magnhild Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #401 Del Skrevet 24. juli 2003 :oops: Unskyld Lillen... Synes bare du brukte saa lang tid!! Dessuten saa er det kult aa maatte trylkke mange rare bokstaver for aa faa norske bokstaver... Blaedi saa!! :evil: Og saa en liten rettelse; vi er litt utenfor London, og har kjente som vet hvor det er billig aa handle... Nar vi faar en treningsdrakt til £2, saa klager ikke jeg da. Tror nok vi handler litt mer paa mandag ja... Snakkes!! Klem fra Magnhild som har kvittet seg med Jaco fordi han tygget paa brillene hele tiden, og tok jeg de av saa piercet han oerene mine. DEILIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. juli 2003 #402 Del Skrevet 29. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 29. juli 2003 #403 Del Skrevet 29. juli 2003 Klem fra Magnhild som har kvittet seg med Jaco fordi han tygget paa brillene hele tiden, og tok jeg de av saa piercet han oerene mine. DEILIG!!! Ehm, har dere fått dere litt intern humor her på Graviditetsdagbok H-N? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. juli 2003 #404 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg har også et slikt teit tastatur uten æ-ø-å. Mayamannen er avhengig av dette dumme tastaturet... :-? Men her trykker jeg bare: Control+Alt+w = å Control+Alt+l = ø Control+Alt+z = æ Litt tungvindt, men da slipper jeg aeoe-stavelser osv... Nå er jeg blitt vandt med det... Kom hjem fra ferien i går. Når er det du kommer hjem? Har ikke hørt noe fra Pludre - så jeg regner med at hun vandrer rundt med stor mage enda... Klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 31. juli 2003 #405 Del Skrevet 31. juli 2003 Nå synes jeg at dere som har så laaang ferei, skal komme hjem snart...Men det er bra at du har oppdatert oss innimellom..Jeg er ikke så missunnelig som det virker som... Håper du har en strålende ferie og koser deg og bare nyyyyter livet. I morgen drar jeg på min ferie. Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 31. juli 2003 #406 Del Skrevet 31. juli 2003 Sladre-sladre: Pludre har født i dag tidlig. Det ble nok et keisersnitt... Alt står bra til med mor og stor gutt. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. august 2003 Forfatter #407 Del Skrevet 1. august 2003 HJEMME!!!!! Og det er deilig det!! Borte er bra, men hjemme er alltid best!! Så det så! Og så skal jeg minne meg selv på at når man er på ferie så er det kult å ta masse bilder, men UTROLIG kjedelig å laste de inn på nett og navnsette de etterpå... :x Åh det tar sin tid dette ja! Og TAKK MAYA!! Jeg har jo fått vite om Pludre da selvsagt, men det er etter at jeg sendte sms til deg OG Pludre. Lurer egentlig på HVOR stor han var... :-? Stakkers Pludre, men er nok litt misunnelig også tenker jeg... Jeg skal komme tilbake med mye mer etterhvert, ville bare si at jeg er her og at alt er bra med meg og magen og alt annet som det skulle være greit med. (Sett vekk fra at Lillen er borte... ) Postkort kommer snart!! Klem fra Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 1. august 2003 #408 Del Skrevet 1. august 2003 Og så skal jeg minne meg selv på at når man er på ferie så er det kult å ta masse bilder, men UTROLIG kjedelig å laste de inn på nett og navnsette de etterpå... :x Åh det tar sin tid dette ja! Men det som er enda kjedeligere er å sitte igjen, 5 år etter, med 3 bilder fra drømmeferien. Knips i vei! Klips på en snei. Ikke noe nips her, nei. Har du tatt på slips fei vei? Kanskje noen gode tips til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. august 2003 Forfatter #409 Del Skrevet 2. august 2003 :x Nå har jeg begynt på postkort i hele dag, men så har jeg funnet på noe annet som har gjort at jeg må restarte hele maskinen... Jaja... Uansett: Postkort fra sommeren 2003 fre 18. juli Dro fra Bergen etter jobb. Kjørte opp på fjellet til mamma og pappa. Der ventet ferske kjøttkaker på hjemmelaget brød på oss. Litt sjokolade og litt brus hører også med. Slappet av i sofaen alle fire. Lør 19. juli Reiste til Geilo en liten tur. Kjøpte litt strikketøy. (det er sånt som man glemmer hjemme når man drar på ferie) Tuslet rundt, handlet litt, så en snømus (dagen min var reddet). Kjøpte fin bok til hytten. Det var en bok om fjellet. Biologi, geologi, histori osv osv. alt man trenger å vite... Grillet ute på terassen i fint vær på ettermiddagen. Slappet av enda mer i sofaen den kvelden. Søn 20. juli Denne dagen har jeg skrevet om før. Var på Finse hele dagen. Skikkelig kulturell. Gleder meg sånn til torsdag for da får jeg bildet mitt. Om Harald Kryvi har fått det ferdig i tide da... :-? Skal bli stilig å ha på veggen ja... Man 21. juli Dro sørover fra fjellet. Mannen trodde han kunne veien, men det viste seg at han kunne en veldig lang vei fra fjellet. Fra Geilo til Sandefjord via drammen... Jaja, det var en fin tur i alle fall. Kom til Sandefjord litt før fire. fikk levert inn porselensmykkeskrinet mitt til reperasjon. (Eneste reperatør i Norge. Faren til en kompis av mannen som gjorde det. Det skulle visst ikke koste noe særlig...) Shoppet litt til. viktig del av ferien. Var ute og spiste litt pizza. Skulle så finne et sted å sove. Ikke lett. Alle hytter som hadde vært ledig var ikke det etter DEN værmeldingen som var gitt. (Lyn og torden og regn) Hadde ikke så lyst til å ligge i telt nei. Fant til slutt et rom på en campingplass. Helt greit. (Følte oss en stund som josef og Maria der vi kjørte fra sted til sted og spurte etter rom... ) Kjørte etterpå ut på Knattholmen hvor noen venner av familien driver stedet. Satt der noen timer og fikk te og melon og kjeks. Fikk pratet om masse en lang stund. Deilig og avslappende. Så ikke noe til været de hadde spådd. Tilbake på campingen så badet vi... Det er morsomt å bade om kvelden. Alt blir litt mer spennende!!! 8) Tirs 22. juli Stod opp kl 0605... Måtte tisse. Og det er ikk enoe kult når det er langt til do... Måtte kle helt på meg og traske LAAAANGT!! Jaja, det gikk det også. Da var det fiiiint vær og deilig og varmt. Jeg la meg i sengen igjen og gledet meg til å stå opp og bade litt seinere. Da jeg våknet kl 0900 og gjorde meg klar for bading så så jeg at det var overskyet. Jeg gikk ut og der blåste det kaldt og ekkelt. Jess, da var den dagen ødelagt!!! (Nå ble den fin etter hvert. Men noen tårer måtte til... Mannen var i tillegg kjempegretten og jeg skjønte ikk enoenting...) Reiste inn til sentrum av s.fjord og tuslet rundt omkring og så oss rundt. Mannen har jo bodd her noen år, så det var litt artig. Handlet litt, tittet litt og bare koste oss. Kjørte så videre ut til Verdens Ende. Har ikke vært der før, så det var jo skikkelig moro. Det var jo kjempefint der ute. Orket ikke gå så mye. Var så glad i mannen da han sa at jeg hadde gått langt nok til å fotjene en is!!! 8) Han er bare best!!! Etterpå dro vi til en campingplass og badet. Det var skikkelig deilig. Skulle øsnke jeg bodde der, for da kunne jeg badet hele tiden!!! (Bare en liten badenymfe jeg da...) På kvelden gikk turen til England med fly. Og som vanlig fikk jeg utrolig med lopper i beina sånn etter ca 30 min. Helt vanlig. Men utrolig plagsomt. Så mannen måtte masere og kile beina hele tiden. Da går de vekk etter hvert. Ble hentet på flyplassen av svigerenne og svoger før turen gikk i 50 min i bil. Mørke veier o gjeg var bare kjempetrøtt. Ble så deilig å få sove da vi kom fram. ons 23. juli Sov lenge. Så deilig! FERIE!! Hilste på Stich (dalamtiner), Viola (Cavalier King Charles Spaniel) og Jaco (Jaco papegøye). Pluss tre onkelbarn til mannen. Hærlig familie! Ble tid til litt shopping her også. Det var her jeg kjøpte så masse klær til nesten ingen penre. Og jeg sjekket ikke på klær til meg en gang. Men det var Knerteklær som var viktig egentlig. Jeg har klær jeg... tors 24. juli Ble litt mer tid til shopping. Var på DE SINSYKE mammabutikkene. Motherworld eller noe sånt. OIOIOI!!! Nå var prisene ganske stive da, men her fikk du alt på en plass. Fra mamma klær til babyklær og alt utstyr baby trengte lenge!!! WOW! Det var kult!!! Ellers gjorde vi oss klar til å reise til Wales på fredag. fre 25.juli REiser til Wales. ÅÅHH det var lang tur det. Mye lengre enn vi trodde noen av oss. Tok jo nesten 8 timer i bil joh!!! Men vi overlevde. Fant camipngplassen vår og satte opp folding camperen. (Kul sak; hokus pokus slå deg opp, og så gjorde den det...) Kom frem seint på kvelden. Alle var trøtte og slitne, så når combicampen først var oppe så kubbet vi. lør.26 juli Åh det er så deilig å campe. Er virkelig fan av det. Frisk deilig luft, lukt av gress, stranden ikke langt unna... *sukk* Vil tilbake! Dro inn til Tenby, en liten by like ved der vi bodde. Trasket rundt i mange timer. Masse morsomme butikker. Snopefabrikk var det også... Hihi, noe for meg! Var en tur på bystranden også. Utrolig deilig vann! ÅÅHH jeg hadde ikke med meg bikinen en gang!!! :cry: Spiste middag og dro hjem igjen. Vi tre jenter tok oss en liten tur. Den ble litt lengre enn planlagt, men MYE finere. Jeg gikk på tur i skog og mark i to timer!! Det er lenge siden det!!! Men med den utsikten vi hadde så var det bare deilig. Gikk langs klippene i Wales og så laaaaangt avgårde. *sukk* Sov nok litt tidlig denne dagen også. søn 27. juli Dårlig vær. Eller egentlig ikke, men det blåste ganske masse. Tok en rolig morson, med sein og lang frokost. Det er så deilig å ha ferie... Dro in til en strand rundt Tenby igjen. Her var det masse folk selv om det blåste. Og litt vind stopper ikke Magnhild... BADE!!!!!!!!!! Det var KALDT, men deilig! Var der i mange timer. Ungene hadde det helt topp og det hadde vi det også (når jeg fikk på klær igjen ) Slappet av i camperen hele kvelden. Leste god bok, så på film og spiste snop. AHHH dt er livet. Man 28. juli Ser ut til at det blir dårlig vær og siden vi skal dra er det lurt å gjøre det før regnet slår inn. Rakk det akkurat. Da vi kjørte ut fra campingplassen begynte det å regne... *kult* Frokost ble spist på McD og det var godt. Turen hjem var like lang som til. Denne gang hadde jeg også en MEGET kosete Viola på fanget HELE veien. Det vil si 7 timer med hund på fanget... Koselig det, men varmt... MEN; da vi kom hjem så hadde det vært innbrudd i leiligheten... Triste greier. Men de hadde ikke fått med seg masse da. Bare tv'en, håndsettet til den trådløse telefonen (ikke laderen) og en discman. Alt får de igjen på forsikringen. Det var kule greier. Politiet kom og hadde hus til hus runde for å høre om de hadde sett noe... Og så kom det en sånn kriminaletterforsker og tok fingerprints og greier... WWHHEE!! Moro!!! Spiste pizza til middag og gikk og la oss. Sto opp igjen kl 0330 for å ta flyet hjem. Nå har jeg skrevet så masse at jeg tar neste uke i morgen... Natta!!! Klem fra Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. august 2003 #410 Del Skrevet 4. august 2003 Magnhild... Magnhild... Magnhild... Magnhild... Magnhild... Her er jeg... Hvor er du??? Takker for omtanken... Innbrudd??? Så kjedelig. :-? Hørte også på nyhetene at mest sannsynlig blir saken på Geilo om de som punkterte alle hjulene i påsken henlagt fordi ingen har nye opplysninger å komme med... :evil: Men du... Har politiet sjekket ut den lokale dekkforhandleren? (Som bare hadde massevis av dekk på lager og IKKE var på påskeferie?) :o Hmmmm lukter skyldig lang vei... Flott reisebrev fra deg. Satt selv med et innlegg. Etter å ha sittet i 1 time og 15 minutter - ble jeg logget av... :evil: :evil: Da gav jeg opp - og skrev min korte versjon... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. august 2003 Forfatter #411 Del Skrevet 4. august 2003 Morsomt! Har nå sittet og lest dagboken min. I alle fall ganske mange sider av den. Det tok jo ikke noe lang tid før jeg var gravid jo... :-? Trodde det jeg. Menmen... og nå er det seks mnd siden jeg testet positivt. Skjønner ikke helt hvor tiden har blitt av. Men magen vokser og ting blir handlet inn. Morsomt er det uansett! Nå skal jeg lage fotoalbum på fotoknudsen eller noe sånt noe. Skal se hva jeg får til! REsten av postkortet kommer nok seinere! Klemmer igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. august 2003 Forfatter #412 Del Skrevet 4. august 2003 :evil: Kjedar meg :x :evil: Kjedar meg :x :evil: Kjedar meg :x :evil: Kjedar meg :x :evil: Kjedar meg :x :evil: Kjedar meg :x Hvorfor er livet kjedelig!!!!???? Alt er treig og dumt og BLÆH!!! Alene hjemme, er helt blakk og har ikke brus!!! :evil: SJOKOLADE NÅ!!!! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. august 2003 #413 Del Skrevet 4. august 2003 Huffda.. Er livet kjedelig ? Å du som bærer på et nytt et...?? Hm... Gjør sjokkis og brus livet bedre da ?? ( ) Var det fotoalbumet som gjorde utslaget for frustrasjonen din ? Stakkars pia... Få mannen til å kjøpe med seg sjokkis og brus du, så kan du kooooooooooooose deg ikveld Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. august 2003 Forfatter #414 Del Skrevet 4. august 2003 DAgen ble bra når mannen kom hjem fra jobb. Her hadde jeg gledet meg til å være alene hjemme noen timer når han var på jobb for første gang på leeenge. Men neida! Det var kjedelig det!! Det hjalp litt at han kastet meg i dusjen og kledde på meg... (fant i alle fall frem klær jeg skulle ha på meg...) Så gikk vi oss en tur til butikken. Deilig å komme seg litt ut. Men fikk ikke handlet brus og sjokolade Jinx. Du skjønner det at det gikk litt mer penger på ferien enn vi hadde regnet med. Teit når VISA blir trukket så lenge etter... Så nå er jeg i minus på konto og han har 200,-. Og jeg som har bursdag på torsdag og greier. kommer ikke til å få en eneste presang. I alle fall ikke av han. Det har vi rett og slett ikke penger til. Men jeg skal få noe fint når vikommer ovenpå igjen. Men jeg får FIIINT bilde av hele familien, så jeg klager ikke. Og søs har sagt at hun skal lage kake til meg også. Da slipper jeg å lage det i alle fall. Men noe blir nok bakt. Kjøpte inn litt toro 1-2-3 ting før ferien. Smeller det sammen tenker jeg! Men sjokolade har jeg fått da... Tax-free er en fin ting!!! En ting med det å ha dårlig råd er at