Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja. Mannen og kattene.

Anonymkode: 66811...f86

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er svært ulykkelig. 

Jeg hadde drømmelivet mitt, og livet fløt godt. 

Men så i en kvelds ubetenksomhet, mistet jeg alt. (Ikke snakk om utroskap eller noe slikt, men jeg tok et svært dårlig valg i panikk) 

Jeg har heldigvis venner og familie fortsatt, så har mange lyspunkter, men jeg har mistet alt det som var viktigst for meg. 

På en skala fra 1-10 vaker jeg rundt 1-2, med små glimt av 4-5.

Anonymkode: 5212b...180

😨 det hørtes forferdelig ut!

Jeg klarer ikke se for meg hvordan én kvelds ubesluttsomhet kan gjøre at man mister alt uten at det er utroskap, men kanskje er det bare ignorance fra min side. Hva enn det er så høres det fælt ut, veldig vondt å høre 😔 

Anonymkode: bcd0c...56c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Akkurat nå er livet ganske dritt. Er ufør grunnet flere fysiske sykdommer, og er nå og i menopause, og sliter virkelig, og den har og kraftig forverret 2 av mine kroniske sykdommer. Startet på hormoner for 2 uker siden. Men hjelper bare litt så langt. Så har jeg blitt så kåt, er jo fælt da jeg er singel, og kommer jo ikke til å date nå som jeg sliter så mye med sykdom. Må si at jeg hater å være kvinne om dagen.

Anonymkode: 4eaec...f38

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg klarer ikke se for meg hvordan én kvelds ubesluttsomhet kan gjøre at man mister alt uten at det er utroskap, men kanskje er det bare ignorance fra min side. Hva enn det er så høres det fælt ut, veldig vondt å høre 😔 

Kan ikke si hva det går i for gjenkjennelsen sin del, men nei, absolutt ikke noe utroskap eller noe i den kategorien. Jeg gjorde ingenting som var ugreit etisk i noen som helst kategori. Det er derfor det er så utrolig vondt at en dårlig beslutning gjorde at jeg lever i det helvette jeg lever i.

Men jeg prøver å gjøre livet bedre igjen, men jeg får det ikke til. Men har heldigvis glimt der jeg klarer glemme mitt tidligere liv, og da har jeg det helt greit. 

Anonymkode: 5212b...180

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, jeg er lykkelig. Fordi jeg ga livet mitt til Jesus Kristus! Da ble jeg faktisk lykkelig. 
Du burde gi livet ditt til Han og bli kjent med Han. 

Anonymkode: 2d1b0...c93

• Hjerte 1
Skrevet

Hvis jeg måtte sette meg i en kategori så hadde nok lykkelig vært det som hadde passet best, Det betyr ikke at alt er perfekt men det kunne vært verre og jeg er fornøyd med livet. :D Hvorfor, vel jeg ble jo ikke født lykkelig, alt jeg har er takket være meg selv, ingenting som kommer av seg selv.

Mange her inne virker til å ha blitt født inn i en lykkelig tilstand, det kan jeg ikke relatere men ting kan snu raskt og når ting rakner så er det lite man kan gjøre. Derfor lurt å sette pris på det man har her og nå. Lykkelig ekteskap og friske barn i dag kan raskt blir noe annet i morgen, det er livet det, man har ikke en garanti for noe som helst.

Livet er for kort til å ikke settes pris på.

Anonymkode: 8a1a9...14c

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, jeg er lykkelig, men det er fordi at jeg føler meg så heldig som er født og oppvokst i Norge. Det mest verdifulle jeg eier er passet mitt.

Selvfølgelig har jeg utfordringer i livet, men i det store og hele så blir de bare bagateller. Mange av utfordringene kan løses. Det eneste som kan stoppe meg fra endring, er jo meg selv. Mulighetene for endring er jo der ute.

I sammenligning til andre land så ville jeg enten ikke vært i live (hvis jeg ikke hadde hatt tilgang på livsnødvendige medisiner), eller så har jeg kanskje sittet på gata uten inntekt (er ung ufør).

Anonymkode: d54ce...5af

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, er veldig lykkelig. Har god økonomi, er frisk og disponerer all min tid 100% som jeg vil.

Livet er rett og slett herlig.

Anonymkode: 93764...341

• Hjerte 1
Skrevet

Har aldri vært lykkelig, selv om jeg kan kjenne små blaff av lykke her og der. Viste seg at jeg har dystymi, så det forklarer jo saken. Finner de gledene jeg kan i livet.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er ikke så veldig lykkelig akkurat nå, er ulykkelig forelsket i en. Vi hadde det fint en periode, men nå begynner det kanskje å koste mer enn det smakte. Men ikke så lett å gjøre noe med nå, annet enn å prøve å komme seg videre.

Anonymkode: 79df4...299

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg har et godt liv, helt klart, tross sykdom. Men lykke opplever jeg i korte glimt, det er ikke en tilstand man oppnår en gang for alle, noe man ER Det er en følelse, en opplevelse. Som jeg kjenner på innimellom, ja. Heldigvis.

Anonymkode: 692b3...8ae

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kanskje en bilulykke eller lignende? 

Anonymkode: f7d7e...f6d

Skrevet

Jeg er generelt veldig tilfreds med livet, og føler på lykke - noen dager i større grad enn andre. I likhet med mange, så har jeg hatt mine utfordringer, livskriser og helseplager, men alt dette har vært utenfor min kontroll og noe jeg har funnet aksept i. Jeg er fornøyd med livet jeg har skapt meg; jeg har en fin karriere og en jobb jeg stortrives med, samt god økonomi og et godt nettverk rundt meg. Jeg finner også glede i de små tingene i hverdagen og kjenner meg stort sett balansert. 

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, jeg husker ikke hvordan det føles å være lykkelig engang. "På papiret" har jeg alt, men innvendig er det fullstendig dødt.

Anonymkode: 54fae...6c9

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ble nylig skilt, og har kjent på mer lykke nå enn de fem årene... om ikke daglig, så nesten daglig har jeg lykkefølelse i kroppen. Det er røffe tak innomellom, men jeg mestrer det og er stolt over alt jeg får til.

Anonymkode: 93db5...c99

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, og det på tross av en far som har vert alvorlig syk i mange år før han endelig fikk hvile, et barn som har hatt dårlig psykisk helse i mange år og en mann som har hatt et forhold på si i en lengre periode.

Jeg er lykkelig i dag med en brusende følelse i kroppen over livet, jeg er glad for hver dag jeg kan nyte og leve. 

Livet handler mye om hva du gjør det til, på tross av mange ulike skjebner. (og nå vet jeg at der er mye en ikke kan velge selv, men jeg er så heldig at jeg kan det).

Jeg elsker livet mitt. ❤️

Anonymkode: 7d54c...63a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er ikke så veldig lykkelig akkurat nå, er ulykkelig forelsket i en. Vi hadde det fint en periode, men nå begynner det kanskje å koste mer enn det smakte. Men ikke så lett å gjøre noe med nå, annet enn å prøve å komme seg videre.

Anonymkode: 79df4...299

Kjenner meg igjen i dette. Han vet ikke hva jeg føler. Kontakten med han gir meg øyeblikk av lykke, men jeg kan ikke få han, og i lengden gjør det meg ulykkelig. 

Anonymkode: 0efdc...c8e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jeg. Til tross for en tøff start på livet, har jeg klart å ta veldig gode valg (selv om jeg har driti meg ut noen ganger og, som de fleste har). Det betyr ikke at sola skinner hver dag, og jeg står i en situasjon akkurat nå med mye bekymring og tidvis tårer, men grunnpilarene for for stabilitet står stødig og det betyr alt for ei som var redd de første 25 årene sitt liv. Jeg har en fantastisk mann og livspartner som elsker meg høyt og som jeg elsker like høyt tilbake, vi har god økonomi, eier en bolig som virkelig føles ut som et hjem og safe space,  og vi har begge jobber som vi synes er kjempegøy, og derfor ikke føles som en jobb for noen oss. Vi har også valgt yrker som gir oss en sunn life/work balanse og som gir oss mye tid til hverandre og ting og folk vi er glad i. Vi er begge av typen som jobber for å leve, men lever ikke for å jobbe, og vi har aktivt gått inn for å leve så stressfritt som mulig.

Statistisk sett går det som regel ikke så greit med barn vokst opp som jeg har vokst opp, uten å avsløre for mye, så jeg er både stolt og takknemlig i dag. De nærmeste vennene jeg har har jeg hatt siden bleiestadiet, og de vet alt og har støttet meg gjennom alt. Vi er like close i dag. Jeg er rik som har dem og mannen min ❤️ Og dette A4 livet jeg nå har? Endelig! Det er helt fantastisk! 

Anonymkode: 7dc07...525

AnonymBruker
Skrevet

Er en plass imellom . 

Anonymkode: 76270...d75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...