Gå til innhold

Sunbird`s grublerier


Sunbird

Anbefalte innlegg

Litt vanskelig for å komme i gang i dag. Har hengt opp ei maskin med klær, satt på ei ny og lagt sammen det som var på snora. Men så stoppet det der. Itilegg blir jeg frustrert overt at mannen aldri klarer å stå opp :frustrert: greit nok at han har ferie,men han kan nå stå opp og tilbringe litt tid sammen med oss også da. Kunne jo like så godt vært på jobb, for vi ser jo ikke stort til han uansett. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket: jeg har visst natt gjester på besøk

Må vel sette fram noe til dem da :perebrus::vin::kaffekopp::is:

:ler: Du er like gjestfri som det jeg er, ser jeg.

Litt vanskelig for å komme i gang i dag. Har hengt opp ei maskin med klær, satt på ei ny og lagt sammen det som var på snora. Men så stoppet det der. Itilegg blir jeg frustrert overt at mannen aldri klarer å stå opp :frustrert: greit nok at han har ferie,men han kan nå stå opp og tilbringe litt tid sammen med oss også da. Kunne jo like så godt vært på jobb, for vi ser jo ikke stort til han uansett. :frustrert:

I går hadde jeg en slik dag, men i dag er jeg effektiv. Kanskje vi har byttet?

(Kast mannen ut av senga, det hadde jeg gjort. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Han kan være en ordentlig dustemann han min også da!

Godt å høre at det ikke er bare min som er sånn da. Er jo veldig snill og god da, når han først står opp :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg en slik dag, men i dag er jeg effektiv. Kanskje vi har byttet?

(Kast mannen ut av senga, det hadde jeg gjort. :sjenert: )

Ja, kanskje vi har byttet. Jeg kommer vel igang etterhvert her, trenger bare litt tid noen gang.

Som regel bruker jeg å mase for å få han til å stå opp,men i dag giddet jeg ikke. Det blir så dårlig stemning av det :sjenert:

Men nå er han oppe, og lager formiddagsmat til barna. Mens jeg har sløvet en stund på sofaen med ett blad. Nå har jeg litt tid på kg før vi skal komme oss ut på en liten handle runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og kjøpt maling til en gammel gyngestol som jeg har arvet. Tenkte jeg skulle male i går, for jeg trodde jo at jeg hadde maling som passet. Men den finner jeg i allefall ikke, så nå har jeg kjøpt ny. Så da er det vel bare å få på seg arbeidsklær og komme igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant plutselig arbeidslysten. For nå har jeg malt ett strøk på gyngestolen, hengt opp en maskin med klær, laget hjemmelaget pizza og fått den i ovnen. Nå skal jeg gå å hente inn de klærne som er tørre. Må vel bare holde på mens arbeidslysten er her, for like plutselig som den kom så forsvinner den nok :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er pizzaen fortært, haugevis med klær er lagt på plass, to barn er i seng og et par duker til bryllupet er strøket. Syns jeg har fått gjort ganske mye jeg. Men nå tror jeg at jeg skal tilbringe resten av kvelden i sofaen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en rolig kveld i går, sløvet for det meste. I dag blir det bytur med shopping på ikea. Jeg skal dra sammen med tre venninner uten barn, så det gleder jeg meg masse til. Skulle ønske jeg hadde mer penger å handle for,men sånn er det nå ikke. Noe blir det nok,men pengene går jo så fort når man er på ikea :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh? Sier du det? Aldri vært borti! :hoho:

Forstår virkelig ikke hvorfor det må være sånn. :ler: Skulle ønske jeg hadde ubegrenset med penger, lottomillionær hadde vært nå. Men da må jeg kanskje huske på å tippe og da, er litt sløv på det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe shopping på meg i går. Det kom plutselig en mann å hentet meg på motorsykkel :overrasket: ble drukket ut i går jeg. Får fortelle litt senere, nå skal jeg gå å ordne jentungen til bursdagsselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble nok rimelig overrasket over utdrikkingslaget ja. Det var vel omtrent den eneste helgen jeg var nesten sikker på at det ikke ble. Flere av de som jeg ventet at skulle være med var nemelig bortreist, så da var jeg sikker på at det ble en helt annen helg. Jeg var jo skikkelig nærvøs forrige helg,men da skjedde det jo ingen ting. Og i helgen hadde jo jeg store planer om Ikea tur med noen venninner. Snakk om å gå fem på :sjenert:

Men jeg ble altså hentet av mannen til forlovern på motorsykkel. Og jeg som aldri i mitt liv har sittet på hverken motorsykkel eller moped. Er ikke så tøff akkurat når det gjelder slike ting... Prøvde jo å vri meg unna en stund,men det gikk ikke. Ble kjørt til ferja i nærheten her, hvor resten av gjengen sto å ventet. Der fikk jeg på meg en grufull kjole i skikkelig knall farger(rosa, grønn og svart). Slør fikk jeg også, dvs med en k.. på toppen. Så fikk jeg en kurv med forundringspakker som jeg måtte selge til de som sto i ferje kø. Det gikk utrolig bra, alle var veldig hyggelige og kjøpte pakker.

Så ble det motorsykkel tur inn til byen i øsende pøsende regn. Var gjennom bløt da vi kom fram hjemme til min forlover. Der fikk jeg låne meg noen tørre klær i mens mine ble tørket. Der spiste vi lunsj og koste oss med litt god drikke. Så dro vi på noe som heter LazerX Der springer vi rundt inne i en labyrint med noen vester med våpen på oss, hvor vi skal prøve å treffe de andre. Kjempe moro, har prøvd det på noen utdrikkingslag før, og kommer nok til å prøve det igjen.

Så ble det grilling og mer vin. Før vi til slutt endte opp ute på byen. Da i ført mine egne klær igjen. Vi var vel ikke hjemme før i 4 tiden om morgenen. Jeg lå over til forloveren min, så var ikke hjemme før langt på dag i går. Hadde en kjempe dag og er veldig fornøyd med utdrikkingslaget mitt. Men er kjempe glad jeg er ferdig med det. Nå gjenstår bare mannens :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja,jeg er veldig fornøyd, det var en topp gjeng som var med også :)

Nå skal jeg gå å legge meg, ble ikke så tidlig i går som jeg hadde tenkt. Og i dag har vi vært i byen hele dagen. I badeland med barna i timesvis og så en liten shopping runde. Det tar på med slike dager.

Hadde tenkt å dra på hytta i morgen,men vi får se hva vi rekker. Det er visst noen som har sluppet en bombe her i huset i løpet av helgen. Så jeg bør nok ordne opp litt etter den før vi evt kommer oss avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg er veldig fornøyd, det var en topp gjeng som var med også :)

Nå skal jeg gå å legge meg, ble ikke så tidlig i går som jeg hadde tenkt. Og i dag har vi vært i byen hele dagen. I badeland med barna i timesvis og så en liten shopping runde. Det tar på med slike dager.

Hadde tenkt å dra på hytta i morgen,men vi får se hva vi rekker. Det er visst noen som har sluppet en bombe her i huset i løpet av helgen. Så jeg bør nok ordne opp litt etter den før vi evt kommer oss avgårde.

God natt Sunbird.

Kos dere på hytta hvis dere velger å dra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye gjester her på kveldstid ser jeg. 4stk her inne nå :overrasket: er det noe spennende lesning her inne da?

Får vel være høffelig å sette fram noe :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt Sunbird.

Kos dere på hytta hvis dere velger å dra. :klem:

Der snek du deg i mellom du Skravla.

God natt til deg også :klem:

:søvn: :søvn: :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...