magnhild Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #301 Del Skrevet 4. juni 2003 Det er vist en enkel pengesum som du kan få utbetalt 3 mnd før termin. Det gjelder de som ikke har lønn eller permisjonspenger (dvs meg) og er på ca 32000 kr. Håper å slippe å hente disse ut før termin, slik at de heller kan brukes på nyttige ting til knerten etter fødsel. Skal nok klare å kjøpe til litt billig før det. Fikk tips på SM om å bestille teutoniavogn fra tyskland. Ser ut til at vi vil spare mellom 2 og 3000 kroner på det... Iklu frakt og moms... WWHHEEE!!! Da er det værdt det!!! Skal bare se litt mer på det!! Jeg betaler ikke 3000 kr for 2 års garanti altså!!! (mannens ønske... Han er opphengt i garantier) Ellers er livet ganske greit. Er ganske sliten blitt nå. Det er visst ikke like lett å jobbe på skolen hele dagen lengre... Glemmer det innimellom. Glemmer også å spise, det er ikke så lurt... Har måttet kapitulerer to dager på rad nå, uten å være 'ferdig' på skolen for dagen. (SPIS MAGNHILD!!!) Vi ses alle sammen!!! VÆr flinke da!! Klem fra Magnhild 17+1 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 4. juni 2003 #302 Del Skrevet 4. juni 2003 Hei hei! Er ikke sikker på om jeg har skrevet i dagboka di før, men nå skriver jeg iallfall!!! 17 uker ja- husker da jeg selv var der. Syns det er så lenge siden på en måte. Da gikk jeg bare og gleda meg til UL. HAr du vært på UL forresten?? Hvis ikke så bare gled deg masse- det var en utrolig opplevelse for meg og mannen min siden det er vårt første barn.... Og nå går vi bare og venter på at de siste ukene skal gå litt fortere slik at vi kan få ut den lille skatten vår.. Har kjempenedtelling. Idag er det 7 uker igjen til termin, men det gjør jo ikke noe om jeg får om 4 uker altså. Da er jo ikke babyen prematur lenger :D Jaja sålenge h*n er frisk så skal jeg vel klare noen dager på overtid også.... Nåvel- ha et fortsatt fint svangerskap! klem fra viwi som er 33+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. juni 2003 #303 Del Skrevet 5. juni 2003 *går rundt med dårlig samvittighet pga det jeg skrev i en pm igår...; "håper du sitter limt fast i stolen, og ikke kantina"...* Idag håper jeg du har spist en deilig frokost, og har med masse matpakke på skolen! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. juni 2003 #304 Del Skrevet 5. juni 2003 Jippi! Magnhild kommer til UKA03! Men hvorfor egentlig? Spiller ingen rolle, hun KOMMER!! Det er fint å være velkommen til Bergen, men dersom det evt blir en tur i sommer, så blir det nok ikke med mage. Hvis vi blir gravide, skjer det ikke før om et par uker (eller x ant sykluser); da er vi ute i juni et sted...og den vokser ikke såå fort! Men takk!! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #305 Del Skrevet 5. juni 2003 Magnhild kommer til UKA03 for da skal det værte korhelg og vi er inviterte. Skal visst synge rundt om i hele byen også da. Har en onkel som bor i Væretrøa (???) eller noe sånt og tenkte å taet besøk samtidig. Og så skal vi bo på Bakeriet (der har de gratis vafler). Men dette står og faller på om jeg er form altså. Uansett; Lillen og alle andre trønderbeboere som skulle bevege seg ut i byen og se en jente med stooor mage og blomst på brystet så er det meg!!! Klem fra Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. juni 2003 #306 Del Skrevet 5. juni 2003 Hei ! Jeg har dagbok på generell nå ! Har du fått sommerjobb ? Du - stikk innom den nye dagboken min davel ! Og en ting til ; du må spise, unge dame ! ( Leses med moderlig, lett moraliserende stemme ) Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 7. juni 2003 #307 Del Skrevet 7. juni 2003 Ønsker deg en god pinse, Magnhild! Håper du slipper å tilbringe dagene med hodet nedi en bok (eller flere)! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 8. juni 2003 #308 Del Skrevet 8. juni 2003 Tusen takk for koselig bli bra hilsen. Det var nok dem som gjorde susen... Ville bare aller raskest ønske deg lykke til å eksamen til uken. Synes du er kjempeflink. :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 9. juni 2003 #309 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei Magnhild!! Hvordan går det med deg? Takk for hilsen i dagboka mi(har ikke hatt så god tilgang til nettet på en stund, men jeg er innom innimellom.. ) Du har jo også kommet langt i svangerskapet-tia flyr!! Er helt enig med deg i at alt man trenger til den lille vil komme til å koste endel kroner... det er bare å spare!! Her er det bare bra.. Er sykemeldt pga bekkenet, så det er rolig på fronten. Er ferdig med eksamner, og er nå sosionom !! Har du flere eksamner igjen eller? Du får ha lykke til fremover og kose deg med knerten i magen!!! Koz fra lucky og lillevenn termin 12. september-03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. juni 2003 #310 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei Magnhild! Er så spendt på hvordan det har gått med eksamen!? Det gikk vel bedre enn forventet, tenker jeg... Du er jo så flink! Krysser fingrene for i morgen også med det samme! +kan du komme hit å oppdatere oss etter at alt dette eksamenstullet er over? Jeg vil gjerne lese om deg Det kan hende jeg trykker på dårlig-vær-knappen hvis du ikke dukker opp snart, for når det er så fin sol ute, tror jeg nok du glemmer dagboka... Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #311 Del Skrevet 11. juni 2003 :o WWWHHHÆÆÆÆ!!!! :o IKKE TRYKK!!!!!!, Lillen!!! Nå er det ferie og jeg har planer om sol sol og atter sol!!!!!!! Ellers så gikk eksamen på tirsdag til h****** og jeg tar den opp igjen til høsten. Håper på at den kommer før november... :-? Men i dag gikk alt så meget bedre og jeg er ganske så fornøyd. Så nå er det ferie og jeg skal slappe av med god samvittighet! Kanskje jeg skal strikke litt, reise på hyttetur, skal på grillfest i Hardanger og så skal jeg kanskje jobbe om jeg gidder... Skal ha FERIEEEEEEEE!! Ellers så sloss jeg fortsatt med nextgentel med nett hjemme så nå som jeg har ferie blir det ikke oppdatering like mye som før. Selv om jeg har vært dårlig i det siste. Men nå skal magnhildmannen spandere middag på meg, for jeg er nemlig ferdig for i år og tar en velfortjent ferie!! Håper det går greit med alle sammen og at dere ber om fint vær til meg!! Mange klemmer fra Magnhild Mayamor: Kan du holde meg oppdatert om det kommer noen treff på sm? sender pm med mitt nr til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. juni 2003 #312 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg ber jeg ber! (for hele landet...) Vil det si at vi ikke får ul-oppdateringen før til neste år?? Lykke til ihvertfall! :D Og kos deg med ferie og mannen og knerten! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 14. juni 2003 #313 Del Skrevet 14. juni 2003 Kjære deg Magnhild. Du har vel ikke tenkt å være uten KG i heeeeeeele sommer vel... :-? Har ikke mottat Pm fra deg enda - tolker det positivt... Nå blir du beordret inn på et biblotek og online til KG for minst ukentlige oppdateringer... Håper å se deg snart. :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. juni 2003 #314 Del Skrevet 14. juni 2003 har fått med meg at det var ul på deg i går- eller var det forrige dagen.., er spent på hvordan det gikk vettu!! :D Skal dere vite kjønn?? Selv skal jeg på ul i slutten av juli, leeenge til synes jeg- vil gjerne vite hva det blir men ikke mannen, så det forblir vel en hemmelighet....- en søt en! :D Håper alt går bra med deg og den lille i magen, tenk nå er det ikke lenge til du er halvveis!! har gått fort dette- og bra virker det som, og ingenting er jo bedre enn det!! Mange sommer klemmer til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #315 Del Skrevet 18. juni 2003 *hoppe frem fra skulestedet* Jeg er tilbake!! Og nå blir dere ikke kvitt meg må dere tro, for nå har Magnhild og mannen fått internett med bredbånd hjemme!!! WWHHEEEE!!!! :D :D :D Og gjett om jeg er fornøyd...!!! Ellers er det tid for oppdatering: Knerten i magen var bare sååååå søt!!! :cry: Mannen gråt og jeg måtte trøste. Han ble helt rørt han, jeg bare satt og så på alle de fine tingene som var inni magen min jeg. Glemte helt å bli rørt. (jada jeg holder på med anatomi, og da er det gøy å se sånt noe) Men uansett så hadde knerten det kjempebra inni magen min. Alt så fint ut og jeg ble bare roligere med en gang. Så nå er blodtrykket gått ned, magen vokser :o Noe villt også faktisk. Livmoren vokste fra 12,5 ca til 16 cm på ti dager!!! Jeg ble helt paff jeg! Men knerten var akkurat så gammel som jeg trodde, dvs at terminen er fortsatt 12.nov og det er ikke lenge til altså!! Så om fem mnd så er jeg mamma! WWHHEE!! Så nå er alt bra! Jeg bare trives og jobber ikke denne uken. TRenger litt tid til å komme meg ovenpå igjen etter en ganske travel eksamenstid... Nå skal jeg oppdatere meg hos alle sammen, og så ses vi nok!! Mange klemmer fra Magnhild og Knerten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #316 Del Skrevet 18. juni 2003 :D Glemte forresten å si at jeg skal på ny UL på fredag med påfølgende MR. Skal være med på et prosjekt om det er lurt å bruke MR under svangerskapet i forhold til UL. Og jeg sier ikke nei til litt mer kontakt med Knerten jeg!!! Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 18. juni 2003 #317 Del Skrevet 18. juni 2003 Heia! Du skremte meg jo nesten der du skvatt frem fra sjulestedet!!! Ikke bra å skremme gravide sånn!! Artig med UL.. så godt å se at alt er bra!! Er det noe sommer i Bergen da? Her er det første dag med sommer hittil.. skikkelig deilig, men jeg blir så fort varm så jeg må gå litt til og fra!! Da er internett tingen!!! Du har termin akkurat 2 mnd etter meg! Artig!!! Har du noen følelse på om den stemmer med det du selv tror? Ha en fin dag magnhild.. og ikke skrem meg mer! Koz... Lucky og lille jenta i magen - termin 12. september-03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 18. juni 2003 #318 Del Skrevet 18. juni 2003 Godt å se deg igjen. :kysse: 2 dager i forskjell på oss da... Skal vi bare "bestille" et dobbeltrom med det samme? Jeg også skal være med på den MR-undersøkelsen av samme grunn som deg... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #319 Del Skrevet 18. juni 2003 Hihi Lucky! Ikke meningen å skremme altså! DAtoen som er satt nå stemmer akkurat med den jeg har sagt nesten hele tiden, men har holdt meg til legen som sa 13. først, mens jeg tenkte 12. Litt innviklet det der, men du skjønner kanskje... Ellers har vi hatt sommer en god stund nå, men i dag er det litt grått igjen, så nå passet det bra at bredbåndet kom til oss... (og at mannen er i jobb så jeg får være litt alene) Mayamor: Joda dobbeltrommet bør jo kanskje bestilles, og så burde vi kanskje ikke være sladrevenner for hverandre heller. Vet jo ikke om vi havner på KK samtidig. Hadde vært litt moro da! Ellers så håper jeg at dere koser dere masse og nyter tiden som gravid, for det gjør jeg nå! Klem fra MAgnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. juni 2003 #320 Del Skrevet 18. juni 2003 Så koselig at du er tilbake igjen!! Typisk at det var akkurat på samme tid som jeg skal reise, men... Ail bi bækk... Mannen din er kjempesøt, som blir rørt til tårer av ul... :D :cry: :D Koselig å msne med deg! Lenge siden sist! Ønsker deg en finfin hekg og uke med Knerten! Du må fortsette å nyte sommeren, selv om du har fått bredbånd da! Gleder meg til å komme tilbake til morsomme Magnhild-ord! :D Masse klemmer fra Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå