Jinx Skrevet 22. november 2003 #841 Del Skrevet 22. november 2003 Lørdagsklem fra Jinxen :klem2: Veeeeeeeeldig fine bilder Kanskje jeg skal benytte meg av albumet på kg jeg også etterhvert :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. november 2003 #842 Del Skrevet 23. november 2003 Hei! Takk for hilsen i dagboka mi! Og gratulere så mye med en skjønn liten gutt. :D Jeg har lest deler av dagboka di, og det var veldig godt å lese om noen som har vært gjennom hele prøveprosessen, graviditeten og fortsatt er med oss etter fødselen. Jeg har jo selv vært så heldig å oppleve det 1 gang før. Nå er jeg veldig utålmodig etter å oppleve det igjen. Morsomt at du i begynnelsen av dagboken avsluttet dine innlegg med hvilken dag i syklusen du var i. OK at jeg kopierer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 24. november 2003 #843 Del Skrevet 24. november 2003 Tusen takk for at vi får se bilder av din skjønne sønn!!! Skjønner godt at han var en hissig nisse, jeg - det hadde jeg også vært hvis noen hadde tatt på meg en slik drakt! Flott at du ikke forlater H-N-gjengen. Det er så morsomt å høre om mammalivet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. november 2003 Forfatter #844 Del Skrevet 26. november 2003 :hoppe: I dag hopper jeg som bare det for jeg har fått fødselsstipend fra lånekasse. Det hadde jeg ikke trodd, men håpet har vært der! Trodde så lite på det at jeg nesten ikke søkte. Men tenkte at det ville være teit å ikke ha prøvd... og det viste seg jo å være rett det i alle fall! Så nå får jeg 8000 i mnd ut juli! Det skal bli så deilig. Det er litt mer å rutte med enn barnetrygden... Så nå skal jeg kjøpe meg litt klær og kose meg med julegaver. Det har stresset meg litt i det siste. Men nå skal jeg kjøpe fine ting som jeg har lyst til å gi, ikke bare fordi jeg har råd til det, men fordi jeg har lyst!!! Ellers så er lillegutt blitt forkjølet. Og jeg som trodde han skulle slippe unna det siden jeg var så forkjølet da jeg fødte han. Men neida. Nå ligger han her og hoster og harker og nyser så snåttet spruter!! Spesielt morsomt å nyse med munnen full av melk... Jeg blir da helt våt av melk over alt... Mannen ler godt da ja! Håper bare han blir bedre og ikke pottetett i nesen. Nå bruker jeg saltvann og det funker bra. Han vil i alle fall spise. I natt ville han ikke spise fordi han var tett i nesen. Jaja... nå maser han igjen, så han er ikke helt utslått!! Dere får ha en fin uke alle sammen!! Og Jinx; godt å ha deg hjemme igjen! Pia; jeg venter i spenning på resultater fra UL!!! Kryser fingre og tær! Meta; jeg håper og håper og håper!!!! Mange klemmer fra Magnhild (en hoppende ung dame med shopping i blikket) :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. november 2003 #845 Del Skrevet 27. november 2003 Penger er livet! eh... Penger er moro! Penger er frihet! GOD BEDRING, Knert! Når vil Knerten komme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. november 2003 Forfatter #846 Del Skrevet 27. november 2003 :o Tja, når VIL Knerten komme? Nå sover gutten, så da er spm; NÅR vil han våkne igjen pga tett nese? Hvor LENGE vil han da være våken? NÅR skal jeg sove?? Jaja, jeg får gjøre et forsøk i alle fall... Natta alle!!! Klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. november 2003 Forfatter #847 Del Skrevet 28. november 2003 FREEEEDAAAG!!! Og i dag skal jeg på FRIDAYS og drikke stråbærri daijkiri. Skal bli godt å komme seg ut uten mann og barn noen timer. Ellers er livet deilig! Erik ligger på sofaen og prater med seg selv og jakter på hendene sine.Nå ser det jammen ut som om han sovnet. Tror jeg må vekke han. Da blir det vel ille kanskje... Det er så godt å ha Mayamoren tilbake på nett. Har ventet lenge på deg nå!!! Liker ikke at du må til legen. Ikke bra!Håper han ikke finner noe feil... Ut og shoppe!!! Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. november 2003 #848 Del Skrevet 28. november 2003 Tusen hjertelig for oppdatering og masse koselige hilsener her og på SM... :kysse: Gleder meg til å treffe deg og lille Erik... Skal du på julebordet i dag? Jeg orker rett og slett ikke. Men neste treff: I will be there... Traff forresten Ceni i går. Hun skulle visst heller ikke i dag. Stakkars Tuttemor - hun har enda ikke født... Traff henne på obs-posten den dagen Andreas ble født. Da ble hun innlagt. :-? Håper at hun snart er ferdig. Nå får jeg ta turen til legen i dag og se hva hun sier. Er redd det er noe mer enn en liten forstoppelse... :-? Vi snakkes... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. november 2003 #849 Del Skrevet 28. november 2003 God helg Magnhild !!! Fødselsstipend fra lånekassen er kjekt ja.. Husk at du får forsørger tillegg for Erik å da Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 2. desember 2003 #850 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg kommer på treffet imorra jeg--så om du kommer så sees vi der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #851 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg kommer jeg komme jeg kommer!! Jippiiii!!! Endelig skal jeg treffe Ionaa også! Også håper jeg jo Mayamoren kommer også!! Men nå er igang!! :hoppe: Det er årets høydepunkt!!! Men det var ganske kjedelig i dag da, men vi overlever nok uansett. Jeg har fortsatt troen på norges jenter!! Livet er ganske deilig og koselig med liten gutt. Føler jeg begynner å ha full kontroll. Og han sover hele tiden så da blir jeg ikke sliten og trøtt heller. :D Nå skal jeg se på tabloid med Åge Hareide!! SPOOORT!!!!! JIPPI!!! Klem Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. desember 2003 #852 Del Skrevet 3. desember 2003 Gleder meg til å se deg og lille Erik i kveld... :hoppe: :hoppe: Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper Skrevet 3. desember 2003 #853 Del Skrevet 3. desember 2003 Bedre sent eller aldri, eller hva? GRATULERER hjerteligst med lille Erik. Det er nå ikke måte på hva dere to ( du og Mayamor) må gjennomgå for å få ut de små nurkene. Ikke at Andreas var så liten da. Jeg kan i hvertfall ikke klage når jeg leser om dere. Verena brukte bare noen timer, og ikke var hun så stor heller, bare lang og tynn. Hun har nå heldigvis lagt godt på seg etterpå. Og så er dere på treff i kveld, og her sitter jeg ene og alene og tar endelig litt tid til å oppdatere meg på hva som skjer. Skal prøve å være litt oftere innom fra nå av. Stor klem til deg og lille Erik fra meg og Verena. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #854 Del Skrevet 4. desember 2003 ANDREAS ER NYYYDELIG!! Selv om han bare sover... Nå er jeg sliten, så jeg ville bare takke for enda ett glimrende treff!! Koselig å treffe både mayamor, andreas og Ionaa igjen!! Klem Magnhild og Eriksovegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #855 Del Skrevet 5. desember 2003 Eriken min er litt liten han... Var på helsestasjonen og veide og målte han idag. 4005 gr og 56 cm. Det vil si at han fortsatt er mindre enn det Andreas var da han ble født... Men han er så fin atte. Og hverken lege eller helsesøster sa noe på vekten, så det er bare jeg som syntes det var litt lite. Ellers så vil dere se meg utenfor posten i morgen kl 10!! Da legges billettene til Sting sin konsert i Spektrum ut for salg. Jepp, der SKAL jeg!! Ikke bønn! I alle fall ikke når vi har penger til å kjøpe billettene! og har familie i Asker som kan passe Erik! Åh jeg gleder meg allerede!! Men i dag så er det Julekonsert med Ridderne og Sirenen. Erik skal være med. Må jo det. Må jo høre pappa synge. Håper bare han holde rlitt fred og ikke griner sånn at vi må utenfor. Jeg har gledet meg til dette nå i mange måneder. Skal bli såååå bra. Mannen skal visst være homofil nisse. Lurer på hvordan det ser ut!! Dere får ha en riktig god helg alle sammen!! Klemmer fra Magnhild og Erik!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. desember 2003 #856 Del Skrevet 5. desember 2003 Kos deg ikveld, Magnhild! Det har du vel fortjent! Erik skal også kose seg, og ikke lage bråk! :fy: God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. desember 2003 #857 Del Skrevet 5. desember 2003 Håper du får en kjempefint helg!! :D Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. desember 2003 #858 Del Skrevet 6. desember 2003 God helg Magnhild :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 6. desember 2003 #859 Del Skrevet 6. desember 2003 Såklart Erik er nyyydelig, selv om han er liten!!! Jeg må innrømme at jeg er en smule misunnelig på din og Jinx sin avatar...men snaaart... Ble det en bra konsert da..eller var du og Erik mest på gangen.... Ønsker deg en god helg med din lille familie! Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 6. desember 2003 #860 Del Skrevet 6. desember 2003 eller...det er vel ikke bare avataren jeg er litt misunnelig på...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå