AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:24 #21 Skrevet lørdag kl. 16:24 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt på siden.. men hvordan skal ts forstå at han er interessert når det virker som han ikke har lyst til å treffe henne? Hun skriver: «Eneste jeg merker er at det er veldig vanskelig å få møtt han, virker nesten ikke som han vil på meldinger.» Skjønner jo at han ikke trenger å skrive lange avhandlinger og sende hundre meldinger, men det minste han kan gjøre er da å avtale noe med henne? Vise litt velvilje? Hvertfall forklare eller si fra at det ikke passer eller hva nå enn grunnen hans er. 🤷♀️ Anonymkode: c86af...126 Vil si at hun bør forstå det ut fra slik han oppfører seg når de er sammen (!) og det faktum at han prøver å endre seg når det gjelder meldinger for å passe henne bedre. Nå har han glemt å svare på et spørsmål hun stilte om å hjelpe til med en liten ting på kjøkkenet, så nå vet hun "hvor skapet står". Snakk om å tolke alt i verste mening. Hun har personlige problemer hun må rydde opp i før hun kan være i noe forhold. Anonymkode: 3ac16...d92
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:29 #22 Skrevet lørdag kl. 16:29 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Litt på siden.. men hvordan skal ts forstå at han er interessert når det virker som han ikke har lyst til å treffe henne? Hun skriver: «Eneste jeg merker er at det er veldig vanskelig å få møtt han, virker nesten ikke som han vil på meldinger.» Skjønner jo at han ikke trenger å skrive lange avhandlinger og sende hundre meldinger, men det minste han kan gjøre er da å avtale noe med henne? Vise litt velvilje? Hvertfall forklare eller si fra at det ikke passer eller hva nå enn grunnen hans er. 🤷♀️ Anonymkode: c86af...126 Ja, etter første møte så fortsatte han og snappe. Så jeg skrev til han at hvis han ville finne på noe en dag han kom hjem så var det bare å si i fra. Da fikk jeg bare et vagt svar, så jeg skrev til han hvis du ikke vil så vær heller ærlig med meg. Den gangen skrev han at det var veldig mye på agendaen, men vi møttes da i løpet av den hjemme perioden. Jeg har lyst til å ta det opp igjen med han, men da pusher jeg han sikkert bare enda lengre unna. Nå har han ikke svart på en time, etter det rare svaret hans. Han skulle jo rydde, men jeg sitter å stresser etter svar på det jeg skrev 😕 TS Anonymkode: 4ce76...376
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:31 #23 Skrevet lørdag kl. 16:31 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vil si at hun bør forstå det ut fra slik han oppfører seg når de er sammen (!) og det faktum at han prøver å endre seg når det gjelder meldinger for å passe henne bedre. Nå har han glemt å svare på et spørsmål hun stilte om å hjelpe til med en liten ting på kjøkkenet, så nå vet hun "hvor skapet står". Snakk om å tolke alt i verste mening. Hun har personlige problemer hun må rydde opp i før hun kan være i noe forhold. Anonymkode: 3ac16...d92 DEt er jo ikke bare det svaret alene da.. men vennene mine syntes det var spesielt at han valgte å ignorere det. Jeg har overtenkt alt for mye i dag så da blir alt krise. Jeg er vanligvis ganske rolig av meg, men vet ikke hva som har skjedd med meg i dag. ts Anonymkode: 4ce76...376 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:32 #24 Skrevet lørdag kl. 16:32 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vil si at hun bør forstå det ut fra slik han oppfører seg når de er sammen (!) og det faktum at han prøver å endre seg når det gjelder meldinger for å passe henne bedre. Nå har han glemt å svare på et spørsmål hun stilte om å hjelpe til med en liten ting på kjøkkenet, så nå vet hun "hvor skapet står". Snakk om å tolke alt i verste mening. Hun har personlige problemer hun må rydde opp i før hun kan være i noe forhold. Anonymkode: 3ac16...d92 Jeg er enig i at det er i overkant dramatisk. Kan ikke forvente at folk skal være tilgjengelig 24/7. Han må gjerne være opptatt og ikke like meldinger, men å avtale et møte klarer alle. De som er interessert vel å merke Anonymkode: c86af...126 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:34 #25 Skrevet lørdag kl. 16:34 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Altså det er en liten ting jeg må fikse som jeg trenger litt holde hjelp til. Det er noe folie greier. Altså han svarer på det jeg skriver, og til å være en ræva meldings fyr så syntes jeg han har blitt flinkere. Helt til i dag, da han bare ignorerte spørsmålet. Han snakker veldig lett når vi er sammen. Han er veldig opp og ned i hvor lang tid det tar å få svar. Det kommer helt an på hva han driver med får jeg inntrykk av. Alt i fra 5 min til flere timer ( hvis han er på jobb eller kjører sykkel) TS Anonymkode: 4ce76...376 Har du ingen venner å spørre? Rart å spørre en fyr du så vidt kjenner Anonymkode: 7f112...dc8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:37 #26 Skrevet lørdag kl. 16:37 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du ingen venner å spørre? Rart å spørre en fyr du så vidt kjenner Anonymkode: 7f112...dc8 Nei ikke her nede, men jeg lot det passere på svaret mitt til han. Bare kommenterte det han skrev på snap til meg med alle klærne hans utover. Problemet er at før han her så datet jeg en ekstremt lovebomber, som hadde damer litt over alt. Det sitter veldig igjen merker jeg. Føler det er usikkerheten han "gamle" daten ga meg som trumfer igjennom her nå. TS Anonymkode: 4ce76...376
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:37 #27 Skrevet lørdag kl. 16:37 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, etter første møte så fortsatte han og snappe. Så jeg skrev til han at hvis han ville finne på noe en dag han kom hjem så var det bare å si i fra. Da fikk jeg bare et vagt svar, så jeg skrev til han hvis du ikke vil så vær heller ærlig med meg. Den gangen skrev han at det var veldig mye på agendaen, men vi møttes da i løpet av den hjemme perioden. Jeg har lyst til å ta det opp igjen med han, men da pusher jeg han sikkert bare enda lengre unna. Nå har han ikke svart på en time, etter det rare svaret hans. Han skulle jo rydde, men jeg sitter å stresser etter svar på det jeg skrev 😕 TS Anonymkode: 4ce76...376 Okeeeeei vi er der. Ja, du er dramatisk. En time?! Nei slutt opp da 😛 Men vagt svar om å treffes… det er ugler i mosen og skriker ikke akkurat interesse. 😂 Han kunne svart at han kommer tilbake til det når han har tid. Anonymkode: c86af...126 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:05 #28 Skrevet lørdag kl. 17:05 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Okeeeeei vi er der. Ja, du er dramatisk. En time?! Nei slutt opp da 😛 Men vagt svar om å treffes… det er ugler i mosen og skriker ikke akkurat interesse. 😂 Han kunne svart at han kommer tilbake til det når han har tid. Anonymkode: c86af...126 Jeg bryr meg ikke om hvor raskt han svarer. Han har alltid vært ganske treg til å svare på generell basis, men nå vet jeg han er bare hjemme å rydder så da syntes jeg det er merkelig med ikke svar på over to timer nå Ja, jeg får heller ikke inntrykk av at han er god på å planlegge møter. ts Anonymkode: 4ce76...376
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:13 #29 Skrevet lørdag kl. 17:13 Det må da gå an å svare på et enkelt spørsmål. Og det er helt greit å ikke drive på og skrive lange meldinger og sånt hele tiden, men jeg hadde ikke orket å investere noe særlig i en fyr som viser så lite engasjement og interesse. Jeg hadde ville tatt et steg tilbake, fokusert på noe helt annet en periode, og så la initiativet være på hans side. Er han interessert, så vil han ta initiativ! Anonymkode: f5a6d...91f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:13 #30 Skrevet lørdag kl. 17:13 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bryr meg ikke om hvor raskt han svarer. Han har alltid vært ganske treg til å svare på generell basis, men nå vet jeg han er bare hjemme å rydder så da syntes jeg det er merkelig med ikke svar på over to timer nå Ja, jeg får heller ikke inntrykk av at han er god på å planlegge møter. ts Anonymkode: 4ce76...376 Han er nok bare opptatt. Akkurat det synes jeg ikke du skal tenke så mye på. Han må få svare når han har tid og kan. 🥰 Enkelte meldinger må kunne gå under radaren uten at du skal heve øyenbryn. Ja akkurat det er ikke et godt tegn, i mitt hode hvertfall. Men så ut som flere var uenige med meg, så kanskje vi ikke skal reagere på det likevel? 😅 Altså hvor vanskelig er det å si at han forsøker å treffe deg til jul? Hva sier han egentlig når det gjelder det? Anonymkode: c86af...126
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:20 #31 Skrevet lørdag kl. 18:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det må da gå an å svare på et enkelt spørsmål. Og det er helt greit å ikke drive på og skrive lange meldinger og sånt hele tiden, men jeg hadde ikke orket å investere noe særlig i en fyr som viser så lite engasjement og interesse. Jeg hadde ville tatt et steg tilbake, fokusert på noe helt annet en periode, og så la initiativet være på hans side. Er han interessert, så vil han ta initiativ! Anonymkode: f5a6d...91f Ja, jeg forhørte meg med noen venninner og vi skrev en kort tekst som jeg ikke har sendt til han ennå. Prøve å forklare han at jeg vil la han ha sin fritid og sine hobbyer, men at jeg er en person som heller vil møtes i virkeligheten. Og når han er så vanskelig å avtale noe med på melding, så gjør det meg usikker. Noe i den duren. Kan jo rett og slett være at han ikke tenker over det, at han er litt mer sånn som tar en dag av gangen. For de gangene han har spurt om å møtes så har det vært samme dag. Jeg er litt sånn at jeg liker å ha litt planlagt, men kan være spontan også. Tror overtenkingen min skyldes at mensen snart kommer. Sliter så mye med PMS, men forstår aldri hvorfor verden går i tusen knas, også får jeg mensen dagen etter TS Anonymkode: 4ce76...376 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:26 #32 Skrevet lørdag kl. 18:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er nok bare opptatt. Akkurat det synes jeg ikke du skal tenke så mye på. Han må få svare når han har tid og kan. 🥰 Enkelte meldinger må kunne gå under radaren uten at du skal heve øyenbryn. Ja akkurat det er ikke et godt tegn, i mitt hode hvertfall. Men så ut som flere var uenige med meg, så kanskje vi ikke skal reagere på det likevel? 😅 Altså hvor vanskelig er det å si at han forsøker å treffe deg til jul? Hva sier han egentlig når det gjelder det? Anonymkode: c86af...126 Takk, ja bare lot den passere på melding Nei de jeg har blitt sammen med og bodd med osv har vært mye enklere, samtidig som han har noen av de samme trekkene. Jeg tenker at hvis han ikke vil møtes så hvorfor fortsette å snappe med meg såpass mye som vi gjør? De jeg har møtt som jeg ikke har noen interesse for å møte igjen så dør det ut av seg selv veldig fort, eller så sier jeg i fra til de. Han her gir meg egentlig ingen røde flagg, annet enn det med planlegginga. Han er en fin fyr med rette verdier og en moral som jeg setter pris på. Anonymkode: 4ce76...376
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:40 #33 Skrevet lørdag kl. 18:40 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, jeg forhørte meg med noen venninner og vi skrev en kort tekst som jeg ikke har sendt til han ennå. Prøve å forklare han at jeg vil la han ha sin fritid og sine hobbyer, men at jeg er en person som heller vil møtes i virkeligheten. Og når han er så vanskelig å avtale noe med på melding, så gjør det meg usikker. Noe i den duren. Kan jo rett og slett være at han ikke tenker over det, at han er litt mer sånn som tar en dag av gangen. For de gangene han har spurt om å møtes så har det vært samme dag. Jeg er litt sånn at jeg liker å ha litt planlagt, men kan være spontan også. Tror overtenkingen min skyldes at mensen snart kommer. Sliter så mye med PMS, men forstår aldri hvorfor verden går i tusen knas, også får jeg mensen dagen etter TS Anonymkode: 4ce76...376 I så fall synes jeg du skal vente til mensen kommer, før du skriver noe til han nå. Så ikke du senere tenker at du overdrev 😊 Bedre å ta avgjørelser når man er klar i både hode og kropp. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk, ja bare lot den passere på melding Nei de jeg har blitt sammen med og bodd med osv har vært mye enklere, samtidig som han har noen av de samme trekkene. Jeg tenker at hvis han ikke vil møtes så hvorfor fortsette å snappe med meg såpass mye som vi gjør? De jeg har møtt som jeg ikke har noen interesse for å møte igjen så dør det ut av seg selv veldig fort, eller så sier jeg i fra til de. Han her gir meg egentlig ingen røde flagg, annet enn det med planlegginga. Han er en fin fyr med rette verdier og en moral som jeg setter pris på. Anonymkode: 4ce76...376 Det kan jo være så enkelt som dette, at han er litt spontan av seg som person, og ikke ser på planlegging og teksting som så viktig som du gjør - og dermed ikke helt er klar over at dette uroer deg. Ta det litt med ro nå, og prøv så konkret å få møtt han i person. Da kan du prate med han, og si litt rundt dette. Han er nok en det er lettere å kommunisere med når man prater fysisk 😊 og husk at den lovebombinga du ble utsatt for sist, er ikke en målestokk for vanlige mennesker. Ikke gi opp dette enda, dersom du liker han 😊 Noen er bare lugnere som personer. Det behøver ikke være en dårlig egenskap på sikt, selv om det føles litt trått nå i begynnelsen. Anonymkode: 0180f...990 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:49 #34 Skrevet lørdag kl. 18:49 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Takk, ja bare lot den passere på melding Nei de jeg har blitt sammen med og bodd med osv har vært mye enklere, samtidig som han har noen av de samme trekkene. Jeg tenker at hvis han ikke vil møtes så hvorfor fortsette å snappe med meg såpass mye som vi gjør? De jeg har møtt som jeg ikke har noen interesse for å møte igjen så dør det ut av seg selv veldig fort, eller så sier jeg i fra til de. Han her gir meg egentlig ingen røde flagg, annet enn det med planlegginga. Han er en fin fyr med rette verdier og en moral som jeg setter pris på. Anonymkode: 4ce76...376 Snap er jo så low maintenance kommunikasjon som det går an å bli. Alle går jo med tlf på seg 24/7. Krever jo mye mer innsats å skulle møte en person, særlig om man i tillegg må planlegge. Ønsker du virkelig å ha det sånn, ts? Burde det ikke vært et minimum om han faktisk er interessert i å bli kjent med deg, at han faktisk gjør en innsats for det? Jeg hadde ikke akseptert mindre enn det iallefall. Og sånn det høres ut nå, så er du mange ganger mer investert i dette her enn det han er. Det høres mer ut som han holder deg på gress, mens han leter etter noe mer interessant. Jeg hadde ikke ville sendt han noen melding en gang, bare meldt meg ut, og holdt snappingen med han til et minimum. Og så gått videre, med mindre han plutselig engasjerer seg og vil date deg seriøst! Så mange damer klager over at mannfolka er kalde/varme og plutselig forsvinner osv. Men de gjør det jo fordi damene lar dem jo få holde på sånn! Anonymkode: f5a6d...91f 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:53 #35 Skrevet lørdag kl. 18:53 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kosete og tar mye på deg allerede? Jeg ville tenkt at han er ute etter det fysiske, ikke noe seriøst... Anonymkode: 2185d...3b5 Nå er verden (og mennesker flest) heldigvis ikke slik at *alle* menn bare vil ha sex og ingen kvinner egentlig vil ha sex, slik at sex reduseres til et betalingsmiddel. Menn gir - motvillig - et forhold til en kvinne som betaler med sex. Kvinner gir sex - igjen motvillig - til menn som betaler med forhold. For det ville jo vært dystopisk, ikke sant? I virkeligheten har kvinner med egen jobb som forsørger seg selv sex fordi de - liker sex. Ikke sjeldent helt uforpliktende. Veldig ikke-dystopisk, ikke sant? Anonymkode: dc2b7...9ec
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:59 #36 Skrevet lørdag kl. 18:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det må da gå an å svare på et enkelt spørsmål. Og det er helt greit å ikke drive på og skrive lange meldinger og sånt hele tiden, men jeg hadde ikke orket å investere noe særlig i en fyr som viser så lite engasjement og interesse. Jeg hadde ville tatt et steg tilbake, fokusert på noe helt annet en periode, og så la initiativet være på hans side. Er han interessert, så vil han ta initiativ! Anonymkode: f5a6d...91f Hjemme og rydder? På en lørdagskveld? Uansett - hvor lenge er det siden denne andre fyren du datet som det sitter igjen utrygghet etter? Anonymkode: 2185d...3b5
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #37 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): I så fall synes jeg du skal vente til mensen kommer, før du skriver noe til han nå. Så ikke du senere tenker at du overdrev 😊 Bedre å ta avgjørelser når man er klar i både hode og kropp. Det kan jo være så enkelt som dette, at han er litt spontan av seg som person, og ikke ser på planlegging og teksting som så viktig som du gjør - og dermed ikke helt er klar over at dette uroer deg. Ta det litt med ro nå, og prøv så konkret å få møtt han i person. Da kan du prate med han, og si litt rundt dette. Han er nok en det er lettere å kommunisere med når man prater fysisk 😊 og husk at den lovebombinga du ble utsatt for sist, er ikke en målestokk for vanlige mennesker. Ikke gi opp dette enda, dersom du liker han 😊 Noen er bare lugnere som personer. Det behøver ikke være en dårlig egenskap på sikt, selv om det føles litt trått nå i begynnelsen. Anonymkode: 0180f...990 Ja, jeg har inntrykk av at han er litt sånn på sparket person, og planlegging er ikke noe han har trengt å gjøre så mye av. Veldig enig i at han her er det bedre å snakke om sånne ting i person, enn på meldinger. TS Anonymkode: 4ce76...376
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #38 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Snap er jo så low maintenance kommunikasjon som det går an å bli. Alle går jo med tlf på seg 24/7. Krever jo mye mer innsats å skulle møte en person, særlig om man i tillegg må planlegge. Ønsker du virkelig å ha det sånn, ts? Burde det ikke vært et minimum om han faktisk er interessert i å bli kjent med deg, at han faktisk gjør en innsats for det? Jeg hadde ikke akseptert mindre enn det iallefall. Og sånn det høres ut nå, så er du mange ganger mer investert i dette her enn det han er. Det høres mer ut som han holder deg på gress, mens han leter etter noe mer interessant. Jeg hadde ikke ville sendt han noen melding en gang, bare meldt meg ut, og holdt snappingen med han til et minimum. Og så gått videre, med mindre han plutselig engasjerer seg og vil date deg seriøst! Så mange damer klager over at mannfolka er kalde/varme og plutselig forsvinner osv. Men de gjør det jo fordi damene lar dem jo få holde på sånn! Anonymkode: f5a6d...91f men han her er ikke hot and cold, han er stabil. Han gir meg ikke følelsen av å forsvinnende, for så å komme tilbake igjen. Han er der alltid på sin måte. Jeg vil heller ta det opp med han, og se hva han sier enn å bare forsvinne. Jeg har jo tatt opp det med meldinger, og da svarte han meg på en betryggende måte. Han har jo også dysleksi så han sa det er vanskelig for han å lese og skrive, men jeg syntes han har gjort en innsats der. Selvfølgelig er det dager hvor det er mindre og dårligere svar, men sånn er det vel for alle? Jeg orker ikke melde med noen ørten snapper pr dag. Jeg har sagt til han at det er viktigere hva det står i snappene enn antall snapper pr dag TS Anonymkode: 4ce76...376
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #39 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hjemme og rydder? På en lørdagskveld? Uansett - hvor lenge er det siden denne andre fyren du datet som det sitter igjen utrygghet etter? Anonymkode: 2185d...3b5 Ja, var det jeg tenkte også, men han sendte jo faktisk bilder av det. Kan jo fort være at han hadde besøk, men utifra snappene så så det ut som han var hjemme. Kanskje noen burde hjelpe meg stalke han litt 😕 Han ble det "slutt" med rundt mai i år. Han har fortsatt prøvd å være litt på, men jeg har ikke svart han siden juni. Uansett så føler jeg det stresset sitter igjen. For han var hot and cold, straffet deg med stillhet osv. TS Anonymkode: 4ce76...376
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #40 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): men han her er ikke hot and cold, han er stabil. Han gir meg ikke følelsen av å forsvinnende, for så å komme tilbake igjen. Han er der alltid på sin måte. Jeg vil heller ta det opp med han, og se hva han sier enn å bare forsvinne. Jeg har jo tatt opp det med meldinger, og da svarte han meg på en betryggende måte. Han har jo også dysleksi så han sa det er vanskelig for han å lese og skrive, men jeg syntes han har gjort en innsats der. Selvfølgelig er det dager hvor det er mindre og dårligere svar, men sånn er det vel for alle? Jeg orker ikke melde med noen ørten snapper pr dag. Jeg har sagt til han at det er viktigere hva det står i snappene enn antall snapper pr dag TS Anonymkode: 4ce76...376 Har han dysleksi? Det forklarer jo veldig mye 😊 Jeg tror dette kommer til å ordne seg helt fint. Anonymkode: 0180f...990 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå