Gå til innhold

Når vil Knerten komme??

magnhild

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Åååååå det ville vært koselig om du også kunne komme i morgen. :kysse:

God bedring med kvalmen.

Her går det i rykk og napp...

Blir litt skremt av å lese for mye inne på SM-sidene for tiden;

det er jo så mange som har mistet... :cry:

Krysser fingrene for at det ikke skjer med oss dagbokskrivere her inne.

ELLER noen andre for den saks skyld. :-?

Føles liksom så forgjeves å glede seg over at en endelig har blitt gravid - for så å bli lei seg over å miste. :cry:

Nei - dette var ikke akkurat noe positivt innlegg, men vi skriver vel bare om det som opptar oss vel?

Jeg har en god følelse for oss, vennen. :hoppe:

Håper å treffe deg i morgen, Magnhild.

Godklem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God bedring, vennen.

Hadde masse vondt i begynnelsen jeg og, gikk over.

Og nå kommer hele sommeren med fint utevær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg er også uggen mensfølese mage menneske nå. Kjennes som buksene er blitt trangere og jippijaja !

Håper smertene gir seg da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Magnhild-vennen!??

Er du her inne et sted? Eller kanskje du er der ute?

:-? Jeg er litt bekymret...Hvordan går det med deg?

Du skrev jo litt på mandag, men nå er det torsdag, skjønner du!

Livet kan ikke bare dreie seg om kg og dagbok hele tiden, men bare en liten lyd fra deg kanskje nå snart kan komme?

melodi: Fader Jacob.

Magnhild-vennen, Magnhild-vennen!

Sover du? Sover du?

Hører du ei lillen, eller noen andre?

Hei på deg! Vær ei lei!!

Jeg stemmer JA for at du skal ha det bra!

Lille psst :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Kanskje Magnhild også har problemer med modemet? :ler:

Håper du gir lyd fra deg snart, vennen. :wink:

Vi hadde det veldig koselig på Egons:

Pludre (msm-venninnen din...)- SM-juli

Lina og nurket - SM-juni

Idefix -SM-oktober

Jølle - prøver og prøver

Orkide - nettopp mistet, men gir ikke opp

Undertegnede - SM-november - vett du.

Neste gang... Neste gang..... DÅ KÅMMAR DU !?! :sjarmor:

Klem fra Maya30 5+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei folkens!

Joda jeg er her jeg... Men har hatt sånn anit-skole greier denne uken. Får så vondt i bekken og rygg av å være der. Så i stedet har jeg vært tante og kost meg masse. Men humøret er fortsatt ganske dårlig. Føler vel egentlig at jeg ikke strekker til i hverdagen for tiden, og det er det værste jeg kan gjøre. Jeg skal klare ALT!!! :cry: Men det går ikke alltid.

Men ellers så har jeg vært en del i leiligheten. for nå er den ferdig malt, så gjenstår det bare lister og gulv på soverom og så er vi ferdige.

men jeg har allerede begynt å flytte inn på kjøkkenet. Men nå har vi flyttet fra et stort kjøkken til en ganske lite et, så jeg lurer på hvor alt skal få plass... :-? Tror nok at mikroen, brødbakermaskinen og frityren må stå i boden og tas frem når de skal brukes, men det er jo litt teit det også da... Jaja, finner vel ut av det.

Ellers så er snart NM over og jeg får kanskje litt tid til overs også. I går var det tre timer og i dag er det fem timer med øving, og så går hele morgendagen med på konkurranse. Det er veldig spennende!!! :roll:

Men oi, det tar MYE tid!! Og når vi er ferdig med dette, så skal vi begynne øving mot 17. mai og sommerkonserten som skal være i slutten av mai... *sukk* (Men til da er jeg 12 uke rpå vei og glad og fornøyd!!!)

Menmen; godt å se at dere er bekymret lillen og Maya, men jeg er her altså!!! :ler: Har ikke skjedd noe...

Men er det andre enn meg som drømmer rare drømmer? Jeg har så mange rare drømmer at jeg blir helt sprø. Jaja, jeg blir vel vant til det også!

Men da stikker jeg igjen!

Klem fra Magnhild og Knerten!

6+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Krysser fingrene for oss, Magnhild.xxxxxxxxxxxx

Skremmende hvor mange som mister... :sjokk:

<<<<<<<<<<<positive vibber>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Klem fra Maya30 6+2 :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten kjapp mandagshilsen, med ønske om fiiiin graviditet :lol:

Jeg er forresten 50 % sykemeldt nå i 2 uker, og det er deilig :ler:

Du må tydeligvis lære å kunne ta det med ro, det er noe som vi gravide bare må innse. Vi er priviligerte slik, de ANDRE skal klare alt for oss en stund :blunke:

Klem fra Håper 14+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Håper! Trengte å høre akkurat det. Men så er det det å klare å la andre få gjøre det vi ikke klarer. Jeg er i alle fall veldig vanskelig sånn sett. Blir skikkelig deppa om jeg ikke strekker til i hverdagen!! Jaja, jeg kjenner det er på vei til å bli bedre nå...

HEIII ALLE!!!

Må bare få ha sagt det en gang for alle, :ler: VI er beste damekor i Hordaland!!!! Og Mannen sitt kor er beste mannskor i Hordaland!!!!! Det var fylkesfinale og kvalifisering til landsfinale i NM for kor i helgen, og vi gikk begge videre!!! Og for de som ikke vet det så er vi bare studentkor som øver en gang i uken (++). Åhh dette var bare SÅ utrolig gøy!!! Kjempestolt. :smile: (og bare litt lei for at jeg ikke kunne være med på festen etterpå... Nachspielet endte kl 0700 søndag morgen, og der hadde jeg vært om ikke det var en Knert i magen!!!)

Ellers så er livet bare slitsomt og kjedelig for tiden! Argh! Jeg mistrives faktisk! Men det er vel bare domme tanker tenker jeg. Men nå begynner leiligheten å se bra ut. Vi har begynt å flytte inn og alt ser greit ut. Må bare få lagt nytt gulv på soverommet, så er det også ferdig. Det har vi fått lovet at vi skal få gjort i løpet av første del i denne uken. Åh det skal bli så deilig! Må snart kunne være hjemmehjemme! Og ikke bare hjemme... Stønn!!

Stakkers mannen blir litt oppgitt av meg. humøret går jo som en jojo og det ofte pga noe han har sagt, ikke sagt, tenkt, gjort, ikke gjort, ikke gjort fort nok, vært for lenge vekke, vært for innpåsliten, osvosv...

Er det rart han blir sliten av meg??

Jaja, men det er ikke så masse mer å skrive! Kan bare si det at jeg er UTROLIG spent på hvordan det går med Klips, og så er hun ikke her!!! *stønn* Hun MÅ jo snart komme tilbake!!!!!

Mange klemmer fra

Magnhild og Knerten

termin 13.nov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Takk for hilsen !

Jeg vil også ha en slik søster som kjøper LR drakter til barna mine !

Håper kvalmen bedrer seg litt for deg snart !

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Hei, Magnhild! :D

Gratulerer massemasse med å være H's beste damekor (og herrekor :wink: )!! Dere må virkelig være flinke!

Hadde jeg vært i Bergen, skulle jeg ha hørt på dere! :)

Men når er landsfinalen?

Jeg håper det går bedre med de humørsvingningene, og at mannen forstår så godt han kan! :lol: Det er ikke alltid like lett å være mann heller, tror jeg! :wink:

Lykke til med å BO i leiligheten, hjemhjem!

Jeg bare håper humøret ditt får det bra snart! :D :D :D

Og du? Jeg har også rare drømmer, selv om jeg ikke er gravid... :wink:

Masse oppmuntrende klemmer fra Lillen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos legen!!! :hoppe: Så i dag er humøret ganske mye bedre! Ikke fordi alt som ble sagt var bra, men alt så ut til å være bra med Knerten, og det er det som er viktig!

Så nå tror jeg mer på at dette skal gå bra!!! Det så i alle fall helt greit ut sa legen min! :D Åh så deilig dette var!!!

Ellers så skal jeg sove i leiligheten min i dag!! Nå er alt på plass!!! JIPPI!!!!

Men nå skal jeg hjem og kose meg med mannen. Har lyst på noe godt å spise. Taco, eller lasange eller wok eller noe sånt... Ble litt sinna på legen, for hun maser sånn om kostholdet mitt. Nå mp du spise nok, masse frukt, grønnsaker :( og fiber... BLÆH!! Hvorfor kan jeg ikke få spise det JEG VIL ha da??? GRR!!! Jada jada, det er lurt og alt det der, men jeg skal jo kose meg litt også!!!!

Men må stikke. Mannen ringte og nå skal han snart hente meg!!!

Hadet bra alle sammen!!!! Beklager at jeg ikke sprer så masse glede for tiden, men I'll be back!!!!!

Klem fra Magnhild og Knerten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Leger maser alltid - MASSE !

Gratulerer med seieren, det føles sikekrt godt !

( Jeg eeelsker å vinne )

Spise tacos og kose deg du !

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan,

forstår at du er både urolig og spent, godt du fikk vært hos legen og ble litt beroliget av det da..! Håper det ser litt lysere ut for deg nå, i dag er det jo fredag og allting. Kos deg masse og spis det du har lyst på.. :wink:

Klem til deg med ønske om god helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Heisann Magnhild vennen. :kysse:

Tenker på en ting:

Når du spiser taco:

DER ER DET JO MASSE GRØNNSAKER TIL... og det er jo sunt... :wink:

Bli med på Egons på tirsdag da - så kan vi være usunn sammen. :ler:

Ps. Pludre kommer også... :wink:

Klem fra Maya30 7+0 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magnhildvennen. Er her fremdeles jeg, takk for hilsen.

Ellers må du huske på at vi her inne bryr oss om deg og liker deg enten du er glad eller trist eller lei eller sur eller hyper eller hva som helst. Følger med på deg og sender deg alle gode tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann alle sammen!!

Da er jeg tilbake! Har litt bedre humør og er litt mer ovenpå. Hadde nok ikke regnet med at det skulle bli så tøft åvære gravid, men det var det nå en gang. Skikkelig sliten har jeg vært og humøret har egentlig vært på bånn. Men nå kjener jeg at jeg ikke er så sliten lengre. Klarte å være konsentrert på øvelse helt til kl 2300. Det er ikke ille. tidligere, for noen uker siden, så var jeg så sliten at jeg ikke klarte å konsentrere meg lengre enn til kl n, seinest...

Så det er DEILIG!!! :D

Ellers så er jeg litt sinna fordi noen har skrudd av våren her i byn. HALLO!!!! Det skal være deilig og varmt og sol og sånn ute nå. Ikke snø og sludd og regn og kaldt... BLÆSJ!!!! Er ikke interessert i det nei! GÅ VEKK!!!

Og så har jeg begynt å strikke på vognteppe til Knerten. Fant ut at det sikkert var lurt å begynne tidlig, hvis ikke blir jeg ferdig når h*n begynner på skolen... Det er offwhite, og skal ha fletter, og dubbeditter og grønne (!) elefanter på seg. Helt sant! Og så har jeg tenkt å strikke en sånn hel dress som h*n skal ha oppi vognen når h*n blir litt større, og den skal være blå eller rød (håper helst blå) med bier på... (Jada, er litt glad i dyr sant...) Men det er nok lenge til det prosjektet påbegynnes, eller i alle fall avsluttes!!! :hoho: Er ikke akkurat kjent for å være flink å avslutte ting jeg begynner på. Skjønte det litt når jeg så hvor mange poser med garn jeg hadde med meg da jeg flyttet... :roll: Hvordan formerer poser seg. Og papirer og ting og tang. Skjønner det ikke. Hvor hadde vi alt det vi np ikke finner noen plass til, i den andre leiligheten, som var MINDRE enn denne nye... Jeg blir helt surrete jeg...

Men nå skal jeg har sjokolade... !!!! Viktig ting!!! (ok så le det en ostekake også da...)

I dag skal vi få besøk i leiligheten vår. Storebroren til mannen kommer på besøk i fra Oslo. Vi skal ha taco og sjokoladekake til dessert. Skal bli så deilig!!! Dessuten så blir det første besøk, med overnatting i den nye leiligheten!! :sjarmor: Er SÅ fornøyd med hvordan det er blitt der. Soverommet er bare utrolig herlig. Det går i hvitt og rødt. Avslappende og deilig!!

JESS; men da har jeg oppdatert og ingen vil savne meg i noen dager, så da får dere kose dere! Og KLIPS!!! Nå er det på tide å bli kvitt magen; eller hva mener du?

Klem til alle som bryr seg og som synes de fortjener en klem!!!

Maya fortjener en klem pga blødninger.

Iset fortjener en klem fordi hun er kvalm.

Pludre fortjener en klem fordi hun har au i bekkenet og fordi alle fysioterapeuter er domme og ikke har plass til henne...

Hilde fortjener en klem bare fordi hun var så uheldig...

Nå skal jeg lese dere andre sine dagbøker og oppdatere klemmelisten!

Klem fra Magnhild og Knerten

8+1 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Lillen fortjener en klem fordi hun har savnet deg her inne! :wink:

Sender en klem tilbake uansett :D

Det er så fint å se at du er i bedre humør om dagen!

Lykke til med koselig besøk!

Mange tanker fra Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre klemmer til:

Klips; Hallo?? Jeg glemte å gi Klips en lykketilklem!!! (Domme meg)

Lillen; ikke fordi hun har savnet meg, men fordi hun venter på EL, og det vet jeg ALT om...

Pia; Ja hvem trenger ikke en klem om ikke Pia skal få en...??

Så da stikker jeg. skal lese flere dagbøker i morgen og da kommer det sikkert flere klemmer også!

Og Klips; husk å gi mannen opplæring i KG sånn at han kan gi oss beskjed når du ligger på klinikken da!!!

Mange klemmer fra Magnhild og Knerten som bare er LITT misunnelig på Klips som snart er ferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte bare å si noe veldig viktig noe:

Vi har kjøpt sesong 1-8 med Friends på DVD!!!

til halv pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...