AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:03 #41 Skrevet onsdag kl. 21:03 AnonymBruker skrev (På 25.9.2026 den 0.39): Og hva er grunnen til det tenker du? Anonymkode: bd6aa...a48 På ingen måte. Livet er bare en langsom død. Anonymkode: d09c8...aa1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:18 #42 Skrevet onsdag kl. 21:18 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): På ingen måte. Livet er bare en langsom død. Anonymkode: d09c8...aa1 Ja, vi vet hvor vi skal. Anonymkode: bd6aa...a48
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:13 #43 Skrevet torsdag kl. 08:13 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mange heldige lykkelige! Anonymkode: bd6aa...a48 Heldig og heldig. Man kan i stor grad tilrettelegge dette for seg selv. En må bare være bevisst på hva som faktisk vil gi en større lykke og agere deretter. Alt er en prosess Anonymkode: 93764...341 1
HMK Skrevet torsdag kl. 22:08 #45 Skrevet torsdag kl. 22:08 Jeg er i perimenopausen og er for det meste trist eller sur. Noen ganger også rasende.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:17 #46 Skrevet torsdag kl. 22:17 Ikkje veldig😅 Vært sjuk over lengre tid (som sykehusene klør seg i hodet av), en sjef som er vanskelig (selv om legen har fortalt han uttrykkelig at han må være tålmodig, da det er en ganske kompleks sak) og begynner å få skikkelig høst depresjon pga alle tankene som svirrer🙃 Anonymkode: 7f6f4...837
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:26 #47 Skrevet torsdag kl. 22:26 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikkje veldig😅 Vært sjuk over lengre tid (som sykehusene klør seg i hodet av), en sjef som er vanskelig (selv om legen har fortalt han uttrykkelig at han må være tålmodig, da det er en ganske kompleks sak) og begynner å få skikkelig høst depresjon pga alle tankene som svirrer🙃 Anonymkode: 7f6f4...837 Og vinne i Euro jacpot hadde hjulpet 🙃 Anonymkode: 7f6f4...837
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:48 #48 Skrevet torsdag kl. 22:48 AnonymBruker skrev (På 25.9.2026 den 7.30): Nei, ikke slik verden er blitt. Med så dystre spådommer, og verdensledere som i stadig større grad skyver grenser, føler jeg på uro, sinne og noen ganger angst på vegne av mine barn. Anonymkode: de6e2...50f Da synes jeg du skal prøve å fokusere mer på det du har, og ikke høre på tullete spådommer og sinnsyke verdensledere. Det er uansett utenfor din kontroll, så det kan du ikke gjøre noe med. Tenk på hvor heldig du er som har barn, og at de er friske, og du får oppleve et relativt rolig og fredelig samfunn sammen med dem og gi dem en barndom med gode minner om en snill forelder, latter og glede. Anonymkode: db9dc...241
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:03 #49 Skrevet torsdag kl. 23:03 Jeg føler meg lykkelig idag. Jeg har en fantastisk mann, 2 barn, eier boligen vår som føler trygt og godt (slipper måtte risikere flytte igjen noen gang) og ettersom jeg bor i Norge har jeg fast inntekt selv om jeg er syk. Det har ikke alltid vært slik, har slitt mesteparten av livet med ptsd, suicidalitet og har ikke tall på antall behandlinger og innleggelser. Jeg prøver likevel fokusere på det som er bra, og skriver daglig en liste over ting jeg er takknemlig for, en psykolog som anbefalte det. I begynnelsen var det ganske unaturlig, og det ble mest sånn jeg er takknemlig for at jeg bor i norge, får nok til at vi kan leve greit nok, at vi har hus og mat, mannen, barna våre og ting som er enkelt komme på... etterhvert ble det enklere oppdage småting. Jeg håper at jeg kanskje klarer være i jobb en dag, men akkurat nå forsøker jeg heller fokusere på det som faktisk er bra. Og ikke negative ting jeg uansett ikke kan gjøre noe med, sånn som at det er umulig endre ting i fortiden. En kan fortsette være bitter osv, men det hjelper jo egentlig ikke. Anonymkode: bf1a3...2b6 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:16 #50 Skrevet torsdag kl. 23:16 Det går opp og ned alt etter hvor tilfreds jeg er i forholdet, på jobb, med venner og på fritidsaktiviteter. Men om jeg må si lykkelig eller ulykkelig så sier jeg det første. Jeg er lykkelig over å ha en snill og ordentlig kjæreste som respekterer og elsker meg. Jeg har en interessant jobb som betaler godt. Jeg har noen få men gode venner og fritidsaktiviteter som er inspirerende og kjekke. Men livet er jo også utrolig slitsomt i blant. Anonymkode: 9aaba...8b4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 05:14 #51 Skrevet fredag kl. 05:14 Egentlig ikke, men erfaringsmessig blir alt verre, så det beste er å prøve å finne glede i det som er nå før jeg mister det også. Anonymkode: a7ecb...820
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 05:34 #52 Skrevet fredag kl. 05:34 Jeg tror lykke handler mye om innstilling. Velger man å se positivt på ting, øker lykkefølelsen. Velger man å fokusere på det negative, synker den. ja, livet kan være hardt og brutalt, men det nytter ikke å grave seg ned i det. Da blir alt tyngre. Tror de aller fleste har noe de kan være takknemlig for, å hente fram, i stedet for å fokusere på alt man vil endre Anonymkode: aa031...a08 1
Perfume Skrevet fredag kl. 05:43 #53 Skrevet fredag kl. 05:43 Ja, kjenner daglig på lykke. Ikke konstant, det ville vært snodig.. Jeg kan kjenne lykke når jeg sitter på terrassen med en kaffekopp.. Når jeg tenker på barna mine.. Når jeg og mannen har vasket og ryddet huset for uken.. Når alle matvarer er på plass.. Når jeg leser en god bok, som er ganske ofte.. Når jeg har klart å dusje og alle klær er vasket og lagt på plass. En slags hverdagslykke! Ekstra om det er biltur eller noe annet koselig skjer. Brettspill kveld med barna ( de har flyttet ut for lengst, men er stadig hjemme på spillkveld, eller vi hos dem) Mye latter og kos. Når mannen min bare går forbi og sier "jeg elsker deg".. Det skjer sånn fire ganger om dagen 🤭 Mye som gir lykke følelse! Føler meg heldig som bor i Norge og har disse gode folkene rundt meg. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:40 #54 Skrevet fredag kl. 06:40 Ja, er født positiv så lykken er alltid nære. Opplevd seksuelt misbruk som barn, dårlig oppvekst, voldelig forhold, medfødt psykisk lidelse ++++. Men alltid fokusert på det gode, en vakker blomst, en katt som maler, en loggrende hund, sol i ansiktet, ett godt glass vin. Så selv om noen dager og år kan være vonde så finner jeg alltid noe godt å se til. Anonymkode: 880ad...323 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:19 #55 Skrevet fredag kl. 20:19 AnonymBruker skrev (På 1.10.2026 den 10.13): Heldig og heldig. Man kan i stor grad tilrettelegge dette for seg selv. En må bare være bevisst på hva som faktisk vil gi en større lykke og agere deretter. Alt er en prosess Anonymkode: 93764...341 Om man ikke ser noe å være lykkelig for da? Anonymkode: bd6aa...a48
Natttåke Skrevet fredag kl. 20:20 #56 Skrevet fredag kl. 20:20 Ja, jeg er ikke en grubler og livet har behandlet meg svært godt. Naturligvis noen sorger da. Men slik er det for alle.
Gratis Skrevet fredag kl. 20:27 #57 Skrevet fredag kl. 20:27 HMK skrev (22 timer siden): Jeg er i perimenopausen og er for det meste trist eller sur. Noen ganger også rasende. Uff da, håper du får en fin helg da 😄
Gratis Skrevet fredag kl. 20:31 #58 Skrevet fredag kl. 20:31 Perfume skrev (14 timer siden): Ja, kjenner daglig på lykke. Ikke konstant, det ville vært snodig.. Jeg kan kjenne lykke når jeg sitter på terrassen med en kaffekopp.. Når jeg tenker på barna mine.. Når jeg og mannen har vasket og ryddet huset for uken.. Når alle matvarer er på plass.. Når jeg leser en god bok, som er ganske ofte.. Når jeg har klart å dusje og alle klær er vasket og lagt på plass. En slags hverdagslykke! Ekstra om det er biltur eller noe annet koselig skjer. Brettspill kveld med barna ( de har flyttet ut for lengst, men er stadig hjemme på spillkveld, eller vi hos dem) Mye latter og kos. Når mannen min bare går forbi og sier "jeg elsker deg".. Det skjer sånn fire ganger om dagen 🤭 Mye som gir lykke følelse! Føler meg heldig som bor i Norge og har disse gode folkene rundt meg. ❤️ Du har helt sikkert fortjent det, ingen mann sier "jeg elsker deg" etter mange år uten at du betyr mye for han.
Perfume Skrevet fredag kl. 22:27 #59 Skrevet fredag kl. 22:27 Gratis skrev (1 time siden): Du har helt sikkert fortjent det, ingen mann sier "jeg elsker deg" etter mange år uten at du betyr mye for han. Takk ❤️ 12 år er jo noe.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:03 #60 Skrevet lørdag kl. 20:03 AnonymBruker skrev (På 25.9.2026 den 8.15): Samme her. Det er fint å kjenne på stabilitet og trygghet og være takknemlig for det livet har lært meg. Og med stabilitet mener jeg ikke stabile ytre omstendigheter, men følelsen av å stå trygt i meg selvom det stormer rundt. Jeg har alltid et godt sted i meg selv å vende tilbake til, og det er ganske fantastisk . Anonymkode: f7d7e...f6d Det der er mye viktigere enn alle tingene folk ramser opp som man liksom skal ha for å være lykkelig. Jeg har slitt mye med ulike ting i livet, og vanskelige relasjoner, depresjon og angst og ensomhet og sorg. Men jeg har jobbet meg gjennom det, og kjenner meg sterkere og roligere. Tar bedre vare på meg selv. Søker ikke lengre ut etter så mye, men har en ro i meg selv. Den er mer verdifull enn alle tingene og relasjonene jeg har jaktet på tidligere. Har noen gode relasjoner, og ting å drive med som er bra for meg. Er lykkelig i øyeblikkene. Det er ikke en konstant følelse. Kan ha det tøft også, men detter ikke ned der jeg engang var lengre. Så jeg er takknemlig for at jeg stadig blir sterkere og stødigere. Ingen skal få rokke ved det noensinne igjen. Anonymkode: a8fef...043 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå