Gå til innhold

Når vil Knerten komme??

magnhild

Anbefalte innlegg

??? :forvirra: ???

Magnhild-ord?

Har jeg mange rare ord?

Jaja!! Da er det bare sånn da...

Dessuten så får du ha en fin ferie da Lillen!! Kos deg litt for meg også. Og om du vil sende postkort så er det bare å gjøre det! :ler:

Klem fra Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kommer vel mer spontant, tenker jeg :wink:

Du er så flink til å sette sammen bokstavene... :ler:

Det kommer nok et postkort, men ikke før jeg kommer hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :P

Der var du ja..

Jeg og (som Lillen) syns mannen din er bra søt

ja som ble rørt til tårer på UL.. :hjerte:

Så koselig atte... Det er vel sånn det burde

være for alle..

Skjønner godt at du ble med på flere

ultralyder ja..

(bare 13 dgr til jeg skal på UL...Jippi)

Vel kos deg med magen, og fryd deg over

hvert et spark.. Herlig..

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Nå er jeg spent...

Hvordan gikk det på MR undersøkelsen?

Hva skjedde?

Kunne du se noe?

Fikk du vite noe mer enn etter ul?

Masse spørsmål som kun kan besvares av deg... :wink:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på MR undersøkelsen?

Det gikk bra på MR... (leser du ikke på sm lengre??)

Hva skjedde?

Det som skjedde var at jeg ble lagt inn i et sånt rør som scanner kroppen. fikk se et bilde derfra og det var mye klarere enn de du får fra UL.

Kunne du se noe?

Jeg så ikke noe mer enn ca 20 cm fremover og bare hvitt... :ler: Men som sagt jeg fikk se ett bilde og det var klart og tydelig!

Fikk du vite noe mer enn etter ul?

Jeg fikk ikke vite noe særlig mer. Men fikk se at luftrøret og, binyrene og alt annet fortsatt så bra ut!

Men han som gjorde UL var kjempeflink!!! Og jeg lærte masse av han!

Kos dere i helgen! Nå skal jeg slappe av forran tven!

Klem!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Lurer på om ikke alle unntatt MAgnhild har vært og besøkt den nye dagboken min ?

Vi skal også få bredbånd, gleeeeder meg !

Har du fått sommerjobb ?

Kom og besøk dagboken min klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

Hmm det er fryktelig stille her når Lillen er på ferie.

Tenkte jeg skulle bli litt flinkere å skrive her inne igjen. Er litt mer på SM nå og glemmer at ikke alle her inne er der også. Selv om vi er en del der.

Jeg har det ellers bare bra. Litt sliten, men ike mer enn man kan tåle. Håper på at det snart blir sommersommer slik at solen gir meg litt energi. Det tar på å bare se regn regn og atter regn... Vil ha sooooool. Og så har jeg lyst til å være ti år igjen og ha sommerferie i mange måneder. For et deilig liv det var når vi var små og ikke trengte å jobbe. Lurer på om jeg skal bli lærer likevel... :-?

Ellers så venter jeg på ferie. Gleder meg til å reise til Londoon, selv uten noe særlig med penger, så skal det bli deilig. Håper å få sett noe musikaler eller annet teater, men tar det litt som det kommer. Vet ikke hva som er den største hiten i London nå. Men Les Miserables er et must. Har selv spilt i den på skolen og synes den er helt topp. Men har så lyst til å se Cats. Hadde planer og drømmer om å reise til Oslo og se den i begynnelsen av november, men fant ut at det kanskje ikke var det lureste... Litt lang kjøretur, siden ingen fly vil ha meg med seg en uke før termin... :roll: Tor det kanskje blir Lion king på teater i London. Tenkte på å se en når vi var i New York, men det ble aldri til. Kanskje nå. Ellers så fikk jeg så lyst til å ta toget til Paris for en overnatting. Mannen har aldri vært i Paris og det synes jeg jo er litt teit da. Skal skjekke litt priser og sånt noe tenker jeg. Det er kanskje litt teit siden vi bare skal være der i London i en uke, men det hadde vært moro uansett. Får tenke litt på det. Har liksom lyst til å se litt mer enn bare London by. Kanskje vi finner noen fine turer eller noe.

Men først så er det noen uke rher i byn med jobbing som vikar rundt om kring. Orker ikke stresse med å skaffe mest mulig penger fremover. Jeg har bestemt meg for at vi klarer oss likevel, selv om det blir stramt... Orker bare ikke stresse og mase. Har lyst på ferie også. Detn er jo så kort i år. Universitet begynner igjen to uker før enn ellers. Tenk ferie bare til 11. aug... :-? Skikkelig teite greier!

Menmen, nå er det tide med jobbing. Skal laaaaaangt ut i Åsane i dag. Glad jeg har bil, hvis ikke ville det tatt litt vel lang tid!

Håper dere koser dere med sommer og sol og annet som man skal gjøre i juni mnd...

Og husk: ikke sett fyr på dere selv eller unger eller hunder i dag. Det er en farlig dag i dag... :blunke: Skulle gjerne vært ung og full... *fnis*

KLem fra Magnhild og Knerten

19+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært ung og full... *fnis*

Me too!

Hyggelig å se deg her, Magnhild! Ikke glem oss helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida Klips; skal ikke glemme noen. Er her inne hver dag, men glemmer å skrive...

Jaja, sånn er det bare. Livet går litt fort om dagen!!

Glemte å skrive at vi var på hytteturgrillfest i helgen. I Nordheimsund, helt ute ved Hardangerfjorden. Det var utrolig nydelig sted og masse greie folk. Ble kjent med mange nye og gleder oss til neste år når vi skal dit igjen. (håper jeg)

Klem fra Magnhild

19+6 (måtte bare telle en gang til) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Jeg er nok for det meste her inne jeg...

Er innom SM hver dag - men her for det meste.

Synes det er greit å diskutere andre ting enn graviditet også... :ler:

Jeg har ikke fått innkalling til MR enda.

Men nå er det jo bare 6 dager siden jeg var til ultralyd - så det kommer vel...

Men du kan jo bare kopiere rapport fra SM og legge inn den samme her.

Det gjør jeg. Mindre arbeid på den måten. :wink:

Rapporten din fra MR var mer utfyllende på SM...

Det hadde vært koselig med et treff før sommeren satt inn for fullt.

Skal vi avtale noe og bare se hvem som blir med?

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel Maya!!! Da kopierer jeg inn fra sm da... Så blir du vel fornøyd tenker jeg... :blunke:

Til alle dere som ikke er på sm, her kommer rapporten fra UL og MR...

Da er vi tilbake og det gikk helt greit. UL var kjempespennende med en seksjonsoverlege som virkelig kunne dette her. Herregud, jeg skulle ha hatt han til foreleser tror jeg. Han var bare så flink. Og jeg spurte og maste og fikk vite masse. Det var kjempegøy. Nå var det ikke så mye mer å se denne gangen siden jeg var på UL forrige fredag. Men vi fikk se alt mulig. Alt fra hjernedeler og tapper til luftrøret og binyrene... (For en som studerer anatomi så var jo dette spennende da)

Og så bar det opp til MR. (som er et sånt rør som man ligger inni for å scanne bilder av kroppen. gjerne sånt som brukes for å finne ut om det er svulster i hjernen og annet.) Dette gjorde vi som en el av et prosjekt for overvektige. De lurer på om MR er lurere for overvektige. De skulle da ha 35 over 100kg og 35 under 100 kg, og jeg var nr 33 under 100... Så det var bare så vidt at jeg kom med. Men her fikk vi ikke sett så masse, men det var jo en liten opplevelse likavel da. Ligge inni det der røret med Elton John på ørene og during rundt meg. Knerten syntes ikke det var noe særlig for h*n hadde turbogiret inne... Det kiler!!

Men vi fikk se et bilde og så hele babyen inni magen min. Med min anatomi også. Spennende! Håper bare at vi får lese forskningsrapporten når den kommer ut. Og at de ikke fant noe gale på MR. Det er det som er litt skummelt...

Men nå er det helg og vi får besøk av noe familie på kaker og pizza som en liten innflyningsfestlignendeting. Har bodd her ens tund, men med masse eksamener og mann på krykker så er det ikke like lett å sette igang med fest... Men nå blir det koselig da!

Ha en fin helg alle sammen!!!

Hei igjen Maya: Ville bare si at MR-prosjektet nærmer seg slutten. Jeg var nest nest siste på de under 100 kg. Og det var bare snakk om at det var 10 igjen eller noe sånt på de over 100 kg. Så det er ikke sikkert at du blir innkalt altså... Det er 70 stk som skal delta tilsammen, så det er ikke så mange akkurat...

Håper ellers at du blir med på treff, hvis ikke så kan du jeg og Pludre og Idefix lage eget treff!! Så kan de andre bare ha det så godt!!!

Klem fra Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Jeg har skrevet meg på jeg... :wink:

Umulig å få det til å passe for alle uansett.

så jeg tror det beste bare er å sette en dato og ferdig med den.

