Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Så var det på tide med ei dagbok for min del og :)

Hvor flittig den blir brukt gjennstår å se,men føler det kan være godt å ha en plass hvor jeg kan lufte tanker å få ut litt frustrasjon. Jeg er egentlig glad i å skrive dagbok,men det er det blitt dårlig med de siste årene. Kanskje blir det bedre nå.

Vel vi får se hvordan dette går :sjenert:

Endret av Sunbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hyggelige hilsner i dagboka mi :) blir veldig glad hvis noen gidder å titte innom. Skal prøve å være flink til å oppdatere den også.

Jeg har ennå ikke helt forstått hvordan jeg får til en link til dagboka mi,men skal se litt på det i løpet av kvelden,så kanskje jeg finner ut av det. ( er fortsatt litt grønn her inne...)

Ha en fin fredag alle sammen :)

Alial

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig signatur og link til dagboken min på plass. :)

Synes jeg har vært flink som har fått det til,er egentlig ganske grønn når det gjelder data. ( Det til tross for at sambo lever av data, og hadde vel klart dette på noen sekunder... men jeg vil altså klare selv isteden for å spørre han alt for mye..)

Så nå er det vel bare å skrive... Men først må jeg se litt Idol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det vel på tide og begynne ordentlig med denne dagboka da, litt om meg selv:

Jeg er samboer med verdens herligste mann ( iallefall til tider, skal ikke skryte på meg ett rosenrødt liv her...),sammen har vi to herlige unger, som til tider preger livet vårt. Vi er begge nylig fyllt 30 år og har vært kjærester siden vi var 17 år. :klappe:

Sambo jobber i eget firma, mens jeg er ansatt der som kontordame. I tillegg så har jeg akkurat fått meg jobb på ett hagesenter(for sommer sesongen). Begynner nå på tirsdag, og gleder meg veldig.

Ja,dette var nå litt om meg. Jeg får vel komme tilbake med mer etterhvert her.

Forresten en ting til,jeg er egentlig godt kjent her på kg,har vært her som gjest i snart ett år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig var lørdagskvelden her, jeg går som regel hele uka å ser fram til lørdag, og nå er den her, og hva skjer? jo jeg ligger på sofaen med pc`n i fanget og surfer på kg. Ikke veldig mye å skryte av akkurat, minner veldig om hvilken som helst annen kveld i løpet av uka... :ler:

I dag har vi hatt en kjempe flott dag,nesten sommer her.Har vært ute i hagen og prøvd å få litt orden der,blir nok noen timer til før våropprydningen er i boks. Vi har nemelig en stor hage. Og hver vår så har jeg bestandig så store planer,er så veldig mye jeg har lyst til å gjøre. Men så blir det jo ikke alt som blir gjort da...Så får vi nå se hvor langt jeg kommer i år.

Men nå skal jeg ta meg en tur i nabolaget her og gjøre meg litt kjent før jeg finner sengen. Kommer vel snart innom igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer det seg slutten på denne dagen også, og da er tiden her for å hygge seg med kg. Prøver å være flink til ikke tilbringe alt for mye tid her inne på dag tid, for da går det fort på bekostning av alt annet som skulle ha vært gjort her i huset.

I dag har vi nemelig tilbrakt store deler av dagen ute i det herlige været vi har her nå. Må vel nyte det mens vi kan, jeg bor jo i trøndelag og her er vi ikke bortskjemt med så alt for mye fint vær.

Hadde egentlig planer om å skrive masse her nå,men så står jo tv`n på og en film klarte å fange min oppmerksomhet. Så da stikker jeg for denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hvilken film ser du på? *vil også se film*  :sjenert:

Hei, har sett en film på nrk, side ved side tror jeg den het. Tror faktisk jeg har sett noe av den før,men kommer jo ikke på det før det nærmer seg slutten selvfølgelig...( Var en sånn typisk dame film i følge sambo, han giddet ikke se mer og gikk.... )

Men nå skal jeg altså finne sengen,men så måtte jeg bare innom her en tur da. Og da går jo tiden fort... :sjenert: Heldigvis er det fri dag i morgen også,har ikke store håpet om å få sove så lenge, men kanskje sambo er snill å står opp med barna... Barna har nemelig ikke forstått at det er godt å ligge lenge om morgenen når man har fri :sur:

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag nye muligheter :)

I dag er sola borte, og jeg som hadde planer om å tilbringe hele dagen ut. Hadde tenkt å bli ferdig med første del av hagearbeidet i dag. Men nå mistet jeg liksom litt av gnisten. Det er jo ikke dårlig vær her da,men sola er jo ikke framme, og den hjelper så utrolig på lysten til å jobbe. Må vel ta en tur ut allikevel, men får vel ta litt av husarbeidet som er forsømt i løpet av helgen først. Blir like rotete etter hver helg her, utrolig hvor mye man roter når man er så mye hjem. Jeg har forresten lagt meg til at jeg starter uka med en opprydning etter helgen. Har fri mandager og det er topp å kunne bruke starten på uka til å få litt orden i hus og hjem.

Men det blir vel dårlig med opprydding hvis jeg skal fortsette å sitte her. *lister meg stille ut *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til nabolaget, Alial! Kjekt med flere trøndere her (selv om jeg har flyttet litt på meg).

Du må sjekke linken til dagboka di igjen. "http://" står to ganger, og da finner den ikke siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi Abelille. Begynner å se at det er flere trøndere her inne. Takk for tips ang linken til dagboka mi, nå tror jeg at det skal være i orden.Skal ta meg en tur i dagboka di også, må vel begynne å gjøre meg kjent i nabolaget her.

Men nå skal jeg lage meg litt mat,så kommer jeg sterkere tilbake senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom kg en liten tur før jeg finner sengen. Skal nemelig begynne i ny jobb i morgen, og er litt spent på hvordan det går. Har jobbet samme plass for fire år siden,så det er jo ikke helt nytt,men allikevel...

I kveld har jeg forresten vært veldig flink,har først vært ute på en times trim tur, etter at jeg kom hjem har jeg sløvet i sofaen, dog uten å spise noe av det som frister i skapet. Og som regel spiser jeg hvis det er noe godt i skapet. Det er en av grunnene til at jeg er mye inne på tråden "prosjekt kropp". Jeg har som mål å ned 10 kg, og det skal visst ikke være lett. Men jeg er igang, og for første gang viste vekten nedgang i dag :hoppe: Så får vel tiden vise hvordan det går videre.

Men nå er det altså tid for sengen :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klemmen Eleni.

Er endelig på plass i sofaen, har gått i ett i dag, så nå var det godt å sette seg ned. Var altså første dag i ny jobb i dag, og det merkes at jeg har sittet på ett kontor det siste året ja. Ble sliten av å være i aktivitet i hele dag. Jeg jobber nå på ett gartneri, og der er det jammen meg hektisk nå på våren. Har lempet stemor og andre varer i hele dag. Men det er jo litt godt også, for da slipper jeg å stresse med at jeg skulle ha vært ute og gått en tur. Får trimmen inn med jobben og det er jo herlig. Men jeg jobber ikke hverdag da,så de andre dagene må jeg nok ut å trimme litt.

Men nå skal jeg lage meg litt mat, for så å inta horisontalen tidsnok til å få med meg frustrerte fruer.

Ha en hyggelig kveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke mye aktivitet, og egentlig er jeg for sliten til å skrive noe særlig her jeg også. Så nå får jeg vel finne sengen og lade batteriene til en ny dag på jobb i morgen.

*men jeg fikk nå henta opp boka mi fra side2*

God natt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...