AnonymBruker Skrevet 22. september #61 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 21.9.2026 den 7.09): Jeg har aldri fulgt noen influensere fordi har null troverdighet for meg. De er utelukkende personifiserte markedsføringskanaler, spør du meg. Det er intet som får meg mindre interessert i å kjøpe et par sko enn at det står Camilla Pihl eller noe annet på dem, eller sminke av Gine Margrethe. Enda mindre selvbruning eller bøkene til Sophie Elise. Det er kun penger, null integritet hos disse markedsførerne. Kun forbruk og selvopptatthet. Og ja, de jobber antakelig veldig mye. Men FOR en selvsentrert og kjedelig jobb, stakkars mennesker. Kun tyggegummi i hodet til slutt. Og det er fælt at de skal delta i enhver tv-serie som om de har noe å komme med. Men sånn er altså verden! Anonymkode: 85f98...53b Åh jeg er så lei influensere i hver eneste tv-serie. Jeg pleide å se på 71 grader nord før når ukjente folk var med. Nå er det bare søppel. Anonymkode: 404ba...bc6
AnonymBruker Skrevet 22. september #62 Skrevet 22. september Ingen sympati eller empati herfra. Stikker man hodet frem så må man tåle det som kommer. Anonymkode: a39d9...a3d
AnonymBruker Skrevet 23. september #63 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 22.9.2026 den 13.58): Åh jeg er så lei influensere i hver eneste tv-serie. Jeg pleide å se på 71 grader nord før når ukjente folk var med. Nå er det bare søppel. Anonymkode: 404ba...bc6 Kunne ikke sakt meg mer enig! Hadde tenkt å kommentere på tråden tidligere om akkurat det samme. Kan ikke skjønne hva produsentene tenker på når man ser samme ansiktene i 71 grader nord som man nettopp har sett i i Norges dummeste/sistemann ut osv. Og alt det som den andre personen skriver om personifiserte markedsføringskanaler m.m er jeg like enig i. 🥵 Anonymkode: 3b7dd...9f1
AnonymBruker Skrevet 24. september #64 Skrevet 24. september Gorgonzola skrev (På 21.9.2026 den 6.48): Jeg tar influenservaksinen hvert år, anbefales. Når det gjelder disse sko/veske/interiør/parfyme/reise/klær influenserne så er vel hele deres «karriere» primært skapt gjennom to følelsemessige reaksjoner fra (den primært kvinnelige) følgerskaren: 1. beundring og 2. misunnelse. Hets skal ikke noen utsettes for men jeg har begrenset sympati med disse. Selv om jeg svarer her så er faktum at jeg bryr meg ikke om denne gjengen men er smått fascinert over at såpass mange bryr seg/følger/diskuterer dem. Da har de vel truffet et eller annet da. 🤷🏼♂️ Det er sladder som selger. Drama og sladder og shopping. Anonymkode: 9bf3c...d92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå