Gå til innhold

Hva tenker dere? Overtekning?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sier bare at folk er forskjellige 😊 Man kan ikke alltid bruke sin egen tankegang som mal, og så tillegge andre meninger og hensikter utifra hvordan de oppfører seg i forhold til denne malen. 😊

Anonymkode: 0180f...990

Når det gjelder denne typen interesse, så kan man faktisk som regel det. Det kan selvsagt hende at han er veldig sjenert, at han jobber med et eller annet men innerst inne er interessert, men i de aller fleste tilfeller betyr det at man er vanskelig å få tak i/sjelden/ikke svarer at man ikke egentlig er så interessert. 

Og grunnen spiller egentlig ingen rolle, for det må fungere for begge parter. Hvis TS er der at hun fortsatt må gå å lure på det etter 3 måneder, så er man nok ikke så kompatible, selv det mot formodning bare skulle bety at han trenger mindre kontakt. Det er mye bedre å finne seg noen som har noenlunde likt synt på dette som seg selv, tro meg, man sparer mye hjertesorg på det. 

Anonymkode: b34db...5a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når det gjelder denne typen interesse, så kan man faktisk som regel det. Det kan selvsagt hende at han er veldig sjenert, at han jobber med et eller annet men innerst inne er interessert, men i de aller fleste tilfeller betyr det at man er vanskelig å få tak i/sjelden/ikke svarer at man ikke egentlig er så interessert. 

Og grunnen spiller egentlig ingen rolle, for det må fungere for begge parter. Hvis TS er der at hun fortsatt må gå å lure på det etter 3 måneder, så er man nok ikke så kompatible, selv det mot formodning bare skulle bety at han trenger mindre kontakt. Det er mye bedre å finne seg noen som har noenlunde likt synt på dette som seg selv, tro meg, man sparer mye hjertesorg på det. 

Anonymkode: b34db...5a3

Vi er nå midten av september, de traff hverandre første gang litt uti august, og har hatt 3 treff til nå selv om han jobber borte og har en sesongbasert hobby på denne årstiden. Jeg synes ikke det er så lite? Jeg er nok som person likere denne mannen, og jeg synes ikke han oppfører seg unnvikende såpass tidlig i relasjonen. Jeg er ikke hverken sjenert eller uinteressert. Hvorfor er din måte fasit? Jeg påstår heller ikke at min måte er fasit, men at folk er forskjellige. Er du uenig i det? 😅 Enig i at dersom ts ikke liker han bør hun gå videre. Men jeg har tvert i mot inntrykk av ts liker han, og da ser jeg ikke problemet med å ha litt tålmodighet? Må alt skje sånn bang-bang-bang? 

AnonymBruker
Skrevet

Alt som man må presse frem er ikke verdt det, er min erfaring. Ts, overtenk alt du  vil  - men prøv å se det hele litt utenfra også. Bare tre treff? Det er lite. Veldig lite grunnlag enda, selv om dere har chattet mye før dere møttes. 

Samtidig når jeg leser tråden så skjønner jeg deg. Men, jeg følger en dame på insta " a little nudge" heter den kanale, en amerikansk dating coach, Hun har et fint konsept som heter NATO : Not Attached To Outcome . Og bare ta et steg tilbake, ha ditt eget liv (for guds skyld - ha egne interesser og finn på egne ting for deg selv, det er såå viktig) og la ting flyte litt naturlig. 

Men det er ingen skade i å spørre om et treff til før han drar. Men spør han deg om treff ? 

og and dyleksi: med så greie telefoner vi har i dag, med ordlister og automatisk skrift, hvorfor kan han ikke skrive mer? Han kan jo også lese inn lydmelding -- det er jo genialt! Så.. jeg kjøper ikke alltid det der med dyleksi jeg, altså.. man kan om man vil. 

Anonymkode: b8513...c34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeez, du overtenker noe voldsomt. Folk må jo få lov til å være opptatt? Ikke for å være frekk, men du høres litt slitsom og krevende ut som maser og forventer så mye. Jeg er god på å svare raskt på meldinger, men snap er jeg ikke SÅ nøye med hvis det ikke er en direkte forespørsel. Det hender også at jeg åpner snap, selv om jeg er opptatt, men venter med å svare til jeg har tid til å svare ordentlig. Kanskje det er tilfellet her? 

Og ikke glem: Mannfolk er enkle sjeler. De legger ikke så mye i meldinger eller leser mellom linjene. Det kan hende han virkelig liker deg, han har jo også steppa opp snap- responsen. Det er jo et godt tegn. 

Jeg tenker at du ikke må stresse så. Er det riktig, så vil det skje. Liker han deg godt nok, vil ha ta kontakt og passe på at du ikke «forsvinner». Pust med magen :) 

Anonymkode: 5fc12...824

Jeg forventer ikke at han svarer med en gang. Jeg sender heller ikke noe til han før han har svart på min snap, sånn at det blir annenhver gang. Så sant det ikker er en fellesnap.

Problemet mitt er nok at jeg heller forventer alt for lite, og setter for lite "krav" slik at jeg blir gående og tolke alt. Alt som jeg har skrevet her vet ikke han at jeg sitter å tenker på. 

TS

Anonymkode: 4ce76...376

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Alt som man må presse frem er ikke verdt det, er min erfaring. Ts, overtenk alt du  vil  - men prøv å se det hele litt utenfra også. Bare tre treff? Det er lite. Veldig lite grunnlag enda, selv om dere har chattet mye før dere møttes. 

Samtidig når jeg leser tråden så skjønner jeg deg. Men, jeg følger en dame på insta " a little nudge" heter den kanale, en amerikansk dating coach, Hun har et fint konsept som heter NATO : Not Attached To Outcome . Og bare ta et steg tilbake, ha ditt eget liv (for guds skyld - ha egne interesser og finn på egne ting for deg selv, det er såå viktig) og la ting flyte litt naturlig. 

Men det er ingen skade i å spørre om et treff til før han drar. Men spør han deg om treff ? 

og and dyleksi: med så greie telefoner vi har i dag, med ordlister og automatisk skrift, hvorfor kan han ikke skrive mer? Han kan jo også lese inn lydmelding -- det er jo genialt! Så.. jeg kjøper ikke alltid det der med dyleksi jeg, altså.. man kan om man vil. 

Anonymkode: b8513...c34

Ja, tre treff er veldig lite egentlig selv om det har gått ca 5 uker. Det hadde jo vært enklere om han hadde jobbet her. Da hadde man kanskje møttes oftere. 

Har mitt eget liv, og sitter ikke hjemme og venter på at han skal spørre meg en eller annen dag. 

Han foreslo de to første møtene, så spurte jeg om nr 3.  Jeg spurte han i sta om vi rakk og møtes før han drar igjen, så da skrev han sånn " Ja, det må vi få til, vi kan prøve på i mårra". 

Nei jeg tenker heller ikke dysleksi skal få skylda for enkle svar, men jeg kan finne meg i elendige meldinger så lenge personen faktisk er interessert og klarer å kommunisere i virkeligheten.

TS

Anonymkode: 4ce76...376

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.9.2026 den 16.53):

Synes de fleste menn jeg kjenner er elendige på meldinger 🙈 hadde lagt mye mer vekt på hvordan han er irl 😊

Forresten, jeg lurte på noe. Vi har to forskjellige opplevelser av dette og ble derfor litt nysgjerrig. Mener du at enkelte menn ikke viser noen form for interesse via meldinger, selv om de faktisk er interesserte? Hvor går grensa der egentlig ?  Når bestemmer man seg for at denne mannen ikke interesserer seg i det hele tatt 

Anonymkode: c86af...126

Skrevet

Jeg synes oppførselen hans kan tyde på at han ikke er særlig interessert. Når han lar deg gå i uvisshet og lure på hva som skjer, så risikerer han at du til slutt går videre og møter en annen. Det virker ikke som at han føler det som noe problem?

Hvis man er forelsket, og redd for å miste den man er forelsket i, så gjør man en innsats. Da overser man ikke ham/henne, og heller bare styrer med sitt.

Kanskje du skal la alt ligge nå, og se hva han gjør. La det være opp til ham å lure på deg, og ta kontakt. Hvis det da koker bort i ingenting, så vet du at det bare er å gå videre. Kjip situasjon når du ønsker at det skal fungere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...