Så tar vi bare nytt treff til høsten...

Gleder meg iallefall (selv om det bare skulle bli oss to...) :ler:

Jeg også ble overrasket da det kom opp at jeg var halvveis. :o

Men det står iallefall på min side på www.barnimagen.com.

Har bare plottet inn termin - så kommer ny oppdatering hver fredag for mitt vedkommende...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, sløving.

Så du hadde vært innom graviditetsdagboken min og bedt om oppdatering!?

Nå har det seg slik at jeg befinner meg på generell dagbok for tiden, der jeg oppdaterer som en gærning (for ikke å falle ut av innholdsfortegnelsen), og som jeg har link til i signaturen og der du også har vært og besøkt meg!

Har ammetåka tatt over helt allerede eller?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marilyn

hei magnhild.. vi og ernå 99% sikre på at vi skal ha tre-hjulingen fra teutonia.. den var jo så lett og god... men den var og desverre den dyreste vi har funnet... det er jo typisk.. takk for tipset!

marilyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du fant frem :wink:

Blødde ikke neseblod som gravid, nei, men blødde ofte fra tannkjøttet, noe jeg aldri gjør til vanlig (tanntrådfrik, skjønner du). Det er vel noe av samme greia. Siden man ikke har mensen tyter det ut andre steder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... Ja kanskje det er mensen ut nesen.

Men ekkelt er det i alle fall. Jeg skjønner ikke hvorfor. Har blødd neseblod en gang før i mitt liv og da fikk jeg en albu rett i den... (håndballspiller) Men nå så renner bare blodet sånn helt uten videre. Og det gjør det ofte også... BLÆSJ!! Det er ækkelt!!

Ellers så er livet realtivt greit. Litt au her og der, men jeg klager ikke. Har jobbet i åtte timer i dag (ferskvare) hvor jeg står på beina hele tiden, så det var skikkelig tungt å gå de fem hundre meterne hjem igjen etterpå. *sleng foten frem og flytt kroppen etter, håp at beina klarer å bære deg*

Det var taktikken på vei hjem. Og snakke med pappa i telefonen sånn at han fikk med seg om jeg kollapset på veien, og kunne ringe mannen... :ler:

Ellers så er nå middagen spist og jeg venter fortsatt på litt plass til årest første norske jordbær. Åååhh som jeg har gledet meg til dette!! Fløte og melk og melis er også kjøpt inn. Det er noe av det besteste som finnes!!!Gleder meg til bringebærene kommer også. Og blåbærene. (Jeg liker bær jeg...) Er litt sinna for det vokser ikke markjordbær i Bergen... VIL HA!!!

Mer er det vel ikke å fortelle. Det skjer ikke så veldig masse i livet mitt for tiden, selv om det skjer masse!!

I dag skla jeg begynne å lese den nye Hary Potter boken. Måtte bare ha den med en gang, men måtte lese ferdig Henning Mankell. Han er flink ha!!! Jeg er så glad for at jeg har oppdaget Mankell!! Jeg har jo så mange bøker å lese!!

Ha en fin kveld!! Og imorgen er det meldt sommer!!!

Klem fra Magnhild som er litt skremt pga neseblod, men som egentlig bare har det veldig bra!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm... kanskje du må be Kipa sende

deg litt søvnpulver ? :Gjesp: hjelper for meg..

Magen din er forresten kjempe fin :P

Hva ? Fløte og melk og melis på jordbæra ??

Jaja.. Du er jo gravid :ler:

Du må finne ut om du blør neseblod pga

høyt blodtrykk da... :roll:

Neseblod

Kjerringråd for å stoppe blødning :

Ta tak i en liten hårtust rett bak hvert øre og lugg hardt nedover et par ganger hvis du ønsker å stanse en neseblødning.

Da skal vist blødningen stoppe momentant sies det :ler:

Klem Jinx

Djungelvræl må du kjøpe deg ja.. :gape:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

har du kjøpt vogna di over den linken du sendte meg magnhild? Er det tollfritt, virkelig? Hva med moms, det må du vel betale??26 % eller hva det nå er??

har dere bestilt den og fått den? Hvis det virkelig blir bare rundt 4000 kroner er det jo helt fantastisk.. Hva med service og garanti når man kjøper i utlandet?? er det ikke noe med at man må tilbake til den butikken man har kjøpt den i for å få service?

Dette høres liksom for godt til å være sant ut?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du også har en kjempe- fin mage!!! :enig:

Ser du trenger litt søvnpulver...jeg har masse så værsågod!!

******************'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...