AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #1 Skrevet 43 minutter siden Samsov du med babyen/barnet fra fødsel og til det var hvertfall 2 år? Bare lurer på hvor vanlig det er? Med samsoving mener jeg her kun å ligge i samme seng som mor eller far. Bedside crib telles ikke, eller egen seng på samme rom telles ikke. Anonymkode: 1fd68...670
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #2 Skrevet 39 minutter siden Det gjorde vi med begge barna. Anonymkode: 1c314...538
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden #3 Skrevet 38 minutter siden Samsov til ett års alder, flytta da over på eget soverom. Barnet er i dag 3 år, og kommer stadig over i vår seng i løpet av natta. Anonymkode: 07c1c...c73
AprilLudgate Skrevet 37 minutter siden #4 Skrevet 37 minutter siden Det var planen, men ungen ble for overstimulert/likte det ikke. Så han sov i seng ved siden av på samme rom. Eller sov og sov, men asså ja.
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #5 Skrevet 36 minutter siden Samsover med min gutt som fyller 2 om 1 uke Anonymkode: 843a4...a4c
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #6 Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Samsov du med babyen/barnet fra fødsel og til det var hvertfall 2 år? Bare lurer på hvor vanlig det er? Med samsoving mener jeg her kun å ligge i samme seng som mor eller far. Bedside crib telles ikke, eller egen seng på samme rom telles ikke. Anonymkode: 1fd68...670 Vi samsov i mange år. Og helt til 8 års alder fikk barnet sove med meg/oss. Men etter det ville det ikke lenger. Anonymkode: d6e31...dfe
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #7 Skrevet 19 minutter siden Ja, til langt over 2 år også. Enslig forsørger. Vi sov veldig godt i samme store senga, med hver vår dyne. Ungen hadde alltid egen seng tilgjengelig på eget rom som lå vegg i vegg, og sov uten problemer hos andre. Noen ganger la ungen seng først i egen seng, men kom vandrende inn i løpet av natta. Anonymkode: eeb0b...6fa
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #8 Skrevet 18 minutter siden Nei. Det var ikke vanlig da jeg hadde baby. Heldigvis hadde jeg nær sagt. Anonymkode: d904c...7e1
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #9 Skrevet 14 minutter siden De ble flyttet til eget rom da de var 8 uker. Funka ikke å samsove her. Anonymkode: 0ca49...c7a
KjerstiT Skrevet 10 minutter siden #10 Skrevet 10 minutter siden Med første samsov vi. Med andre samsov vi ikke.
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #11 Skrevet 5 minutter siden Ja, kombinasjon av samsoving og sprinkelseng frå fødsel. Samsov fast frå ca 9 mnd til 5 år. Anonymkode: 707b5...42f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå