Gå til innhold

Sunbird`s grublerier


Sunbird

Anbefalte innlegg

Da skal jeg og jentungen kjøre i bhg. Er kjempe varmt ute allerede, så tviler på at det blir gjort særlig mye fornuftig her i dag. Var jo 22 grader da jeg sto opp litt før kl8 :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, forstår ikke hva som kan være så spennende her :sjenert:

ja, ja, jeg skulle vel egentlig ha gjort noe fornuftig,men isteden så sitter jeg her. Har mengde med klær som skulle vært lagt på plass, klær som bør henges opp, klær som skal legges sammen og mye annet som skulle vært gjort. Men har tungt for å komme igang i dag. Kanskje jeg kan skylde på varmen? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra Darcy

Høres kjent ut! Jeg har mest lyst til å ta en tur til byen men vet ikke helt om jeg venter besøk eller ikke og ingen tar telefonen :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å sitte slik å vente på besøk da. Hadde vært kjekt å vite når de kommer, for kanskje hadde du jo fått til begge deler i dag. Du får prøve å ringe en gang til :mobil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra Darcy

Ja, nå foreslo mannen at jeg kan ta malinga vi har kjøpt til vinduskarmer og sånn og male den gamle kjøpmannsdisken med mens jeg venter. Og det var slettes ingen dårlig ide!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er som maler. Skulle jeg også ha gjort. Har bla to dører og en gyngestol jeg tenkte å male og aller helst før bryllupet. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg faktisk gjort en god del. Klærne er på plass i skapet, ei maskin er hengt opp og ei ny satt på, og en bunke med klær er lagt på sammen, men ikke lagt på plass. I tillegg har jeg shina litt på kjøkkenet og satt på oppvaskmaskina der. Så nå ser det ikke så alt for ille ut her. Skal spise litt mat nå, så blir det å kjøre guttungen til farmor før jeg og mannen skal å treffe presten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke gjort så mye mer i dag. Etter samtalen med presten i dag ble det middag til svigers. Så da ble resten av ettermiddagen tilbragt der.Er fortsatt like varmt så da blir vi jo litt sløve av det også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sliten nå, har vært en varm dag i dag også. Og jeg har vært på bytur i hete og fartet både hit og dit. Men har fått på plass en del småtteri også. Har drevet og små ryddet litt her i ettermiddag,men intensiteten er ikke akkurat på topp. Blir liksom aldri ferdig med noe :sjenert:

Skal gå å ta en dursj nå, trenger å kjøle ned kroppen. I morgen blir det vel nok en hektisk dag. Skal på prøve time til frisøren. Gleder meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått unna en del rot i kveld,men har fortsatt mye igjen. Skjønner ikke helt hvor alt kommer fra :sjenert: dessuten så blir det bare værre når vi farter både hit og dit hver eneste dag. Skal ta meg sammen og gjøre en del i morgen og fredag. Får nok overnattings gjester i helgen også. Er utdrikkingslag til mannen, og siden vi bor på den andre siden av fjorden, trenger nok noen overnatting. Men jeg jobber faktisk best under press, så da er det vel bra at jeg har kun kort tid på meg til å få bort rotet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel strengt tatt ha gått og lagt meg, skal jo opp i rett tid i morgen. Skal levere jentungen i bhg og guttungen hos tante før jeg kommer meg avgårde til frisøren, og der skal jeg være til kl10. Dvs at jeg bør dra herifra senest kl 09. Hm,kanskje en ide å sette på alarm i morgen. Barna kommer helt sikkert til å sove lenge når vi skal opp i rett tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel strengt tatt ha gått og lagt meg, skal jo opp i rett tid i morgen. Skal levere jentungen i bhg og guttungen hos tante før jeg kommer meg avgårde til frisøren, og der skal jeg være til kl10. Dvs at jeg bør dra herifra senest kl 09. Hm,kanskje en ide å sette på alarm i morgen. Barna kommer helt sikkert til å sove lenge når vi skal opp i rett tid.

Ja, det ville vært typisk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessuten så mangler jeg bare 9 innlegg på å komme til 1600 innlegg :sjenert:

Da er det bare å ta en dagbokrunde eller en tur inn på snikk-snakk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da finner jeg sengen (nok en gang...) Satser på å sove litt bedre i natt. Er ikke fullt så varmt ute nå. Har vært to tropenetter på rad her,og det tar på til oss som er vant til ett litt annet klima.

:søvn: :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...