflaske og kompass av nieser og nevø. Pluss litt penger. Morsomt! Og en rose i potte av kusinen min. Hun syntes at det var for lite blomster i leil vår. VEldig fin!!

Og nå er dagen over, det er snart helg og da skal jeg på hytten. Bare pappa og jeg! Skal bli deilig!! Det er så godt å slappe av der oppe i fjellheimen. Nesten bare oss i hele verden. Føler at jeg trenger det. Litt rart siden jeg nettopp har hatt ferie... :roll: Jaja, men jeg blir i alle fall vekke fra i morgen til søndag, og mannen skal være hjemme alene! Det ser han frem til!

Nå skaljeg sette meg i stolen og se på Jack Manion! Moro!

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!!

Klems :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, så det ble lagt inn likevel. Jeg som var så sinna når det ikke sjedde noenting i det hele tatt i går. :x

Jaja, men å er jeg oppe og pakket og klar. Skal og shoppe litt først. Pakke ned skolebøker og srikketøy, så får vi se hva som vinner i helgen... :roll: Det fornuftige eller ufornuftige. Dessuten er Henning Mankell med også, det er viktig!

vi prates!

Klem fra Magnhild

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: Gratulerer med dagen! :bursdag:

Gratulerer så mye med dagen! Som Matahari sier - nyt ungdommen. Selv er jeg tjuefemårogenogenhalvmåned - på god vei til å bli så gammel som Matahari mao :Nikke:

Hm ja, det skal sies at jeg prøver meg litt på størrelser og dilldall. Kanskje går det ikke - men jeg har i alle fall gratulert deg med dagen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TAkk for fargerik hilsen Jolie!!! Det var koselig.

Jaja, nå er jeg over 25 år!! :-? Det er vel helt greit...

Nei da får jeg dusje og gjøre meg klar. Vet ikke når pappa kommer og henter meg. Han skulle kjøre fra Austevoll ved lunsjtider, men hvor lang tid tar det da å komme hit... Det aner ikke jeg. Så da er det bare å være klar.

TAkk for hilsen Jinx! Kos deg masse i helgen!

Klem fra Magnhil 25 år og 1 dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Bursdagsklem fra sinken ! :kysse:

Lenge siden jeg har vært innom her nå !

Og du, jeg la på meg 20 - 22 kilo i svangerskapene. Det går bort igjen !

Beklager at jeg glemte bursdagen din klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aim bækk!!!

Etter en noe varm tur på fjellet er jeg nå tilbake i hverdagen. Desverre! Det er så deilig å være på fjellet. Har abre slappet av hele tiden. Står opp når jeg vil og legger meg når jeg vil og spiser når jeg vil. Pappa er like avslappet. Deilig!

Men det var jo noe varmt da. :grine: (svetter ut a vhodet) Jeg satt for det meste i skyggen og leste bok jeg. Leste litt pensum også, men det var kjedelig. Var mye morsommere å se på alle dyrene ute i 'hagen'.

:sjarmor:

Jaja, nå gleder jeg meg til å komme igang igjen!!!!

Snakkes!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med overstått bursdag!! :bursdag:

Kom hjem i går kveld derfor er jeg så sen med å gratulerer deg, men bedre sent enn aldri, eller...

Leste at du hadde en fin dag, og det var bra å høre. Håper denne dagen også blir bra for deg og knerten!

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten har du skrevet om Knerten er gutt eller jente. Er det jeg som har sløva når jeg har lest igjen eller.... :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kipa!

Knerten er fortsatt bare en baby... Håper det er en frisk baby også...

Ellers takk for hilsen til bursdag og det er helt greit å få noen hilsner noen dager etterpå også.

Ellers så er nå skoleåret begynt igjen. Ikke for meg da, men for alle de nye studentene i byn. Er så glad for at det ikke er jeg som må rundt og finne ut av alt mulig i dag. For en gang skyld er jeg på samme sted over lengre tid. Tenk at jeg har studert på UiB i to år nå. I strekk!!! :roll: Hadde jeg ikke trodd var mulig...

jaja, sette meg ned og jøre ingenting en stund :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som spør, skal få svar... :wink:

Er dere gift?

Skal dere i tilfelle nei gifte dere?

- Vi giftet oss 27. juli i fjor. Det var en helt utrolig dag!!! jeg elsker å se tilbake på alle minnene og blar så ofte jeg kan i de tre albumene ...

Hvor er tomten og hvor langt er dere kommet? ER det huset som er i gang, eller er det 'bare' begynnelsen enda.

- Tomten vår er også i Drammen, på andre siden av broen enn der vi har leilighet. Vi kjøpte den for to år siden, mne pga krangel med nabo, utsetting fra kommunen, treg jobbing av kommunen etc kom vi ikke i gang før nå...Vi fikk takstoler i dag så skjellettet til huset er nå oppe..dessuten har vi murt ferdig garasjen så den også blir klar. Vi skal inn til jul...Håper vi!!

Vet dere ca budsjett på huset? Tilslutt liksom?

- Vi har lånt en mill. Av den enkle grunn at vi ikke fikk mer...Blir litt forbanna pga av det. Begge har vi trygge jobber og gode lønner- mannen er selvstendig snekker så han tjener jo det han vil omtrent..min lønn er litt mindre, men dog bra nok. så tilbake betaling skal ikke være noe problem.. Foreløpig har vi brukt 200 tusen, til grunnmur, graving, rørliegger og de materialene som er brukt. Vi tror det skal går bra. Pappa er maler, og maler forhåpentligvis uten lønn...mannen er snekker og jobber som bare det selv på bygget, og rørleggeren gjør byttearb fra mannen bygde huset- men vi har ikke tenkt å kjøpe møbler og sånn slik at vi har alt med engang. Vi har funnet et kjøkken vi liker godt, til over 100 tusen..og derfor blir stua med de møblene vi har fra før- foreløpig!

Hvilken rase er Ludde? Hvor gammel er han? (Han har lov å være suuur etter to dager i bil, så lenge han blir bliiiid av å bade!)

- Ludde er en border collie, tricolour på 3 år. Altså en gjeterhund...vi bruker han ikke tildet, men han får masse tur og iq trening av oss i steden, den rasen må ha det...Han er veldig snill, men viser tydelig når han er sur... :ler:

Jeg svarte på litt mer også ser jeg...Bare spør du, jeg er ikke redd for at noen skal kjenne meg igjen eller noe...

ha en fin dag!!

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...