Sunbird Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 5. mai 2006 Da var det endelig helg, og jeg har fri helt til tirsdag. Håper bare sommer været vi har nå holder seg, for da skal jeg kose meg ute i go været. Håper å få ordnet med litt blomster også. Kjenner det godt på kroppen at det har vært en hektisk uke her. Nå har jeg akkurat sett idol, og er godt plantet i sofaen med pc`n i fanget, og der har jeg jammen meg tenkt å være helt til jeg skal finne sengen. Skal slappe av å nyte noe herlige fridager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) :hoppe: er på 2 side gitt litt for det Endret 7. mai 2006 av Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 7. mai 2006 Her har det ikke skjedd mye i løpet av helga gitt, men det er tydeligvis flere enn meg som har fint vær, og som bruker tiden sin ute i steden for her inne på kg. Og det kan jeg jo forstå, har vært ute det meste av helgen vi også. Det er så godt med sommer, håper bare vi får beholde god været en stund til. Nå skal jeg se å få lagt sammen litt klær her jeg Haugen med klær blir fort stor når det er så bra klestørk ute. Må være litt flink også, får vel komme tilbake her senere. Ha en fin sommer kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 10. mai 2006 upps, langt ned på side 2. Er visst mange som er aktive her i nabolaget. Må vel prøve å skjerpe meg med oppdateringer her inne. Men jeg blir litt mindre aktiv her når det er så fint vær ute. Da er jeg ute å nyter været, og prøver å få litt orden i hagen min. Koser meg med hagearbeid, er så koselig når jeg ser ting begynner å ta form. Har jo så mye planer for hva jeg skal gjøre, men så får jeg bestandig for lite tid og penger. Til helgen skal vi prøve å få begynnt å bygge en dukkestue til lille frøkena her. Tror hun kommer til å bli stor fornøyd med det. Så da er det jo kjekt med en onkel som er snekker. Jeg har iallefall ti tommeltotter når det gjelder hammer og spiker. Men nå får jeg vel snart finne sengen, er ny dag på jobb i morgen,så trenger noen timer i sengen før den tid. Er hektiske dager for tiden. Go natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 11. mai 2006 Savner sola Det ble plutselig så kaldt her nå når den forsvant. Men det er jo egentlig ikke så veldig kaldt,hvis vi tar kalenderen i betraktning, det er vel heller dette som er normalt for årstiden ( for ikke å glemme at jeg bor i trøndelag...) Men håper sola kommer snart igjen, selv om de melder kaldt med regn og sludd i dagene som kommer. Ser dårlig ut med tanke på 17 mai nå ja. *drømmer meg bort til varmere steder nå * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 11. mai 2006 #26 Del Skrevet 11. mai 2006 Vi går jo uansett en flott tid i møte.... Positiviteten selv er innom solen kommer, bare vent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 11. mai 2006 Får virkelig håpe at du har rett Alive... er skikkelig negativ her i dag. Får komme meg ut å gå en tur snart så blir vel alt så mye bedre.(det bruker å hjelpe på humøret) *venter på sol og sommer* * og er positiv * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 12. mai 2006 *henter meg selv opp fra side 2 * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 12. mai 2006 #29 Del Skrevet 12. mai 2006 Innom med en fredags-! Her er det sol i dag også. I går var det sol mens jeg var på jobb, og når jeg kom inn til byen igjen var det overskyet. Hadde egentlig overtalt meg selv til å droppe trening siden det var så fint vær, men da ble det trening likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 12. mai 2006 til Abelille også. Så flink du er med trening, har vært en laber uke på meg med trening, men skal ta meg en tur i ettermiddag. Må bare vente til sambo kommer hjem, så jeg har noen til å se etter barna. Ellers så skal jeg på pub quis(eller hvordan det nå skrives..) med en gjeng venninder i kveld. Gleder meg masse, skal bli gøy å komme seg ut en tur nå, lenge siden sist. Ellers så er solen fortsatt fraværende, og det er surt å kaldt ute Blir i dårlig humør når været er dårlig... men det må vel snu en gang her å (...er jo bare andre dagen med grå vær,men har fått smaken på sol og sommer nå, å mye vil ha mer....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 12. mai 2006 #31 Del Skrevet 12. mai 2006 Etter en over gjennomsnittet travel uke, har jeg omsider fått litt KG tid! Takk for at du haler boka mi opp fra side 2 i mitt fravær, setter pris på det... Kos deg masse i kveld!! Ønsker deg en kjempefin og avslappende helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 13. mai 2006 På plass etter en hyggelig kveld med venner i går kveld. Men våkner til en ikke fullt så hyggelig dag i dag. Det er nå jeg har mest lyst til å legge meg under dyna å bli der resten av dagen, men så må jeg være mamma og husmor i dag også. Itillegg må jeg prøve å holde maska overfor besøket vi får i dag. Mens jeg har mest lyst til å . Altså ikke helt på go fot med sambo i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 13. mai 2006 til Eleni, god helg til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. mai 2006 #34 Del Skrevet 13. mai 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 13. mai 2006 Takk for helge hilsen Ephemera Er litt bedre humør nå, skal ta meg en liten tur ut alene nå, så blir vel forhåpentligvis ting litt bedre etterhvert. *prøver å være positiv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 13. mai 2006 #36 Del Skrevet 13. mai 2006 hørtes ut som du kunne trenge en i dag! Håper ting ser lysere ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 14. mai 2006 Takk for klemmen abelille, jeg trengte nok den. Hadde en skikkelig kjip dag i går, ting er litt bedre nå,men ikke helt topp. Fikk snakket litt med sambo etter barna hadde lagt seg i går. Men det er jammen meg ikke enkelt å snakke med en som ikke har så mye å si, føler jeg må dra ordene ut av han, og det blir litt slitsomt i lengden. Så vi får se hvordan dette går videre. Livet er jammen meg ikke enkelt. I dag får vi kaffe besøk til ettermiddagen også, så er vel greit at ting er litt bedre her nå. Skulle egentlig ha kommet i går, men heldigvis ringte de og utsatte det. Og det passet jo kjempe fint for oss. Ser sola er på vei fram å her nå,så da får vi håpe at humøret blir litt lettere det også. Ha en fin søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 15. mai 2006 Ny uke allerede, skal si tiden går fort. Men fortsatt surt og kaldt ute, i går var det regn/sludd og hagel om en annen med sola tittene frem i mellom. Ikke stort bedre i dag da. Synes egentlig ikke at jeg er så stor forlangende når det gjelde været heller jeg,men det hjelper visst ikke. Hadde det bare vært oppholdsvær så skulle jeg ha vært fornøyd jeg. (i allefall en liten stund...) Men nå får jeg se å komme igang med husarbeidet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 15. mai 2006 #39 Del Skrevet 15. mai 2006 Det er noe feil med helgene. De går alt for fort! Rekker jo bare så vidt å komme i sløve-modus før de er over. *gleder seg til ferie - i september* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg synes også at helgene går fort, tror det har noe å gjøre med at vi gleder oss så mye til flere dager med fri. Og da skal vi jo slappe av å gjøre alt mulig, så går tiden så alt for fort.Denne helgen var det forresten greit at tiden gikk fort... Men som sagt nå er det ei ny uke, og vi er kommet over den værste kneika her, og bestemt oss for å legge en del ting bak oss, og starte på ny frisk. Så langt har det fugert greit. Har vært ute på en liten times gå tur også. Har vært med barna på barneidrett, og i steden for å bile hjem sammen med resten av fam tok jeg beina fatt. Skikkelig godt. Føler jo meg sprek nå da, men så har jeg lyst på noe godt å spise og nå. Får vel ordne meg noe kveldsmat,så klarer jeg vel å stå i mot de værste fristelsene i skapet Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå