Gå til innhold

Sunbird`s grublerier


Sunbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Hei Malina. Hyggelig med ett nytt fjes i dagboka mi. Er ikke så stor aktivitet her,så jeg blir veldig glad når noen legger igjen en liten hilsen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så er jeg på side 3 og gitt, det går jammen meg sakte men sikkert framover her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sliten etter en lang og hektisk arbeidsdag, og ennå er ikke dagen over. Har mye jeg skulle ha gjort før jeg kan ta kvelden. Så da går det vel egentlig ikke an å sitte her på kg... Men måtte en liten tur innom allikevel :sjenert:

*sparker meg selv bak og peller meg ut her ifra*

*på tide å stryke bunadsskjortene*

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
:vinke:

Hei Malina. Hyggelig med ett nytt fjes i dagboka mi. Er ikke så stor aktivitet her,så jeg blir veldig glad når noen legger igjen en liten hilsen :sjenert:

Hei...Har fulgt med i dagboken din siden "den begynte",men har lagt igjen noen spor ;)

Ha en fin 17.mai! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig på plass i sofan etter en lang dag. Blir faktisk sliten av å feire 17 mai :flagg: Barna var iallefall slitne, lillefrøkena sovna i bila på vei hjem, før vi i det hele tatt hadde startet opp. Det tar visst på å springe rundt hele dagen uten særli tid tid pauser. Var så vidt hun hadde tid til litt is innimellom. Men det er vel for barna 17 mai er, de skal jo få merke at det er litt uten om det vanlige.

Men nå skal jeg straks finne sengen, er en ny dag med masse å gjøre i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Kan nok tenke meg at barna blir slitne etter en sånn dag,ja...Hadde dere fint vær da?

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok tenke meg at barna blir slitne etter en sånn dag,ja...Hadde dere fint vær da?

Ha en fin dag!

Hadde kjempe fint vær. Sol og nesten skyfri himmel,men ikke noen temperatur å skryte av da. Men perfekt bunad vær.

Ute skinner sola fortsatt, men er litt mye vind i dag. Men synes det er odt bare jeg slipper regnet. Nå skal jeg straks ut å klippe plenen før lille frøkena skal hentes i barnehagen. Jeg har nemelig fri dag i dag,og har tatt det med ro og gjort det jeg har lyst til. Godt med noen slike dager innimellom.

*peller meg ut i fra KG og gjør noe fornuftig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Heldig dere da, som har finvær...Huff, her er det bare grått

*bør pelle meg ut av KG for å gjøre noe fornuftig jeg også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Koselig at du la igjen en hilsen i dagboka mi. Ikke så mye aktivitet der, men det skal jeg forsøke å gjøre noe med.

Jeg kommer nok å sniker innom her senere også.

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frida Frosk :)Koselig med besøk i dagboka mi.

Men nå var jeg jammen meg langt nede på side 2 igjen.Utrolig hvor mye det skrives her i nabolaget. Jeg skal atter en gang prøve å bli flinkere med å oppdatere her, men det får bli senere. Nå er det på tide med litt middag før huset får en shining til helgen. Får overnattingsbesøk im orgen også,så da går det vel ikke å sluntre unna :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til deg også Alive :klem:

Nå er huset endelig ferdig shinet og jeg er innom en liten snartur. Nå skal jeg kose meg med idolfinale, og litt potetgull,må vel være lov det nå,er jo tross alt helg nå.... :sjenert:

*springer til tv`n og idol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var denne helgen over og uken er godt i gang. Helga gikk bare så alt for fort, denne gangen også. Sambo er mye på jobb for tiden,overtid flere kvelder pluss jobbing i helgen også. Er innspurt på et større prosjekt nå, også ligger de hvist litt etter skjemaet. Men forhåpentligvis blir ting litt bedre når dette er i boks.

Jeg var også på jobb i helgen og det er veldig uvant til meg. Måtte ordne med barnevakt til barna, men det er som regel ikke noe problem. Har en svigermor som er helt enestående på det området. I tillegg var vi i 40 års dag på lørdag, og da var barna hos mormor og morfar.Så jeg har ikke sett så veldig mye til barna i helgen.

Men det har skjedd ting hele helgen, så det er nok derfor tiden gikk så fort. Også har uka startet i samme hektiske tempo, med barn som skal både hit og dit. Så ettermiddagen har gått med til kjøring fram og tilbake. Det er en av ulempene med å bo litt landlig til, da må bilen ut på tur flere ganger om dagen. Men da er det ekstra godt å endelig kunne sette seg ned og slappe av med KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor er det blitt av sommeren da? jeg vil ha sol og varme :sur: Her har det vært surt og kaldt i hele dag og nå er regnet kommet for fullt. Sitter med pleddet og har virkelig vurdert å tenne opp, men da måtte jeg en tur ut å hente ved, og det giddet jeg virkelig ikke. Får bare håpe at temperaturen stiger noen hakk snart.

*skal finne sengen straks* :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med innlegg nr. 200! :smilyblomst:

Takk for at du har vært med å "passet på" boka mi.... ;)

Ha en deilig helg, jeg har langhelg, så jeg starter kosen og avslappingen allerede nå! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eleni :)

Har lang helg her også, deilig med lang helg. Skal i konfirmasjon til gamleste tante barnet på søndag, men før den tid er det ingen planer. Kun kose oss og nyte å ha fri og pusle litt både inne og ute i hagen. Nå er sola her ogå, selv om temperaturen ikke er noe særli å skryte av da. Men det regner i allefall ikke.

Skal ut i hagen en stund før det blir kveld jeg nå, så kanskje jeg forbrenner noen kalorier der også. Har ikke fullt så dårlig samvittighet når jeg setter meg ned på kvelden da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...