Gå til innhold

Min bryllupsdagbok 26.08.06!

milla27

Anbefalte innlegg

Da har vi fått sett på to lokaler i dag også..... ikke mye å si enn: NEI NEI NEI!!!!! Men min kjære kom med et par forslag i dag til det lokalet vi har leid, og de var faktisk ikke så dumme ;) Det er et lite kontor rett ved siden, så vi kan høre om vi kan sette møblene der. Også tror vi at det kanskje er en kjeller der, så det kan vi også høre om. Krysser fingre og tær!!! :ler:

Er det forresten noen som har forslag på sang til brudevals? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, si det du... :ler: Noe rolig hadde jeg tenkt da. Men vet ikke helt hva det blir til, skal ha en privat time til uken. Det blir den første og ganske sikkert den eneste timen vi får hatt. Vet ikke hvor mye vi får ut av en slik time jeg... men vi har jo prøvd å øve litt her hjemme i stuen også da, til trinn vi fant på nettet :-D

Gi meg noen tips på litt av hvert du, så blir jeg veldig glad jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere blir fornøyde med lokalene til slutt da :klem: Ordner seg helt sikkert!Og som jeghar sagt tidligere -trangt = intimt og koselig :)

Skal ogsåha rolig sang og ikke vals. Vi valgte jo Eric Claptons "Wonderful tonight" for en god stund siden. Kunne like gjerne ha endt opp med Lou Reed sin "Perfect day". Syns den er nydelig, men da oppdaget den hadde bandet allerede begynt å øve på Claptons låt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skulle lure så er space-tasten på maskina mi en smule slitt, og det er litt vilkårlig om mellomrommene kommer der de skal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Om vi skulle hatt sakte vals, så hadde jeg lyst på "Annies song" med John Denver. Jeg synes den er helt nydelig, og med en nydelig tekst. Men kanskje den er for sakte?

Ellers er også "perfect day" også utrolig fin da!

Vi valgte utradisjonelt (også her hehe), og danset til "Memories" med Within Temptation. En rolig, men mektig, låt som vi er veldig glade i begge to. Ellers stod valget på Sade "By your side" og Westlife "Evergreen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi valgte utradisjonelt (også her hehe), og danset til "Memories" med Within Temptation. En rolig, men mektig, låt som vi er veldig glade i begge to. Ellers stod valget på Sade "By your side" og Westlife "Evergreen".

åh... den sangen er nyyydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

Håper det ordner seg med lokaler!

Begynner å nærme seg nå, nervene er i helspenn? ;)

Lykke til med alt framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi skulle hatt sakte vals, så hadde jeg lyst på "Annies song" med John Denver. Jeg synes den er helt nydelig, og med en nydelig tekst. Men kanskje den er for sakte?

Ellers er også "perfect day" også utrolig fin da!

Har tenkt på "Annies song" selv også, den er nydelig ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med innspurten nå!

Er sommerfuglene/elefantene begynt å nærme seg? ;)

:klem:

Tusen takk! :klem: Og ja, sommerfuglene, elefantene og flodhestene tramper i vei inni magen her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

Håper det ordner seg med lokaler!

Begynner å nærme seg nå, nervene er i helspenn? ;)

Lykke til med alt framover!

Takk takk :klem: Nervene er i helspenn og litt til ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg kommet meg til Oslo og er vel så klar jeg kan få blitt til utdrikningslaget :sjokkert::ler:

Har sittet på bussen i hele natt, så litt mer søvn hadde gjort seg, men men... :)

Nå er det bare to uker igjen... tenk, TO UKER!! UÆÆ!! :overrasket::ler: Nå er antrekket til min kjære i boks og han blir så skjønn, helt fantastisk nydelig!! :hjerter_rundt:

Nå må jeg begynne å ordne meg litt.. tar en tur i dagbøkene til dere andre i morgen. Og da kommer det nok et referat fra dagen i dag også ;)

Store :klem::klem: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :vinke:

Oh, to uker er jo ingenting- så utrolig spennende!!! :hoppe:

Du får ha lykke til på utdrikningslaget (om det ikke allerede har vært), og håper det blir et fint et- hvor du ikke blir dritt ut for mye ;)

Hva skal forloveden din ha på seg? Dress, smoking, noe annet? *nysgjerrig*

Ha en fin ukestart!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :vinke:

Oh, to uker er jo ingenting- så utrolig spennende!!! :hoppe:

Du får ha lykke til på utdrikningslaget (om det ikke allerede har vært), og håper det blir et fint et- hvor du ikke blir dritt ut for mye ;)

Hva skal forloveden din ha på seg? Dress, smoking, noe annet? *nysgjerrig*

Ha en fin ukestart!:)

JA, det er veldig mye spenning i kroppen om dagen! :hoppe::) Utdrikningslaget ble veldig koselig, skal prøve meg på et lite referat nå snart...

Min kjære skal ha på seg smoking, med vest inni og hva nå det heter som er inni vesten :ler: (ligner litt på slips, dere skjønner sikkert hva jeg mener) glemmer hele tiden hva det heter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle prøve meg på et lite referat fra utrikningslaget mitt... skjønner ikke hva jeg gruet meg for, eller det ble jo litt pinlig da :ler:

Jeg var først i byen og shoppet litt... når jeg kom hjem igjen halv to, hadde noen gjester kommet alt. De hadde tydeligvis brukt noen kroner på kondomeriet, for det første jeg fikk var en drink med penis sugerør ;) Fikk også på meg en tiara og prinsesse stav fra en leketøysbutikk. Vi drakk noen drinker også begynte vi å grille deilig mat :sikle:

Etter maten og noen drinker til, gikk vi inn igjen. Der ble jeg beordret til å kle av meg... og vips så stod jeg der påkledd i en elgedrakt! :rodme: Blokkfløyte og munnspill fikk jeg også og da var det bare å komme seg ut å tjene litt penger og godteri :ler: Huff, det var ganske flaut og VELDIG VARMT inni den drakta :flau:

Etterpå dro vi hjem igjen og da fikk jeg to presanger, som var fra alle sammen... det var bare noen tulleting fra kondomeriet ;) Også hadde alle en gave hver, hvor jeg skulle gjette hvem som var fra hvem og fortelle historien/minnene til gaven. Det ble ganske mye latter den dagen ihvertfall :legrine:

Til slutt fikk jeg også en del spørsmål... de hadde selvfølgelig stilt de samme spørsmålene til min kjære og vi fikk ganske mange rett ;) Noen av svarene, som min kjære hadde, var så søte og romantiske at jeg ble helt rørt! Gode, snille og herlige kjæresten min :hjerter_rundt:

Resten av kvelden gikk med til å drikke, danse, le og ha det gøy!! Det ble en kjempe fin dag... mange :klem::klem: til de søte vennene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle prøve meg på et lite referat fra utrikningslaget mitt... skjønner ikke hva jeg gruet meg for, eller det ble jo litt pinlig da :ler:

Jeg var først i byen og shoppet litt... når jeg kom hjem igjen halv to, hadde noen gjester kommet alt. De hadde tydeligvis brukt noen kroner på kondomeriet, for det første jeg fikk var en drink med penis sugerør ;) Fikk også på meg en tiara og prinsesse stav fra en leketøysbutikk. Vi drakk noen drinker også begynte vi å grille deilig mat  :sikle:

Etter maten og noen drinker til, gikk vi inn igjen. Der ble jeg beordret til å kle av meg... og vips så stod jeg der påkledd i en elgedrakt! :rodme: Blokkfløyte og munnspill fikk jeg også og da var det bare å komme seg ut å tjene litt penger og godteri :ler:  Huff, det var ganske flaut og VELDIG VARMT inni den drakta :flau:

Etterpå dro vi hjem igjen og da fikk jeg to presanger, som var fra alle sammen... det var bare noen tulleting fra kondomeriet ;)  Også hadde alle en gave hver, hvor jeg skulle gjette hvem som var fra hvem og fortelle historien/minnene til gaven. Det ble ganske mye latter den dagen ihvertfall :legrine:

Til slutt fikk jeg også en del spørsmål... de hadde selvfølgelig stilt de samme spørsmålene til min kjære og vi fikk ganske mange rett ;)  Noen av svarene, som min kjære hadde, var så søte og romantiske at jeg ble helt rørt! Gode, snille og herlige kjæresten min :hjerter_rundt:

Resten av kvelden gikk med til å drikke, danse, le og ha det gøy!! Det ble en kjempe fin dag... mange  :klem:  :klem: til de søte vennene mine :)

Har vi vært på samme utdrikningslag??? Neida, men vi måtte gjennom endel av det samme ser jeg :klem: Nærmer seg nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...