Gå til innhold

Sunbird`s grublerier


Sunbird

Anbefalte innlegg

Gratulerer med fast jobb!! :hoppe: :hoppe: Er det ikke herlig!?!

:hoppe: kjempe hærlig :hoppe: men jeg har jo hatt fast jobb der før og blitt sagt opp. :sjenert: men det er jo langt bedre enn å gå på kontrakt hele tiden. Satser på at det blir mye å gjøre framover nå, så har jeg jobb lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det vel på tide å finne sengen, det ble alt for sent i går. Satt bare å gjespet på jobb i dag. Blir en kortere dag på meg i morgen. Skal være med guttungen i begravelse i morgen. En av guttene i klassen hans døde i helgen. (det hører med til historien at gutten var multi handikappet, og ingen hadde trodd at han skulle bli så gammel som han ble. Vel uansett så er det jo trist, og det kan nok være godt for gutten å ha mamma med seg.)

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det helg igjen. Utrolig hvor fort ukene går, syns ikke det er lenge siden det var mandag jeg. Men den går vel like fort helga også.

Har vært en tøff dag i dag. Var jo som jeg nevnte i går kveld i begravelse i dag. Og sånne ting setter igang masse følelser i meg. Hvertfall når det er begravelse etter ett lite barn. Det er jo bare 1mnd igjen til det er 10år siden vi var igjenom noe av det samme selv. Blir bestandig litt spesiellt når vi kommer til høsten, tenker så mange rare tanker :sjenert:

Det var enormt mange mennesker i kirken i dag. Hele klassen hadde møtt opp, de hadde tegnet en tegning hver som de leverte til foreldrene. Og ute ved graven så la alle ned en rose hver :tristbla: Det hele var så rørende og trist, og barna var kjempe flinke. Men tror det er godt til dem å få være med på en slik dag, det hjelper dem nok videre. De har også brukt mye tid på skolen disse dagene, og kommer nok til å bruke en del neste uke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen, har vært en tur på martna hele familien. Ble ikke noe handling,men barna fikk hoppet i hoppeslottet(etter å ha stått 20min i kø....) og vi traff en del kjentfolk. Slitsom er det ihvertfall. Så nå var det godt å slappe av litt i sofaen. Men det blir vel ikke så lenge. Skal feire to barnebursdager i morgen, så det gjenstår litt rydding og baking. Satser på å få det unna i dag, for da blir morgen dagen mindre stressende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, den lille stunden i sofaen er nå i ferd med å gå over i en lang stund.... trenger ett spark bak for å komme meg opp og i gang tror jeg :sjenert: hadde ikke tenkt å bruke hele lørdagskvelden på baking og rydding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 pk gele er kokt opp.... ja det blir fort mengder når vi skal ha to barneselskap på en dag. Nå gjenstår bare to stk sjokoladekaker og en bolledeig. Men det får bli litt senere, nå er det pizza pågang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner jeg ting å få kontroll, fortsatt litt som må gjøres i morgen. Men det får vente til i morgen ja, nå er jeg dødssliten. Så det er vel like greit å køye. Ikke fikk jeg sett det ene programmet på tv som jeg skulle heller. Var ett eller annet feil her så vi får ikke byttet kanal for da henger det seg bare. Tuslet bare stille opp hit jeg,mannen prøver å fikse og var ikke helt fornøyd akkurat nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dursje, både meg selv og ungene

*vaske badet

*pynte kakene

*en siste shining på kjøkken og stue

*støvsuge kjellerstue og gang i kjeller

Det er vel bare å komme igang da, første lass med bursdagsbarn annkommer kl12 :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det liv i huset nå, syv 9 åringer leker ganske høylytt :sjenert: Egentlig mye greiere å feire bursdag med 9 åringene enn hva det er med 4åringer. For de kommer uten foreldrene og klarer seg stortsett uten noen hjelp i fra oss. Kun litt i forbindelse med spisingen.

Blir vel noe annet når 4 åringene kommer sener i dag, de fleste der har vel med seg mammaen sin. Ikke for det, det er jo koselig det,men det blir jo litt ekstra styr med det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, da var vi ferdig med bursdagene for i år. Heldigvis er det noen mnd til neste bursdag. Da er det jeg som skal feires, og det blir liksom ikke like mye styr som barneselskapene :sjenert:

Men barna er jo stor fornøyde. Har fått masse fint og har hatt vennene sine her på besøk i dag. Godt med fornøyde barn også. Har faktisk ryddet opp det meste nå, og til og med vasket over gulvet. Ble jo selvfølgelig litt brus som ble sølt utover. Men greit å ha det unna gjort også, så slipper jeg det på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var denne uka også godt i gang. Her går dagene og ukene unna i rekord fart,men jeg prøver å henge med. Er sliten,men skal ta meg selv litt i nakken å få gjort litt nå. Så blir det forhåpentligvis litt mindre å ta igjen utover uka og til helgen. Er surt å bruke fridagene sine på bare husarbeid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nå begynner snart Greys, så da er det allerede for sent. :klemmer:

Er klar over det,men er kjempe trøtt, så vurderer sterkt å se det i reprise på zebra på lørdagskvelden i steden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kvelden. ;) Det har jeg tenkt å gjøre.

Tror nok kanskje det blir det som blir alternativet her også. Men jeg skulle ha skiftet på sengen først, og kanskje tatt en dursj også. Da slipper jeg jo det i morgen tidlig, og kan sove helt til 0610 i steden for 0600 :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...