man får brukt mye av det som står i skaper og ligger i frysen. Har jo ørten middager der om vi bare gidder å ta oss tid til å tine det... :-? Så i morgen blir det faktisk koteletter, fløtegratinerte poteter og bernaisesaus. Synes ikke det hlres så fryktelig ut...I alle fall ikke til noen fattige folk... Jaja, nå skal jeg legge meg. Skal til legen i morgen tidlig og synes det høres litt slitsomt ut sånn egentlig. Men på onsdag skal jeg til fysio. Er litt spent på hva hun vil si. Hun er spesialist på bekkenløsning. Er visst heldig som har kommet til hos henne. Håper hun sier at jeg bare har litt muskelsmerter. Det er lettere å ha med å gjøre... Tror jeg... Jaja, natta alle!! magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. august 2003 #415 Del Skrevet 4. august 2003 Natta pia.. Sov godt Skalfinnesengajegogså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. august 2003 Forfatter #416 Del Skrevet 5. august 2003 Legetall fra i dag: Uke: 26 Vekt: 77 :o BT: 140/70 Hb: 12 Urin: Neg Ødem: 1-2 :o BLÆH trodde ikke det var SÅ ille Leie: hodet ned og rygg mot høyre Fl/min: 144 Symfyse: 25,5 cm Dessuten så sa hun at knerten kjentes liten ut, men at det var helt greit, siden jeg ikke er så stor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2003 #417 Del Skrevet 5. august 2003 Hei Knertemor, og takk for hilsen i boka mi! Den Mothercare-kjeden du nevner har jeg hørt om. Pappa var der da søsteren min var gravid, og han gikk helt berserk. Kjøpte MASSE stæsj. Skulle ønske vi fikk slike kjeder her til lands også... Hvordan blir det med studiene dine til høsten? Jeg antar jo at du ikke får studert så mye etter at Knerten kommer, men har du lang tid igjen av studiene? Kan jo være at du har skrevet om dette i dagboka di, men da har jeg nok oversett det. Kos deg masse i godværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. august 2003 #418 Del Skrevet 5. august 2003 :D Er 77 kg mye i forhold til din normalvekt ? (har faktisk ikke veid meg side uke 18 jeg :o ) Må gjøre det neste uke på kontroll... Jøss, har du så mye vann i kroppen allerede ? Har sluppet unna det enda jeg.. Så drikker jeg mengder med vann å da, og sitter/ligger mye med bena oppe Jasså så du har bursdag på torsdag du ja Hm... Klem :kysse: Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_michelle_ Skrevet 5. august 2003 #419 Del Skrevet 5. august 2003 begynte og lese i dagboken din....den er lang den....hihi.... kom sånn ca halveis... :D _michelle_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. august 2003 Forfatter #420 Del Skrevet 5. august 2003 :o Michelle... Det tar lang tid å lese gjennom dagboken min. Og du finner mye som IKKE har med graviditet å gjøre også... Jinx, jepp 77 kg er mye for min normalvekt! :cry: Liker ikke at jeg har lagt så masse på meg nei. Men så sier jeg bare det at det er lov å spise sjokolade når man er gravid. Og ja, jeg har masse vann i kroppen. Men nå er jeg VELDIG mye flinkere å drikke vann enn før... Så kanskje det hjelper... Men nå skal vi sove... Kanskje, det er jo tross alt Friends i dag. By the way: i dag har vi kjøpt: *to laken til barneseng *Sengetøy til barneseng *Tisselaken *Stoff til ammepute. Luseblå fleese med ole brum på. Ganske så søt... Dessuten så har vi vært på IKEA en tur. Det blir jo alltid dyrere enn beregnet. Skulle bare ha nytt bestikk til kjøkkenet, men endte opp med CD-reol, liten hylle til kontoret, ting til å ha papir i på kontoret, skruer osv... Natta alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå