Kipa Skrevet 13. oktober 2003 #641 Del Skrevet 13. oktober 2003 Au, au...Misunner deg ikke de beina, nei!! :o Hvor legne er det siden du kunne gå med vanlige sko da?? jeg ble litt sur nemlig i går da støvlettene mine var litt trange..men skal ikke klage etter å sett dine bilder!! men senga var jo sååå fin, og jeg likte veldig godt sengetøyet- Og vogna var fin, og mannen så ut som en god og snill mann så nå står de bare der da..og venter.. Morsom utvikling av magen din!!! Om du savner Ludde, kan jeg sende han med express-tog til Bergen, han er nemlig hjemme sammen med meg og kjeeeder seg i dag... Men vi skal da ut en tur selv om jeg er hjemme fra jobb! Han spør om du trenger et bilde sendt på mail for å kose deg med, litt innbilsk ble han jo da du skrev at du savnet han.... Nå skal du bare kose deg...har du ikke noen bok du kan lese...eller en video du kan leie eller noe...må jo være kjedelig å være bare hjemme, skjønner det. Ha en god dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 13. oktober 2003 #642 Del Skrevet 13. oktober 2003 Håper beina dine roer seg. Og at du har en god dag! Kjmepemorsomt å se magebildeserien din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #643 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vanlige sko sluttet jeg å bruke i april en gang tror jeg. Kanskje mai... Så nå har jeg sandaler og sånne slip-in sko. De er også ganske små om dagen... Så sko er bare kjedelig skal jeg si deg!!! du kan gjerne sende bilder av Ludde til meg. elsker å se på hunder, både på bilde og i virkeligheten. Tror nok han ville kjedet seg her hjemme med meg også. Jeg klarer ikke gå på tur så det er ikke så lurt å sende han hit. Jeg lurer på om jeg skal være med mannen på øvelse i dag. Men den varer i tre timer, så det blir kanskje litt lenge... Jaja, jeg kan sitte her jeg. Holder på å lage hjemmeside til knerten!!! Den skal bli så fiiiin atte!!! Magnhild (som ikke har noe å finne på) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 13. oktober 2003 #644 Del Skrevet 13. oktober 2003 Men nå er jeg feit og full i vann. 8) Fleskefest? Spøk til side, snart er det over, vennen, og om ikke lenge føles det hele så fjernt så fjernt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 13. oktober 2003 #645 Del Skrevet 13. oktober 2003 blir den hjemmesiden bare for spesielt inviterte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. oktober 2003 #646 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg var visst innom nesten uten å merke det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. oktober 2003 #647 Del Skrevet 13. oktober 2003 Bare innom en gang til, for å få med meg Kipa's siste skrik! Er ganske lei denne regelen vår allerede! Hjemmeside jaaa! (vi holder også på...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #648 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. oktober 2003 #649 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 13. oktober 2003 #650 Del Skrevet 13. oktober 2003 nå lurte jeg dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. oktober 2003 #651 Del Skrevet 13. oktober 2003 SHIT! Nå skal jeg legge kg på hylla, og konsentrere meg om lekse; skrive en liten fortelling som inneholder masse ubestemte pronomen på nynorsk... Inga, anna, noka, kvar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. oktober 2003 #652 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvorfor i h###### lyste fargen for nye innlegg imot meg nå? Måtte jo sjekke, selv om Lillen sto som siste innlegger! Grrr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #653 Del Skrevet 13. oktober 2003 Dette kommer til å bil en morsom dag i dagboken min!!! Alle sammen; skriv MASSE innlegg og se om vi klarer å gjøre Lillen sprø!!!! Klem Magnhild 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 13. oktober 2003 #654 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hellu lille du .. Tjihi.. FINE bilder ja Artig å se... Tærne mine begynner å forsvinne de også.. Deilig ja.. NOT ! Kanskje begynne å sette sammen seng jeg også ? Hm.... Hjemmeside har jeg .. Vil du se ?? Hatt det i mange år.. Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu (kynner) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. oktober 2003 #655 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har holdt ut helt til nå jeg! Æddabædda, Magnhild! Jeg og Jinx sitter og surfer, så da lukket jeg like godt kg... Er du ikke hjemme ennå? Hva med Ungkaren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. oktober 2003 #656 Del Skrevet 14. oktober 2003 Heisann :D Tusen takk for skremselspropaganda i dagboken min :blunke: Krysser fingrene og håper det hjalp :D Må si de bena dine ikke så spesielt gode ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #657 Del Skrevet 14. oktober 2003 Da er timen hos jordmor ferdig. Ikke noe å klage over, bortsett fra at kroppen tar inn vann som aldri før, og at det faktisk veier masse... Skjønner ikke hvorfor jeg skal gå sånn opp i vekt... Jaja, her er tallene for de som er interessert: dato: 14/10 Uke: 36 (33) Vekt: +3 kg på tre uker :hår: BT: 140/85 (124/80) HB: ikke målt (ikke målt) Urin: 2+ sukker (ok jeg har spist sjokolade, skal aldri gjøre det mer!!!) Ødem: 2-3 (2-3) (Ha! Jeg fikk bruke bigfooten!!) Leie: HF (HB) FL: 138 (138) Kommentarer; Bekkenløsning med gangsvansker. Gode fosterbevegelser! Så da så!!! Men altså! Hodet er festet!! Det er nok det som ikke har vært så veldig behagelig den siste tiden!! Men jeg er fornøyd med det jeg! Ellers er det ikke så masse å snakke om enda i dag. Det har liksom ikke skjedd så mye hittil på dagen. Kanskje det kommer et nytt innlegg sånn etterhvert?? Ha en fin dag alle sammen!!! :blomst_opp: Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2003 #658 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det at du går opp i vekt nå, er ikke noe å bry seg om, for når det er vann det gjelder, så vet du jo at det vil forsvinne etterpå...altså om noen uker! Jej! Ja, jeg er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 14. oktober 2003 #659 Del Skrevet 14. oktober 2003 Takk for at du følger med! Helga VAR god, altså! Men det er uka også: For jeg sløver på jobb, og bruker masse tid på å lete etter gode kakeoppskrifter på nett. Skal ha naboene på kaffeselskap fredag, nemlig... Bra det gikk fint på undersøkelsen! Ha en nydelig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #660 Del Skrevet 14. oktober 2003 KJEDER MEG!!! ÅH! På en halv time nå så har jeg: *vasket opp *ryddet kjøkkenet *Ryddet i skapet på badet *brettet sammen klær *hengt opp nye rene klær *satt på ny vask *redd opp sengen ÅHH!!! Er så rastløs at jeg er til å bli sprø av!!! Da er det godt vi kan le litt av Lillen: --------> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå