Gå til innhold

Sunbird`s grublerier


Sunbird

Anbefalte innlegg

Endelig ett lite gløtt av sol. Skyene har dratt sin vei i dag, men temperaturen er fortsatt ikke noe å skryte av da. Får virkelig håpe at det også bedrer seg. Så i dag har jeg og barna vært mye ute. Har bla brukt noen timer på å klippe plenen. Ble skikkelig svett, så fikk litt trim der gitt.

*ønsker meg mer sol og varme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelper egentlig lite med sol ute når det er STORE mørke skyer som henger over forholdet vårt. Har hatt en tung dag i dag, selv om jeg har smilt og prøvd å være som vanlig ovenfor barna. Men nå som de omsider har lagt seg kommer tankene igjen. Vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne, tror egentlig det har bygd seg opp over tid. Men så er jeg usikker på om dette er bare en "knute" eller om dette virkelig er dråpen som får begeret til å flyte over da. Huff dette er jammen meg ikke enkelt, og ennå vanskeligere blir det av at vi har barn sammen og så mye annet som "binder" oss sammen. Det er jo ikke bare å pakke bagen å dra sin vei heller selv om det er det jeg har mest lyst til akkurat nå.

I det siste har jeg også gått å tenkt litt på hvordan ting ville blitt om jeg ble alene med barna. Skumle tanker egentlig når jeg er i et forhold. Men de har kommet oftere og oftere, og da tenker jeg at det må jo være en grunn til det også. Uff, dette er virkelig vanskelig, men det gjør godt og få luftet litt tanker her inne. Jeg har ikke sagt nå til noen andre ennå, synes det er greit og vente til jeg er litt mer sikker. Vil på en måte ikke "plage" vennene mine med dette heller. Dessuten så har jeg jo ikke snakket noe særlig med sambo heller da. Men han vil jo ikke snakke så da blir det ikke noe bedre av det.

Nei,jeg vet sannelig ikke hva jeg vil med dette, og om jeg i det hele tatt ble noe klokere av dette. Men det gjør godt å få ut litt frustrasjon :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over en trøsteklem! :klem:

Vet hvordan du har det! Jeg ble selv skilt for noen år siden, etter å ha vært sammen med mannen min i mange år, og vi hadde to små barn sammen! Det er tungt mens det står på, og det "rare" er at fasen før man faktisk bryter ut (om det nå er det det ender med...) er ofte den tyngste! :forvirret:

Prøv å snakk med mannen du, det er alfa og omega å ta tak i ting når det skurrer i hverdagen...

Sender deg mange gode tanker, og nok en klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøste klemmer Eleni, det hjelper litt.Det er jammen meg ikke enkelt dette, jeg har jo vært sammen med sambo siden jeg var 17 år og nå er jeg passert 30, så det har blitt noen år (er jammen meg nesten halve livet mitt jo)

Er ikke fullt så tung til sinns i dag,selv om ting ikke er helt bra fortsatt. Men har ikke fått noe særlig med tid til å prate i dag heller. Hektisk for oss begge to, og det hjelper vel ikke akkurat på for å bedre ting det heller. Men vi får ta en dag av gangen og sakte men sikkert prøve å løse opp i disse knutene. Uansett hva det ender opp med så må vi få snakket ut og prøve å komme til en slags enighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det jammen meg tid for frustrerte fruer (dobbel episode jo :) ) Skal glemme alt for en liten stund og bare kose meg skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det første steget er få satt av tid til å prate sammen!! :klem:

Kos deg med "Fruene", endte opp med det jeg også, selv om planen egentlig var å lese en bok! Godt med litt lett underholdning av og til! ;)

*visste ikke at det var dobbel episode i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Eleni

Ja,så har vi fått pratet litt da,selv om jeg synes at ting fortsatt er litt vanskelig. Men nå har jeg i allefall sagt klart og tydelig i fra om hva jeg mener og hva jeg forventer framover. Håper at det hjelper litt, for det er i allefall ikke noe særlig å gå rundt med dårlig stemning. Det legger jo en demper på alt sammen. Jeg blir skikkelig giddesløs av dette,og har vanskelig for å ta tak i ting som burde gjøres.

*peller meg ut fra kg, kanskje jeg da får gjort litt fornuftig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

Anbefaler å skrive av deg litt her inne. Har i allefall hjulpet meg til å få sortert tanker, og ikke minst få litt tilbakemeldinger på om jeg er helt på jordet eller ikke. Ikke bestandig det er like enkelt å snakke med de rundt seg i RL.

Ønsker deg all mulig lykke til enten den ene eller den andre veien. Vi er som du ser flere her inne med erfaringer på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg trenger å få sortert litt tanker ja. For i det ene øyeblikket er jeg skråsikker på at dette gidder jeg altså ikke mer,mens jeg i det neste tviler litt og tenker som så at dette var kanskje ikke så ille. Men det skal visst være litt sånn har jeg forstått. Egentlig er det litt greit også, for da pakker man jo ikke sekken med engang, når det kanskje kan være en mulighet til å ordne opp i ting ennå. Men vi får nok bruke litt tid på dette, jeg synes det er verdt det. For når jeg tenker tilbake så har vi jo mest av de gode minnene. Det er ikke ofte det er så svart som nå, og kanskje lærer jeg noe av dette også( når det er over iallefall).

Får prøve å få litt klarhet i alt som surrer rundt i hodet mitt. Det er ihvertfall veldig kjekt å ha denne dagboka mi å få luftet meg litt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare innom og si hei egentlig jeg.

Skjønner at du ikke har det lett nå.

Håper du finner ut av ting etterhvert. Sikkert lurt å bruke litt tid på å sortere tankene før du gjør noe drastisk ja.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Frida Frosk, koselig at du stikker innom i boka mi.

Det har som du sikkert har forstått ikke vært så veldig god stemning her i gården de siste dagene,men det virker som om det "letter" litt nå. Vi har i allefall fått snakket en del sammen, så nå skal vi prøve å "slette" alt som har vært og starte på nytt sammen igjen. Så får vi se hvordan det går, det er jo litt sånn spent stemning her, men det går seg vel til om vi får noen dager på oss.

Jeg har iallefall fått ut mye frustrasjon her de siste dagene, i tillegg så har jeg en venninde som er enestående. Og som har hørt mye på "gnålet" mitt de siste dagene. Utrolig hva det hjelper å få snakket litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå skal jeg ut i hagen og gjøre litt forefallende arbeid. Og nå er solen på vei fram også :) Herlig altså, å så er det meldt knall vær til helgen :briller2: må vel finne fram sommer klærne igjen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere har fått pratet litt! Et forhold er som oftest verdt å jobbe for, særlig når man har barn. Forutsetningen er selvfølgelig at begge to er innstilt på å få det til å fungere, og finne tilbake til de gode følelesene igjen!

Sender over en god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klemmer Eleni :klem:

Det er heldigvis ikke kommet så langt at følelsene er borte, men de har vel fått konkurranse med litt andre følelser. :frustrert: Men det går sagt men sikkert fremover her, selv om vi på ingen måte er som nyforelsket her nå. Men hverdagene har iallefall begynnt å fungere litt greiere, noe av den tunge stemningen har heldigvis sluppet taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg straks pelle meg ut fra kg og være skikkelig effektiv og flink husmor :husarbeid: Det er mye som har blitt forsømt i løpet av uka, og helgen blir hektisk så her er det bare å sette igang.

*sparker meg selv ut av kg *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flink jente  :klem:

Ja, har vært flink jente i dag, fikk unna husarbeidet i full fart og i rett tid på dagen. Virkelig godt å være færdig med det, men det går vel ikke lang tid før alt står på hodet her igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg har fått meg ny jobb :) Endelig ser det ut til at ting ordner seg her, har bare hatt små jobber rundt omkring her i det siste. Men nå blir det endelig 100% på meg. Synes egentlig at det er litt mye, med tanke på barna. Men ettersom at det er skift arbeid så må det vel gå på ett vis. Blir spennende å se i allefall, det er jo verdt å prøve det. For det har vært litt lite med penger her i det siste, så får vi håpe at dette hjelper på. Er i allefall en fin nyhet å starte helgen med, for jeg starter allerede mandag.

I kveld skal jeg på pub quiz med vennine gjengen. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Her er alt bare bra, er strålende fornøyd med ny jobb og solen skinner og det ser ut til at vi får nok en strålende dag :briller::briller:

Skal nyte solen i dag og få noen blomster på plass i de siste krukkene. Livet er herlig dere :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...