AnonymBruker Skrevet 27. september #41 Skrevet 27. september skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Så hundeeier har gitt klarsignal, synes det er helt greit med nye vaner eller sultestreik når de er tilbake, du bryr deg ikke om kostnadene og en veterinær du ringte søndag morgen kl 10 sa det var greit. Hva er da problemet? Troll. Empet har dyrlegevakt i Nydalen. Troll faktisk. Inget problem, jeg bare lurte på hva andre hundeeiere tenkte. Og jeg ser jo her at de fleste hadde synes det var forferdelig at jeg skjemte bort hundene deres når jeg passet de. Anonymkode: 4a413...3c9
AnonymBruker Skrevet 27. september #42 Skrevet 27. september Mardina skrev (Akkurat nå): Jeg har problemer med å ta denne tråden seriøst 😄 Nå er den en tråd fra en dame med ledgikt som elsker dyr, men desverre ikke kan ha egne lengre. Anonymkode: 4a413...3c9 1
skeiv-ostepop Skrevet 27. september #43 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Empet har dyrlegevakt i Nydalen. Troll faktisk. Inget problem, jeg bare lurte på hva andre hundeeiere tenkte. Og jeg ser jo her at de fleste hadde synes det var forferdelig at jeg skjemte bort hundene deres når jeg passet de. Anonymkode: 4a413...3c9 Så hvorfor forsvarer du deg når hundeeiere sier hva de tenker?
AnonymBruker Skrevet 27. september #44 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Empet har dyrlegevakt i Nydalen. Troll faktisk. Inget problem, jeg bare lurte på hva andre hundeeiere tenkte. Og jeg ser jo her at de fleste hadde synes det var forferdelig at jeg skjemte bort hundene deres når jeg passet de. Anonymkode: 4a413...3c9 Det er veterinærvakt mange steder på søndager, så det er vel ikke det som er problemet. Men det er vel ikke så mange som tror på at man ringer veterinæren på en søndag for å spørre om noe så ubetydelig. Anonymkode: 12d92...cde 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #45 Skrevet 27. september skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Så hvorfor forsvarer du deg når hundeeiere sier hva de tenker? Fordi jeg ikke er enig. Trodde faktisk de fleste ville svare slik jeg hadde gjort. Så godt at du skjemmer bort hunden min når den er på besøk. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er veterinærvakt mange steder på søndager, så det er vel ikke det som er problemet. Men det er vel ikke så mange som tror på at man ringer veterinæren på en søndag for å spørre om noe så ubetydelig. Anonymkode: 12d92...cde Fordi jeg faktisk ble så paff, at jeg ville sjekke det jeg gjorde ikke var skadelig. Anonymkode: 4a413...3c9 1
skeiv-ostepop Skrevet 27. september #46 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi jeg ikke er enig. Så da vil du ha en diskusjon. Da må du tåle at folk er uenige med deg.
AnonymBruker Skrevet 27. september #47 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Empet har dyrlegevakt i Nydalen. Troll faktisk. Inget problem, jeg bare lurte på hva andre hundeeiere tenkte. Og jeg ser jo her at de fleste hadde synes det var forferdelig at jeg skjemte bort hundene deres når jeg passet de. Anonymkode: 4a413...3c9 Jeg synes ikke det er forferdelig, men i overskriften står det: Hundepassers problem. Dermed trodde jeg du trengte tips for å slippe å steke og servere biffkjøtt til de.😊 Når hundene spiser tørrfôr igjen når de kommer hjem, så går det jo greit for hundeeierne. Ingen som vet at du serverer de biff heller. Anonymkode: e68ca...01c 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #48 Skrevet 27. september skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Så da vil du ha en diskusjon. Da må du tåle at folk er uenige med deg. Nå er det ikke slik jeg ikke tåler uenighet. Men at så mange var imot å gi hunder kvalitetsvåtfor og rent kjøtt var ekstremt overraskende Anonymkode: 4a413...3c9
skeiv-ostepop Skrevet 27. september #49 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå er det ikke slik jeg ikke tåler uenighet. Men at så mange var imot å gi hunder kvalitetsvåtfor og rent kjøtt var ekstremt overraskende Anonymkode: 4a413...3c9 Det fremstår helt motsatt her.
AnonymBruker Skrevet 27. september #50 Skrevet 27. september Problemet skriver du jo selv: hunden blir bortskjemt og vil ikke ha noe annet. Det er jo derfor du skriver her. Kjøtt i seg selv er jo ikke farlig å gi til hund,det vet vel de fleste. Anonymkode: d4f9b...769
AnonymBruker Skrevet 27. september #51 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes ikke det er forferdelig, men i overskriften står det: Hundepassers problem. Dermed trodde jeg du trengte tips for å slippe å steke og servere biffkjøtt til de.😊 Når hundene spiser tørrfôr igjen når de kommer hjem, så går det jo greit for hundeeierne. Ingen som vet at du serverer de biff heller. Anonymkode: e68ca...01c Overskriften ble kanskje feil. For meg er det ikke ett problem å bruke penger på god mat til hundene. Problemet var da jeg prøvde å bare gi den maten de fikk hjemme og den ene ikke spiste på 3 dager. Golden retriveren jeg passer er jo alteter, den spiser maten den har med, pluss litt biff og tørket kjøtt som godbiter. De 2 andre er blanding mellom hummer og kanari, har enorm vilje og sultestreiker hos meg hvis de ikke får våtfor og biff. Anonymkode: 4a413...3c9 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #52 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Problemet skriver du jo selv: hunden blir bortskjemt og vil ikke ha noe annet. Det er jo derfor du skriver her. Kjøtt i seg selv er jo ikke farlig å gi til hund,det vet vel de fleste. Anonymkode: d4f9b...769 Det jeg lurte på, var vel hva hundeiere flest tenkte på når hunden fikk slik kost på ferie ( hundene får ikke diare, og spiser normalt når de kommer hjem). Så jeg burde heller ha skrevet: hva synes du som hundeeier at passeren gir den kvalitetsvåtfor og biff når den er der ( når hunden tåler alt av mat). Anonymkode: 4a413...3c9
AnonymBruker Skrevet 27. september #53 Skrevet 27. september skeiv-ostepop skrev (7 minutter siden): Det fremstår helt motsatt her. Det må du gjerne mene. Anonymkode: 4a413...3c9
Hundejente Skrevet 27. september #54 Skrevet 27. september må legge til at når hundeeierne sier at hundene godt kan spise andre ting, tenker de nok ikke at du skal gi hunden rent kjøtt i en uke. rent kjøtt har nok en god del mer protein enn hundemat, og kun kjøtt en hel uke kan være temmelig hardt for magen til hunden. i naturen spiser ikke ulvene masse rent kjøtt hver dag, de spiser røtter, planter etc også. hunden min har sensitiv mage. hun kan godt få noe annet sammen med tørrforet sitt, men om hun hadde fått kun kjøtt i en uke, ville hun fått veldig vondt i magen. synes det er litt merkelig å skulle nekte å passe hunden fordi du ikke kan gi den kun kjøtt, som du har vent den til (du sier at det er et mareritt å passe hunden om den ikke spiser og heller la være å passe)
AnonymBruker Skrevet 27. september #55 Skrevet 27. september Hundejente skrev (Akkurat nå): må legge til at når hundeeierne sier at hundene godt kan spise andre ting, tenker de nok ikke at du skal gi hunden rent kjøtt i en uke. rent kjøtt har nok en god del mer protein enn hundemat, og kun kjøtt en hel uke kan være temmelig hardt for magen til hunden. i naturen spiser ikke ulvene masse rent kjøtt hver dag, de spiser røtter, planter etc også. hunden min har sensitiv mage. hun kan godt få noe annet sammen med tørrforet sitt, men om hun hadde fått kun kjøtt i en uke, ville hun fått veldig vondt i magen. synes det er litt merkelig å skulle nekte å passe hunden fordi du ikke kan gi den kun kjøtt, som du har vent den til (du sier at det er et mareritt å passe hunden om den ikke spiser og heller la være å passe) Hundene får ikke kun kjøtt. De får også våtfor. Er tørrforet deres de spiser ekstremt lite av. Ar en hund ikke spiser på 3 dager er ett mareritt ja. Jeg kan ikke passe dyr som ikke spiser på 3 dager, da hyggen med pass da forsvinner. Passer hunder fordi det er koselig, gå lange turer i skogen mens kroppen kan, ha en god bamse ved siden av meg i sengen. Gå rundt å være redd når jeg passer dyr er ikke greit for meg. Anonymkode: 4a413...3c9 1
skeiv-ostepop Skrevet 27. september #56 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gå rundt å være redd når jeg passer dyr er ikke greit for meg. Så slutt å gjøre det du vet gir dette resultatet?
AnonymBruker Skrevet 27. september #57 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det jeg lurte på, var vel hva hundeiere flest tenkte på når hunden fikk slik kost på ferie ( hundene får ikke diare, og spiser normalt når de kommer hjem). Så jeg burde heller ha skrevet: hva synes du som hundeeier at passeren gir den kvalitetsvåtfor og biff når den er der ( når hunden tåler alt av mat). Anonymkode: 4a413...3c9 Her er vel svaret: Alt med måte. Litt ekstra godbiter er vel greit,men ikke en uke med kun kjøtt,for å sette det på spissen. Du ser jo hva konsekvensen blir,at hunden ikke vil ha vanlig mat etterpå. Anonymkode: d4f9b...769 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #58 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her er vel svaret: Alt med måte. Litt ekstra godbiter er vel greit,men ikke en uke med kun kjøtt,for å sette det på spissen. Du ser jo hva konsekvensen blir,at hunden ikke vil ha vanlig mat etterpå. Anonymkode: d4f9b...769 De får ikke kun kjøtt. De får https://www.musti.no/edgard-cooper-dog-adult-game-duck-400-g?60043 til frokost og kveldsmat og kjøttstykke til middag, pluss tørket kjøtt som godbiter. Anonymkode: 4a413...3c9
AnonymBruker Skrevet 27. september #59 Skrevet 27. september Og for 3dje gang denne runden, hundene spiser sin egen mat fra dag 1 hjemme hos seg selv. Og ja jeg er veldig lett å lure. Skulle jeg få barnebarn så håper jeg ikke foreldrene er like negative til annen kost enn hjemme når de er på besøk her. Anonymkode: 4a413...3c9
AnonymBruker Skrevet 27. september #60 Skrevet 27. september Så for jeg håpe de 3 jeg passer nå lever så lenge min kropp klarer timer i skogen sommertid. For tror ikke jeg tør å tilby meg å passe mer etter denne tråden. Anonymkode: 4a413...3c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå