Sunbird Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #881 Del Skrevet 18. juli 2007 Da er sjokoladekaka akkurtat kommet ut av ovnen. Så nå gjenstår bare resten men det må vel være lov å ha en liten kg pause... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #882 Del Skrevet 18. juli 2007 Da er alle kakene unna gjort. Synes jeg har vært flink. Har en liten pause før jeg lager noe kjapt til middag og rydder unna siste rest før gjestene kommer kl 18. Tror jeg ligger bra an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. juli 2007 #883 Del Skrevet 18. juli 2007 Kos dere med bursdagsfeiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 19. juli 2007 #884 Del Skrevet 19. juli 2007 Hadde dere en fin feiring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #885 Del Skrevet 19. juli 2007 Kos dere med bursdagsfeiring. Hadde dere en fin feiring? Hadde en kjempe in feiring i går, med 21 gjester (+oss 4). Folksomt kan man si, og ennå så manglet vi mannens to søstre. Lille jenta var helt i hundre hele kvelden og herjet masse med sine søskenbarn. Mye fint fikk hun også.Det er tydelig at det tar på å feire bursdag,for det er ikke så veldig lenge siden hun våknet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #886 Del Skrevet 19. juli 2007 Men nå skal jeg prøve å rydde opp siste rest etter i går. Oppvakmaskina er allerede satt igang,men det var mye som ikke ikk plass der og. Får vel ta ei økt, så blir noking representabelt igjen. For i ettermiddag kommer mannens søster med sambo. Så da er det ny feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #887 Del Skrevet 19. juli 2007 Denne dagen gikk unna i rekord fart. Fikk besøk av mitt søskenbarn med sine to små i formiddag. Kjempe moro til ungene. Frøkena fikk sovepose og telt i gave i går, så nå har vi camping på stua her. Da det første besøket så vidt var ute av døren så kom mannens søster med sambo med pakke til lille jenta. Det er vel egentlig på tide med middag nå,men vi har spist så mye kaker og vaffel i dag, så middagen får vi ta kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #888 Del Skrevet 19. juli 2007 Merker at jeg er sliten nå, det tar på med bursdagsfeiring. Om en mnd`s tid er det pån igjen. Dvs før guttungens bursdag skal vi jo ha unna gjort ett aldri så lite bryllup også da. Synes det er veldig stas med feiring av dagene til ungene, og vil gjerne ha masse gjester her. Men jeg må ærlig innrømme at jeg er klar når det hele er over. Har i allefall fått ryddet opp etter selsapelighetene nå. Men så har jeg mye annet jeg skulle ha tatt fatt på nå da. Får vel starte så smått i morgen. Har mistanker til at det blir utdrikkingslag i helgen, så orker ikke legge noen planer. Får jeg tid hjemme, så skal jeg alltids klare å finne på noe. Skal prøve meg på en liste for i morgen igjen(lenge siden sist nå..): *vaske klær *henge opp klær *legge sammen og rydde på plass klær *tømme oppvaskmaskinen *pusse gammel gyngestol *male dør på gjesterom *rydde ferdig gjesterom *ordne opp med vinen *få orden i div papirarbeid Tenker dette holder foreløpig jeg, så får vi se hvor langt jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. juli 2007 #889 Del Skrevet 19. juli 2007 Oj... Ser ut til du har mer enn nok å gjøre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #890 Del Skrevet 19. juli 2007 Om det blir gjort er noe helt annet da. Men i blandt trenger jeg slike lister bare for å komme igang. Så får vi vel gjøre opp status litt utpå dagen i morgen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. juli 2007 #891 Del Skrevet 19. juli 2007 Du får sette strek over punktene etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #892 Del Skrevet 19. juli 2007 Kan være greit det ja. Forresten har du ikke noen bok du Skravla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. juli 2007 #893 Del Skrevet 19. juli 2007 Kan være greit det ja. Forresten har du ikke noen bok du Skravla? Nei jeg har ikke egen bok. Jeg sniker rundt i andre sine bøker og lager bøll.... Mye morsommere å være "gjest" hos andre enn vertinne hos seg selv. :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #894 Del Skrevet 19. juli 2007 Kan vel være greit det og. Jeg har jo en tendens til å glemme min egen bok innimellom. Så synes det er helt topp med gjester på besøk. Kanskje det frister med en ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #895 Del Skrevet 19. juli 2007 Da skal jeg ta kveld, bør vel det om jg skal få gjort noe som helst på lista mi i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #896 Del Skrevet 20. juli 2007 Skal prøve meg på en liste for i morgen igjen(lenge siden sist nå..): *vaske klær - Ei maskin er i gang *henge opp klær *legge sammen og rydde på plass klær - OK *tømme oppvaskmaskinen - OK *pusse gammel gyngestol *male dør på gjesterom *rydde ferdig gjesterom *ordne opp med vinen *få orden i div papirarbeid Da er jeg igang med lista mi. Så langt har jeg tømt oppvaskmaskina, satt på ei maskin med klær, samt lagt sammen og ryddet på plass det som var tørt. Så noe har jeg hvertfall klart. Skal bare ha en liten pause med avisa nå, så er det på n igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #897 Del Skrevet 20. juli 2007 Skal prøve meg på en liste for i morgen igjen(lenge siden sist nå..): *vaske klær - ferdig med to maskiner, ei ny er igang *henge opp klær - OK *legge sammen og rydde på plass klær -OK *tømme oppvaskmaskinen - OK *pusse gammel gyngestol *male dør på gjesterom *rydde ferdig gjesterom *ordne opp med vinen - OK *få orden i div papirarbeid - påbegynnt, tar resten i kveld Den ser da ikke så værst ut nå lista. Synes jeg har kommet langt jeg, og ennå er det mye igjen av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. juli 2007 #898 Del Skrevet 20. juli 2007 Så flink du har vært i dag. Ble du helt ferdig med listen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #899 Del Skrevet 20. juli 2007 Ble nok ikke ferdigmed listen nei, men fikk gjort noen andre ting som ikke sto på listen da, så er egentlig veldig fornøyd med dagen. Nå er jeg fryktelig godtesyk,men jeg har selfølgelig ikke vært på butikken og handlet noen ting i dag, og nå er det jo litt i seneste laget. Ja,ja får vel klare meg uten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. juli 2007 #900 Del Skrevet 20. juli 2007 Du får heller glede deg til å handle godis i morgen. Jeg droppet butikken i dag jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå