Gå til innhold

Hva tenker dere? Overtekning?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om han her? Overtenkeren i meg har tatt litt overhånd.

Han er en tinder match, som jeg hadde på tinder lenge. Han var veldig dårlig på meldinger der, så jeg ga egentlig litt f***. Han ble værende der som en av de som surret litt i bakgrunnen. Så i juli spurte han meg om snap. La han til. der, også fikk man litt mer av hverdagen hans der. Ikke at han var noen ekstrem tekster elle noe. 

Han spurte i slutten av juli om å treffes, men da var jeg på ferie. Så vi møttes ikke før litt uti august. Han var helt annerledes i virkeligheten. Kjempe koselig fyr, snakket masse og en av de beste første møtene jeg har hatt. 

Han jobber borte så det gikk 14 dager før vi fikk møttes igjen, men han snappet litt mer etterpå, når han kom hjem var han veldig opptatt og jeg bar borte akkurat den ene helgen så derfor tok det 14 dager. 

Har møtt han nå totalt tre ganger, men han virker som en fyr som er ekstremt dårlig på meldinger. Har tatt det opp med han, og han har blitt mye bedre. Han er fortsatt en mann av få ord på melding. 

Eneste jeg merker er at det er veldig vanskelig å få møtt han, virker nesten ikke som han vil på meldinger. Når vi møtes er han kjempe kosete, og tar mye på meg. Alt er bare kjempe hyggelig og koselig

Nå har jeg begynt.å overtenke, og krise maksimere alt. Han er egentlig ikke en fyr som gir meg sånne highs and lows, men jeg er en ekstrem overtenker.

Jeg har ikke lyst til å spørre så mye etter at vi bare har møtt hverandre så få ganger heller

Anonymkode: 4ce76...376

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kosete og tar mye på deg allerede? 

Jeg ville tenkt at han er ute etter det fysiske, ikke noe seriøst...

Anonymkode: 2185d...3b5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes de fleste menn jeg kjenner er elendige på meldinger 🙈 hadde lagt mye mer vekt på hvordan han er irl 😊

Anonymkode: 0180f...990

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kosete og tar mye på deg allerede? 

Jeg ville tenkt at han er ute etter det fysiske, ikke noe seriøst...

Så han burde ikke være det etter tre møter? Kommer jo litt an på hvordan han tar på meg også?

Tenker mer på kosete i form av å sitte i sofaen og se på film.

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Synes de fleste menn jeg kjenner er elendige på meldinger 🙈 hadde lagt mye mer vekt på hvordan han er irl 😊

Ja, men er helt ok å være elendig på meldinger.  Ja, hadde egentlig ikke tenkt på det fysiske som noe negativt før den personen over kommenterte det 😕 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva tenker dere om han her? Overtenkeren i meg har tatt litt overhånd.

Han er en tinder match, som jeg hadde på tinder lenge. Han var veldig dårlig på meldinger der, så jeg ga egentlig litt f***. Han ble værende der som en av de som surret litt i bakgrunnen. Så i juli spurte han meg om snap. La han til. der, også fikk man litt mer av hverdagen hans der. Ikke at han var noen ekstrem tekster elle noe. 

Han spurte i slutten av juli om å treffes, men da var jeg på ferie. Så vi møttes ikke før litt uti august. Han var helt annerledes i virkeligheten. Kjempe koselig fyr, snakket masse og en av de beste første møtene jeg har hatt. 

Han jobber borte så det gikk 14 dager før vi fikk møttes igjen, men han snappet litt mer etterpå, når han kom hjem var han veldig opptatt og jeg bar borte akkurat den ene helgen så derfor tok det 14 dager. 

Har møtt han nå totalt tre ganger, men han virker som en fyr som er ekstremt dårlig på meldinger. Har tatt det opp med han, og han har blitt mye bedre. Han er fortsatt en mann av få ord på melding. 

Eneste jeg merker er at det er veldig vanskelig å få møtt han, virker nesten ikke som han vil på meldinger. Når vi møtes er han kjempe kosete, og tar mye på meg. Alt er bare kjempe hyggelig og koselig

Nå har jeg begynt.å overtenke, og krise maksimere alt. Han er egentlig ikke en fyr som gir meg sånne highs and lows, men jeg er en ekstrem overtenker.

Jeg har ikke lyst til å spørre så mye etter at vi bare har møtt hverandre så få ganger heller

Jeg ville tolket han som ikke interessert i noe mer tror jeg. Kommer an på hvor ille det er😅 Personlig ville jeg tenkt at han ikke liker meg «nok» til å gidde 

Hvor kort er kort? 
Svarer han på alle henvendelsene dine? 
Hvor lang tid bruker han på det? Er du den eneste som tar kontakt? Er det helt enveiskjøring?

Anonymkode: c86af...126

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, men er helt ok å være elendig på meldinger.  Ja, hadde egentlig ikke tenkt på det fysiske som noe negativt før den personen over kommenterte det 😕 

TS

Jeg tolket ikke det fysiske som negativt, tvert i mot. Jeg mente det virker som han liker deg 😊

AnonymBruker
Skrevet

Om en fyr virkelig er interessert så vil han ikke risikere at du mister interessen ved å ikke tekste deg. De gangene jeg har fått kjæreste har jeg aldri vært i tvil om hva de ville med meg. De var interessert både irl og på telefonen. De ringte meg ikke ned, men sørget for å avtale nye møter ganske hyppig. Følg magefølelsen. 

Anonymkode: a3887...97e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Overraskende, Den var ny. Er kun vandt med at menn som er interesserte viser tydelig interesse, både irl og på melding. Kontakter meg hyppig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg spurte konkret om hjelp til noe nå på kjøkkenet. Den bare ignorerte han, så da vet jeg vel egentlig hvor skapet står.

Fikk snap om noe helt annet, han er i rydde modus, men allikevel da

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om en fyr virkelig er interessert så vil han ikke risikere at du mister interessen ved å ikke tekste deg. De gangene jeg har fått kjæreste har jeg aldri vært i tvil om hva de ville med meg. De var interessert både irl og på telefonen. De ringte meg ikke ned, men sørget for å avtale nye møter ganske hyppig. Følg magefølelsen. 

Anonymkode: a3887...97e

Det sier jeg også. Jeg er også ræva på å tekste, og jeg er ikke den som legger ut mest av oppdateringer på sosiale medier. I hvert fall ikke snaps, selfies osv. Det faller ikke naturlig for meg. Men er det ei jeg liker, og som jeg tekster med, så legger til og med jeg ned en innsats.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Så han burde ikke være det etter tre møter? Kommer jo litt an på hvordan han tar på meg også?

Tenker mer på kosete i form av å sitte i sofaen og se på film.

TS

Så ingenting seksuelt med andre ord? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Overraskende, Den var ny. Er kun vandt med at menn som er interesserte viser tydelig interesse, både irl og på melding. Kontakter meg hyppig. 

Ja, de er vel forskjellige da, slik individer er? Eller tenker du alle menn er like? Det skal vel godt gjøres 😊 Kjenner mange som ikke kan fordra meldinger, og har inntrykk av at dette er veldig vanlig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ja, men jeg spurte konkret om hjelp til noe nå på kjøkkenet. Den bare ignorerte han, så da vet jeg vel egentlig hvor skapet står.

Fikk snap om noe helt annet, han er i rydde modus, men allikevel da

ts

Hæ? Hvorfor skal han hjelpe deg på kjøkkenet?

Anonymkode: 7f112...dc8

AnonymBruker
Skrevet

Overtenkningen kommer til å ødelegge for deg her. Hvis du ikke legger den fra deg, så er det egentlig dømt. Ser ingen andre problemer her enn at du legger alt for mye vekt på meldinger og tolker ut fra dine frykter.

Anonymkode: 3ac16...d92

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, de er vel forskjellige da, slik individer er? Eller tenker du alle menn er like? Det skal vel godt gjøres 😊 Kjenner mange som ikke kan fordra meldinger, og har inntrykk av at dette er veldig vanlig. 

Nei selvfølgelig ikke. Men jeg har kun erfaring med at de er «på», der hvor det har endt opp med å bli noe.  😀 Vanskelig å skulle få til en relasjon med noen som ikke bidrar til kommunikasjonen? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei selvfølgelig ikke. Men jeg har kun erfaring med at de er «på», der hvor det har endt opp med å bli noe.  😀 Vanskelig å skulle få til en relasjon med noen som ikke bidrar til kommunikasjonen? 

De kommuniserer jo normalt når man prater sammen 😊 og tvinger seg til en melding her og der får å kunne avtale ting. Nå må jeg si de fleste jeg kjenner er ikke på apper, så siden ts har truffet han der må vi jo anta det ikke sitter så langt inne hos han 😊 der er man jo nesten nødt til å være litt mer aktiv skriftlig også 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hæ? Hvorfor skal han hjelpe deg på kjøkkenet?

Anonymkode: 7f112...dc8

Altså det er en liten ting jeg må fikse som jeg trenger litt holde hjelp til.  Det er noe folie greier.

Altså han svarer på det jeg skriver, og til å være en ræva meldings fyr så syntes jeg han har blitt flinkere. Helt til i dag, da han bare ignorerte spørsmålet. 

Han snakker veldig lett når vi er sammen.

Han er veldig opp og ned i hvor lang tid det tar å få svar. Det kommer helt an på hva han driver med får jeg inntrykk av. Alt i fra 5 min til flere timer ( hvis han er på jobb eller kjører sykkel)

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Overtenkningen kommer til å ødelegge for deg her. Hvis du ikke legger den fra deg, så er det egentlig dømt. Ser ingen andre problemer her enn at du legger alt for mye vekt på meldinger og tolker ut fra dine frykter.

Anonymkode: 3ac16...d92

Litt på siden.. men hvordan skal ts forstå at han er interessert når det virker som han ikke har lyst til å treffe henne? Hun skriver:

«Eneste jeg merker er at det er veldig vanskelig å få møtt han, virker nesten ikke som han vil på meldinger.»

Skjønner jo at han ikke trenger å skrive lange avhandlinger og sende hundre meldinger, men det minste han kan gjøre er da å avtale noe med henne? Vise litt velvilje? Hvertfall forklare eller si fra at det ikke passer eller hva nå enn grunnen hans er. 🤷‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De kommuniserer jo normalt når man prater sammen 😊 og tvinger seg til en melding her og der får å kunne avtale ting. Nå må jeg si de fleste jeg kjenner er ikke på apper, så siden ts har truffet han der må vi jo anta det ikke sitter så langt inne hos han 😊 der er man jo nesten nødt til å være litt mer aktiv skriftlig også 😅

Ja du har et poeng. ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...