Sunbird Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #61 Del Skrevet 25. mai 2006 Er jo forresten blitt meget godt kjent her å nå gittt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #62 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Og fire sider også Endret 25. mai 2006 av Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 26. mai 2006 #63 Del Skrevet 26. mai 2006 Gratulerer som meget godt kjent!! Ha en deilig helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #64 Del Skrevet 26. mai 2006 Da er det fredag og barnetv tid, og det betyr at mamma kan kose seg litt på kg mens barna kikker barnetv. Etterpå blir det vel fullt kjør med kveldsstell her ,før jeg lurer meg av gårde på pub-quiz med gjengen. Gleder meg virkelig. Ble skikkelig gira sist vi var i vei, og i dag så skal vi ta et lite glass vin eller to også. I tillegg så har jeg vært en liten tur på salg i dag, og det var en positiv opplevelse. Jeg fant meg en dongeri bukse til 149kr og så passet den. Kanskje denne "slankekuren" min endelig begynner å vise noen resultater. Har jo gått ned noen kilo,men synes ikke at jeg har merket noe til det før i dag Så nå er jeg i allefall i strålende humør, og dette gir virkelig inspirasjon til å fortsette. Så får vi se hvordan dette går videre. Jeg blir vel fortsatt å finne inne på "prosjekt kropp" tråden en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #65 Del Skrevet 29. mai 2006 upps, langt nede på side to igjen gitt. Men sånn går det når helgen har vært kjempe travel og er over før jeg skjønner noen ting. Skikkelig blåmandag her med andre ord. Får skrive mer senere er bare innom å henter opp boka mi nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #66 Del Skrevet 29. mai 2006 Så var det mandag igjen, og huff og huff så fort den kom. Har hatt lang helg her,men allikevel gikk helgen altfor fort. Fredag var jeg på pub quiz, har virkelig blitt bitt av basillen der altså. Masse folk og kjempe stemning. Ble værende i noen timer etterpå også, så var rimelig sliten da lille frøkena mente det var morgen. Men det gikk nå på et vis det også. For lørdag var det mye som sto på planen. Fikk ordna bunad skjortene våre og ellers annet stryke arbeid i rett tid. Så var det å finne fram symaskinen, måtte sy forkle til lille frøkena sin bunad samt sy den opp på skuldrene. (typisk meg å utsette til siste liten.. ) Men det ble ferdig. Ellers ble det litt handling ,rydding i huset,vasking av klær, vasking av bil og baking av kaker. Så da var plutselig lørdagen over også. Hele søndag gikk med til konfirmasjon til tante barnet. Og det var ikke småtteri. Menyen besto av: forett: posjert kylling m grønn asparges og nøttevinaigrette. hovedrett: helstekt entrecote`med smørdampede grønnsaker,rødvinsaus,bernaisesaus og franske nypoteter. dessert: creme brule med bringebær sorbet og friskebær. Så var det kaffe og kaker,med et stort utvalg. Før det ble bollesuppe til kveldsmat. Var så mett i går kveld da vi kom hjem at det var nesten vondt. Det er jammen meg bra det ikke er slike annledninger så ofte. Da hadde hvertfall ideen min om å gå ned noen kilo vært helt bortkastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #67 Del Skrevet 30. mai 2006 hmm,her skjer det ikke mye, er visst helt alene i boka mi her jeg *hener meg selv opp fra side 2 igjen...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. mai 2006 #68 Del Skrevet 30. mai 2006 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #69 Del Skrevet 31. mai 2006 hei Sun Mei Koselig med litt spor Har jeg sett deg hos champagnepiken tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 31. mai 2006 #70 Del Skrevet 31. mai 2006 ja, dette er et særdeles aktivt nabolag. Er du borte noen timer, så vips er du nede på side to. Men du havner sjelden lenger ned enn det dersom det er noen trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. mai 2006 #71 Del Skrevet 31. mai 2006 hei Sun Mei Koselig med litt spor Har jeg sett deg hos champagnepiken tro? ← Jepp Frekventerer der ganske så ofte ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #72 Del Skrevet 31. mai 2006 Så hyggelig med besøk da får vel prøve å være flink til å ta turen innom selv også,men det er jo som regel noe annet som skjer også, så da går nok dagene fort. Skal ta meg en liten runde rundt her nå før jeg skal hive meg over noen album og bilder som skulle ha vært limt inn for lenge siden. Har masse bilder iggende fra vi feiret 30 års dagene våre og det begynner å bli noen mnd siden. Skal være flink å få begynnt i kveld i allefall, får besøk i morgen kveld og da er det jo en fin anledning å vise de fram( hvis de er ferdige da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 1. juni 2006 #73 Del Skrevet 1. juni 2006 *hente opp* med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 1. juni 2006 Takk for klemmen Alive og med hjelpen med å holde meg unna side 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #75 Del Skrevet 1. juni 2006 Så sitter jeg her igjen da, og jeg som skulle være så flink og vaske og rydde her i dag. Men jeg får vel snart sette igang, for det gjør seg ikke selv, det er jo helt sikkert. Får jente gjengen på besøk i kveld så jeg må vel pønske ut noe godt å spise. For vi skal spise og kose oss og slarve i mange timer. Gleder meg, er bestandig så koselig. Ute er sola i ferd med og titte frem igjen, og godt er det, for temperaturen er heller laber med tanke på at det er 1 juni i dag. Får prøve å komme igang her, så kanskje jeg rekker en stund ute i hagen før det blir middagstid også. Ha en fin dag allesammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #76 Del Skrevet 2. juni 2006 Formen er helt elendig igjen. Har nesten ikke sovet i natt, er tett i nesen og har vondt i bihulene og i øret. Så natten ble veldig lang, da jeg selfølgelig ikke hadde noe smertestillende i huset. Dagen i dag har gått litt bedre (med smertestillende vel å merke), men merker godt at jeg ikke har sovet noe særli. Sitter nå å venter på at sambo skal komme hjem slik at jeg kan få lagt meg litt. Håper virkelig at formen bedrer seg, for det er i allefall ille å gå sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #77 Del Skrevet 2. juni 2006 Ikke noe bedring i formen her ennå, har ikke gjort noe fornuftig i dag, selv om jeg har mye som skulle ha vært gjort. Men det er nok ingen fare, jeg finner det nok igjen når formen bedrer seg. Nå skal jeg finne sengen, men er litt usikker på om jeg får sove, er redd det skal bli en gjentagelse av går natt. Men det går nok bedre, har iallefall paracet i hus,så jeg får vel "dope" meg litt med det. God natt og sov godt alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 3. juni 2006 #78 Del Skrevet 3. juni 2006 God bedring, og riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #79 Del Skrevet 4. juni 2006 Da var endelig formen på vei opp igjen. Slitsomt og være syk, iallefall når man har to barn man skal ta seg av og et hus hvor det er ting som skal gjøres. Ikke fordet, husarbeid har fått være husarbeid i helgen også ja, har kun tatt det mest nødvendige. Så jeg får vel nok å henge fingrene i når formen blir bedre og hverdagene kommer igjen. Men sånn er nå engang livet som småbarns mor. I dag har været vær skikkelig surt. Det er grått og det regner og blåser, det minner mer om høst enn at vi er i begynnelsen av juni.Men det må da bli bedre en dag, kan ikke tro at sommeren skal bli så elendig. Vi har ikke planlagt noen annen ferietur i år enn til mine foreldres feriested. Men jeg må nok innrømme at jeg har vært og sett om det finnes noen ledige syden turer til oss i dag. Men så var det det der med pengene da, er ikke overflod av dem fortiden. Så det hadde vært greit og spare dem til en senere anlednig også. Men det frister med litt sol og varme også, så vi får se hva vi kommer frem til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 4. juni 2006 #80 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei! Skjønner godt at sydentur frister, for her i Trøndelag er det jammen meg som høst..... Jeg drar om knappe 3 uker, og gleder meg masse! Fint at formen er bedre, du får slappe av og kose deg resaten av helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå