Gå til innhold

Når vil Knerten komme??

magnhild

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Tenker på deg om dagen.

Kommer ut til deg og ser "Venner for livet" - maraton nå da... :ler:

Elsker den gjengen. :enig:

Kommer du i kveld eller?

Ps. Pludre kommer... :wink:

Klem fra Maya30 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ikke ødelegge dagboka di helt her; men hvor i alle dager har du fått tak i dvd til halv pris?

:forvirra: :D

(vi har solgt alle friends-vhsene sånn at vi sku skaffe oss de på dvd, men må vente litt pga prisen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Kjekt å se at humøret har bedret seg. Det er jo normalt at man er litt humørsyk når man er gravid :D

Ellers så går det bedre med meg i allefall, men blødningen forrige uke sitter ennå litt i bakhodet og forstyrrer gleden som var før. Håper jeg klarer å legge det bak meg og at det ikke skjer igjen.

Skal forresten på ordinær ultralyd den 24 april, og det gleder jeg meg til.

Ha der fint da magnhild

Klem fra Håper 16+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEEELGGGGG!!!! :ler::kul::ler::sjarmor:

Jepp, da er det fredag og jeg er snart klar for fredagshjemmelagetpizza som jeg har drømt om i hele dag og natt!! Åhh det er så godt med hjemmelaget pizza!!!

Ellers så er jeg sliten, men det begynner jeg å bli vant til nå. Er litt tragisk, men jeg har ikke noe å lese om kvelden og da kan jeg bare glemme å få sove. Må til storesøster i dag og skaffe meg litt lesestoff. Henning Mankell eller Knut Nærum er valget i dag. Tror jeg da i alle fall... Får se hva jeg har å velge mellom.

I går var det Friends marathon. så hele sesong 1. Det er 24 episoder det. MORO!! :hoho: Men de aller fleste har jeg jo sett før da... Akkurat som om det betyr noe...

*fniiiis*

Åhh nå prater jeg på nett med en kjempegod venninne av meg... Og jeg har SÅÅÅÅ lyst til å fortelle... Men jeg har sagt til alle andre at de ikke får si før den 16. april, så da må vel jeg også gjøre det da... :cry: :evil:

Jaja, men sånn er vel livet! Jeg gleder og gruer meg til å fortelle det til alle. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal få sagt det på en måte. Det kommer vel naturlig kanskje?? Vi får se. Men mamma og pappa skal få vite det i påsken. Tror pappa vet eller har skjønt det, men mamma er så treg så hun har nok ikke skjønt noe enda... Begynner å bli vandt til at det er en hemmelighet som ikke fortelles, uansett hvor lyst man har...

Men nå er det helt og jeg skal hjem!!

Kos dere masse i helgen!!!!! :kul:

Mange klemmer fra Magnhild og Knerten

(bare litt misunnelig på alle som får se lille knotten i magen altså...)

i dag er jeg 8+3 :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god helg til deg, Magnhild! Du må koose deg masse :D

Det må jo være helt utrolig å ha en sånn søt hemmelighet, jeg tror jeg hadde fortalt det til hele verden jeg....

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottemor

hei hei mangnhild...

Tusen takk for hilsen i dagboka mi :)

Du har samme terminsdato som jeg hadde med jentungen for 29 månder siden.

Hun ble födt 16 novmeber :)

Vanskelig å holde på en sånn flott hemmlighet som vi har ,,jeg sliter med det samme....

Sammbo også...

Får se hvor lenge han klarer å holde seg for jeg klarer å holde på en hemmelighet,verre med sammbo ;)

God söndag....

Klemmer fra Lottemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Da er jeg her igjen. Har jo vært innom da, mest for å oppdatere meg på Klips' situasjon, men hun har jo bestemt at dette skal drøye, så da så!

Ellers så vet jeg nå at Knerten lever... :hjerter::hjerte: Var hos jordmor i går og fikk høre på hjertet. :D Det dunket i vei og alt hørtes elt fint ut sa hun. Dessuten så sa hun at jeg ikke skulle se vekk i fra at jeg var kommet litt lengre på vei en det vi trodde. Så det tar jeg i mot med glede... Ellers så så alt bra ut og jeg gleder meg mer og mer til fortsettelsen. Dette skal gå bra! Vil ikke miste nå!

Ellers så er våren kommet til Bergen og jeg stortrives med det. Traff dessuten to venninner av meg i går, (som jeg tydeligvis ikke har sett på leeeenge). hun ene er nettopp blitt mamma til lille Noa og hun andre er blitt tvillingmamma og har en storesøster fra før. Jaja, jeg tror jeg er glad jeg ikke er henne. Klarte ikke å si at jeg ventet jeg også, men jeg treffer nok oftere på de fremover og da får de jo vite det uten at jeg trenger å si noe... *lurt*

Noe særlig mer er det jo ikke å fortelle da. JOH!!! Jeg var SÅÅÅÅ sinne i natt. Jeg har en skikkelig deilig boxershorts som jeg bruker om natten, eller flere da, men nå er den beste ALT FOR LITEN! Våknet i morges av at det gjorde vondt rundt magen, så trang var den. :evil: HM! Jeg er ikke helt med på dette altså. Jeg kan godt være gravid, men jeg vil ikke miste godklærene mine enda!! GRR!!!! Og etter at jeg la meg igjen så bare drømte jeg sinna-drømmer, og mannen fikk nesten kjeft da han gikk for jeg var så sinna... :-? Jaja, han skjønner det nok.

Ellers så er jeg i dag fullgåtte 9(!) uker og jeg skjønner fortsatt ikke hvor tiden er blitt av!

Men nå er det ut i solen og være! Har lyst på en tur på Fløyen, men er ikke sikker på om bekkenet vil like det noe særlig...

Dere får kose dere i solen og så må Klips snart få baby. Er så spent på hvem det er som lurer henne inne i magen!

Mange klemmer fra Magnhild og Knerten

9+1 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Magnhild!

Så fint å høre at du har et dunkende lite hjerte inni deg, som ikke er ditt eget! :wink: Kanskje terminkalenderen du har brukt var bare en tulle-kalender? Vet du hvor lang lutealfase du har da? Du får vel en ny termin på ul, tenker jeg! Det blir spennende, men er en stund å vente til...!

Har du fortalt noen fler? Hyggelig med de to venninnene dine; så har du flere rundt deg (utenfor kg :wink: ) som nettopp har vært i samme situasjon... :D

Dumme bokser :evil: Den tenker ikke på sitt eget beste; nå må den jo ligge urørt i flere mnd!

(min yndlingsbokser er meeget tøyelig :wink: )

Kos deg i solen fremover, lille du!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt... 'a du! Her er det ikke jeg som bestemmer stort skal jeg si deg!

:ler:

Husker så godt første gang jeg hørte hjertet, den vakreste lyden jeg har hørt noen gang.

:hjerter:

Kos deg i vårværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Blir spennende å se hvortid vi ender opp med å få barn nå da... :wink:

Kanskje vi havner på dobbeltrom på KK? :ler:

Jeg fikk terminen min forskjøvet med 5 dager til 19 november, men trøster meg med at uansett blir det ikke julebaby. :sjarmor:

Skal til første kontroll på mandag.

Gleder meg til å få fyllt ut papirer og "komme i gang"...

Ikke bare ta blodprøve for å måle HCG-nivået i blodet... :-?

Nå får du gå ammok og kjøpe nye ynglingsklær da... :wink:

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hei alle sammen!!

Nå har jeg tatt helg.

Venter venner hjemme i dag. K kommer på påskeferie, S har jeg ikke sett siden juni!!!! og Så kompis K da!!! Kanskje de skal få vite. Det er snakk om øldrikking så kanskje det bare blir sånn... K vet da...

Ellers så har jeg flyttet skolen hjem for en stund. Var skikkelig kvalm i går, men har fortsatt ikke hilst på porselenet! :ler: Heldigvis for det. Men det er litt lettere å få lest hjemme. Der har jeg heller ikke internett (enn så lenge). Men kjenner jeg meg selv godt nok, så stikker jeg vel innom for å passe på hva som skjer...

Og Klips; Nå må det vel skje noe snart!?

Og Lillen; Hvor lenge til IKM nå da? Krysser det jeg kan jeg da!

Og dessuten så fikk jeg svar på blodtypen min i dag og jeg er positiv og glad for det. :sjarmor: Dessuten så har jeg 0 og det er jo ikke så dumt egentlig... Og så har jeg ikke HIV (ganske greit å vite) og så har jeg fått vaksine mot rubella. Så da var alt greit da... Men; jeg må ta jern. :P Liker ikke ta det. menmen... overlever vel det også!!

Og så har storesøster og jeg tenkt på ferie bare oss to i sommer/høst, før knerten. Bruke bonuspoeng og kose oss. Kanskje København er stedet??? Håper på en fin tur i alle fall!!

Men da er det helg! Tenker jeg lager litt sjokoladekake også. DET er GODTdet! Og så er det pizza med alle sammen og sikkert noen episoder med friends, selv om Nytt på Nytt er viktig på fredager...

Dere får kose dere i helgen! :kul:

Vi ses!!! :vinke:

Klem fra Magnhild og Knerten

9+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin påske !

Håper du koser deg, og at kvalmen bare var forbigående...

Så bra du har positiv rhesus! (det har jeg også sjekket, og, ja jeg hadde det!) :D

Masse klemmer fra Lillen

(som ikke rakk å teste negativ skuffende test denne gangen, for mens kom på ikm idag (eller som klokka sier med et gjest: Igår!)! Er litt skuffet, men samtidig jippi for at jeg er regelmessig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da er vi tilbake etter et heller kort opphold på fjellet...

Får ta ting i rekkefølge her tror jeg.

Vi dro opp etter jobb (mannen sin) på onsdag ettermiddag. Hadde med oss nevø på 13 og hans fetter på 11 og det var jo bare kjempekoselig! Litt liv og røre i bilen i noen timer. helt utrolig fint vær og deilig å kjøre over Hardangervidda. Kom opp på hytten, fikk i oss mat, sagt hei til alle sammen, fortalte til mamma og pappa og bror og svigerinne og alle barna at vi skulle bli mamma og pappa vi også. De syntes det var kjempegøy! Til og med pappa måtte felle en tåre. Så tok han frem den aller beste cognacen og så tok gutta knekken på den! (Det luktet IKKE godt!!!! :cry: ) Så var det kveldskos, med påskeegg, påskekrim, puslespill (noen hadde begynt et puslespill på 1000 brikker og da klarer ikke jeg å holde meg vekke...) og bare rett og slett påske. Gikk og la oss, mannen tidlig for han hadde tenkt seg på skitur neste dag. Jeg skulle kose meg i solvegen med en god bok.

På torsdag sto vi opp til frokost og mer kos. Mannen kledde seg for skitur og jeg falt i trappen. Det gikk greit, men er fortsatt litt sliten og øm i ryggen. Mannen gikk ut og forsvant opp fjellsiden rett ved hytten. Han skulle ikke så langt men ville bevege kroppen litt. Så kom ejg meg ut etter å kledd på noen nieser og nevøer og fikk plassert meg i godstolen rett før telefonen ringer. Det er mannen som ligger fem hundre meter fra hytten, på toppen av bakken med brukket ben. Han hadde falt på vei ned igjen. (HUSK; ta alltid med mobiltelefon på tur alene!!!) Så da var det på med skiene og opp bakken med meg. Og jeg har ikke verdens beste form for tiden. Så på toppen lå han i stabilt sideleie med mange snille mennesker rundt seg. De hadde hjulpet han og ringt etter luftambulanse som kom ganske fort. Masse greier sjedde og han ble løftet inn og flydd til haukeland. Jeg valgte å bli på fjellet for å få med meg nøkler til leilighet, klær og bil hjem. Dessuten så var det ikke noe jeg kunne gjøre for han der uansett. Snakket med han ganske ofte og alt tok så forb*** lang tid! Men men, han ble til slutt gipset fra midt på låret og ned til tærne, og fikk konstatert spiralbrudd i skinneleggen. Kommer nok til å gå på krykker ganske lenge! Og kommer til å trenge masse hjelp i begynnelsen... (og jeg som føler meg såååå pigg og trenger masse omtanke selv...) Jaja, det får gå som det går! :(

Kanskje han får komme hjem i morgen, men det er ingen som tør si noe. Det er greit at han er der oppe så lenge han får lov. Det er stille og rolig på den avdelignen han er så han får masse stell og får flirtet med de fleste sykepleierne. Så det er bra å se at det bare er foten det er noe gale med... :ler:

Men nå får jeg stikke hjem og slappe litt av og se på tv og rydde litt. Det er mange tunge ting som skulle vært båret ned i boden, men det får noen gjester ta seg av...

Og så har jo Klipsen fått baby!!! ÅÅhh som jeg gleder meg!

Og i går så fikk jeg første spm om jeg er gravid og jeg som ikke er mer enn 10+5 (leeeenge det jo)!! Det var kjempekoselig og morsomt!!

Men nå får dere ha det fint og nyte den siste dagen med fri, og så skal jeg gå hjem og rydde, vaske, slappe av og kose meg før eksamensinnspurten begynner for fullt!

Mange klemmer fra Magnhild og Knerten!

10+5!!!!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Magnhild!

Tusen takk for hilsen i boka mi! :D

Så uflaks dere har da... Håper det går fint når mannen din kommer hjem! Etterhvert kan han sikkert få kortere gips :wink:

Ha en fin uke!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mayamor

Ikke kjekt å lese om Magnhildmannen. :-?

Håper det går bra med ham nå da.

Minner meg om påsken vår da jeg var 15år...

Reiste opp på Kvamskogen lørdag før påske.

Søndagen gikk jeg til innkjøp av ukeskort i alpinanlegget i Furedalen.

2 timer senere ble de først scooter, så luftambulanse og rett på operasjonsbordet på Haukeland sykehuset hvor jeg hospiterte i 17 dager. :-? Det var den påsken og den alpinkarrieren... :ler:

Mayamannen var jo også innlagt med akutt blindtarmbetennelse i romjulen. Han "nøt" og være der med så masse sykepleiere... :wink:

Da han kom hjem ville han at vi skulle installere snor her hjemme også... :ler: De gutta de gutta...

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Maya30 og Lillen!!

Og for sikkerthets skyld, hvis noen lurte på om denne påsken ble som den skulle: Noen som fikk med seg disse pøblene på fjellet, de som syntes det var morsomt å ødelegge dekkene på 250 biler?? Pappa sin, storebror sin og alle de andre hyttene sine bilder var med i dette tallet. Jeg fikk telefon tidlig mandag morgen. Det var noen som trengte dekk... så da måtte Magnhild ta bilen fatt, gå på dekkjakt i forskjellige garasjer, og så kjøre tur/retur Haugastøl... Det tar bare fire timer en vei...

Jaja, de var veldig glade for å se meg da...

Nå vet sirenene og ridderne om Knerten og herregud så fornøyde de er!!! :hoho:

Jeg må le av de! Jentene ble helt øm om hjertet og gutta gledet seg til å holde en bitteliten i armene... De måtte til og med vise hvordan det skulle gjøres... :hjerte: De è GÅRDI søte!!! Og ridder T kunne nesten ikke holde hendene unna magen min. Hvordan blir det når den blir større mon tro... :o Jaja, jeg klager ikke!!! (Dessuten så tar alle hensyn med røyken når jeg er der, det er jo lurt for alle!!! :) )

Jess, men nå stikker jeg på lesesalen, mye eksamener fremover!!

Kos dere masse i finværet, og husk; ikke lek med fyrstikker ute i skogen!!!

Klem fra Magnhild og Knerten'

11+1!!!!!!! :D :D Bare en uke igjen til uke 12!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en bra dag!!! Endelig!!!

Reiste opp på Nesstun for å snakke med noen om en jobb jeg håper å få. Fotobutikk. Jeg har sååå lyst til det. Er så glad i bilder og kameraer og rammer og ja, alt som har med foto å gjøre. Jeg tror jeg får den også, for han som eier der han har nettopp blitt pappa, og da jeg fortalte at jeg trengte jobb i sommer fordi jeg er gravid så skjønte han det veldig godt.

Så nå venter jeg i spenning på telefon i morgen eller overimorgen.

Men på Nesstun senter så jobber en gammel venninne av meg. Har liksom pratet masse med henne når vi treffes, men det er lenge siden vi har vært med hverandre liksom. Jeg stakk innom der fordi de har såmange fine klær i den butikken og jeg hadde såååå lyst på nytt skjørt. Så jeg spurte om hun hadde noen fine skjørt med strikk i livet. Og så så hun lurt på meg og lurte på hvorfor det var viktig med strikk... Joda jeg fortalte at magen vokser og da er det lettere med strikk... Hun ble så fornøyd og fant et kjempedeilig og fint skjørt til meg. Så snek hun seg inn til meg i prøverommet og fortalte at henne mage også vokser. Hun er 2-3 uker etter meg og jeg ble bare SÅÅÅ glad! Så nå er livet deilig!!!!

Nå skal ut og nyte det også!!!

Smiler med hele kroppen og føler at alle kan se på meg at jeg er glad!!! :D :lol:

Kos dere masse, snart forsvinner solen for en stund...

Klem fra Magnhild og Knerten!

11+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker bare innom for å si at jeg ble så glad for overskriften din idag!

Så fint å ha en bra dag! :D

Håper inderlig at du får jobben! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...