Gå til innhold

Sunbird`s grublerier


Sunbird

Anbefalte innlegg

Juhhu..har passert 100 innlegg i dagboka mi og har selv kommet over 300 innlegg. Begynner vel å nærme meg avhengig av kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og grattis med ny jobb! :klem:

Håper du har hatt en fin helg, men det virker det jo som du har egentlig. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Har hatt ei kjempe helg med knall vær og jammen fortsetter ikke god været nå også. Har vært ute i sola i hele dag, men nå er det en snart tur i dursjen før jeg drar avgårde på jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk kjempe fint på jobb i går, skal snart dra igjen, er bare hjemmom å spiser litt, for nå har jeg vært noen timer på "gamle" jobben for der var det sykdom så de var litt opprådd for folk. Så i dag blir en lang arbeidsdag. Skal dra om en time nå og er ikke hjemme før etter kl12 i natt. Men det går vel det også, blir i allefall kjekt når lønna kommer :)

Da må jeg stikke :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var første uke i ny jobben over. Har egentlig fri fredager når jeg jobber med kveld,men nå er det så mye å gjøre så da ønsker de folk hele tiden så i kveld har jeg jobbet 8 timer overtid. Har allerede begynnt å glede meg til lønna kommer. Nå skal jeg ikke på jobb før mandags morgen, og jeg kjenner det blir godt med noen dager fri nå. Er sliten, det er virkelig uvant å jobbe så mye, men jeg kommer vel inn i det også etter hvert. Overgangen er vel størst til å begynne med.

Hadde tenkt å ta en dagbok runde her, men kjenner jeg har best av å finne sengen nå. Får komme sterkere tilbake i løpet av helgen.

God helg til alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vel egentlig ha oppdater meg litt rundt i dagbøkene her,men får ta det en annen kveld.Nå skal jeg snart finne sengen snart. Blir uvant å skal begynne så tidlig på jobb,men det går vel bra det også. Blir vel sliten til kvelden tenker jeg,men sånn er det vel for andre som jobber 100% også.

Nå skal jeg finn sengen. Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny jobb er slitsomt. Det er alltid slitsomt på starten, mange ny mennesker å forholde seg til, nye arbeidsoppgaver. De første to månedene i den jobben jeg har nå sovnet jeg stadig i stolen til 21-nyhetene. (Hører med til historien at jeg må kjøre hjemme fra før 7, og derfor er oppe grytidlig. Begynner å bli vant til det nå og sliter mer med å komme meg i seng i rimelig tid.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at dette blir min siste tur innom før jeg reiser på ferie! Gleder meg så utrolig, og håper jeg får slappet godt av, og kost meg masse!!! :hoppe:

Take care, så lenge!!!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk i boka mi når jeg har vært fraværende:)

Er nok litt sliten ja, mye som må gjøres her hjemme om ettermiddagene når jeg er på jobb hele dagen. Merkes godt at jeg ikke er vant til å være i full jobb. Men jeg trives veldig godt på jobb, så dagene går fort der. Så det gjør meg ingen ting å tilbringe dagene der. Men det blir jo litt ekstra ellers da, men det går vel seg til når jeg har kommet inn i det og funnet en rutine for hvordan jeg skal gjøre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en snartur før jeg finner senga. Skal reise bort i morgen etter jobb, så jeg blir nok ikke å finne her på noen dager. Skal til sommerhuset til mine foreldre, og der er vi uten både strøm og vann. Så da er det ikke noen mulighet for å komme seg på nett i løpet av hælga. Blir vel en litt rart å være uten pc`n så lenge, abstinens tendenser sikkert. Men jeg overlever vel det også :ler:

Ha en fin st-hans hælg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Her har det jammen meg ikke skjedd mye i mitt fravær. Blir lite tid til å stikke innom her når jeg har jobbet kveld. I tilegg så har vi fortiden knall sommervær, så da må jeg jo være ute å nyte sola. Frister ikke å sitte inne ved pc`n da. Nå skal vi ut på tur, kanskje blir det tid til litt bading på barna også, før vi drar hjem for å grille. Jeg virkelig elsker at det er skikelig sommer :briller2::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en snartur før jeg finner sengen,skal opp like over seks i morgen tidlig, jobb igjen. Men nå er det bare to dager til ferie i fire uker. Gleder meg, det skal bli godt. Det er uvant å jobbe 100% men jeg trives veldig godt. Og i går fikk jeg vite at jeg har fått fast jobb også(har jobbet på kontrakt fram til nå) :hoppe:

Får prøve å oppdatere meg her inne en dag senere. Nyter sommer og sol når jeg har fri ellers nå :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Alial! :klem:

Jeg er tilbake fra en utrolig herlig ferie!! Har bare kost meg, døgnet rundt! Ingen fare å reise alene, når man treffer en søt svenske første kvelden.... :sjarmor:

Nå er det jobbing frem til 21 juli, før jeg tar ferie igjen, denne gang med mine søte små (som ikke er så små lenger..)!

Ha en deilig dag i solen!! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Eleni :klem:

Nå er ferien endelig ferie her. Jeg skal virkelig nyte å ha ferie i fire uker. Har ikke noen store planer,men skal vel klare å finne på noe sammen med barna.

Men er det ikke typisk at regnværet kommer med fellesferien da...

Vi hadde ei skikkelig regnskur her i går ettermiddag,med skikkelig lyn og torden også. Det smalt bra ja, kan ikke huske å ha opplevd det så ille noen gang før. Men så tok uværet knekken på nesten alt av pc utstyr i huset her også da. Sambo satt på pc`n, trodde ikke at uværet var så nære..... helt til det sa pang og det begynnte å ryke i fra pc`n... Sambo jobber med salg og reperasjon av data, så det blir vel en del å gjøre når han er tilbake på jobb på mandag. Har allerede fått høre at det er flere rundt omkring her som har fått ødelagt datautstyr i går.

Så langt i dag har det regnet masse, men nå ser det endelig ut til at det gir seg, og det er i ferd med å lysne igjen. Det er visst meldt fint vær igjen i morgen. Så da får vi håpe at det stemmer.

Men nå skal jeg gjøre litt husarbeid her. så får jeg prøve å oppdatere meg her inne i løpet av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...