Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig, jeg valgte feil ved å bli født, det startet jo der. 

Bra poeng, kanskje jeg har det best som ensom, også slipper jeg å være et så fælt menneske som en her sa jeg er. Så jeg er både mislykka og slem. Bra CV..

Jeg tror ingen her forstår hvordan skammen kjennes. Jeg går å legger meg tidlig hver dag for å slippe «ledig tid til å tenke»

ok, er det noen måte å slette dette innlegget på. Det ble som jeg trodde, ingen hjelp og bare nedlatende kritikk om meg som person! Så….

Anonymkode: 70cb4...908

Ts, du er ikke et fælt menneske og ingen her mener det. Vi kan alle gjøre feil ting og av og til være slemme, uten at det er vår intensjon - og så retter vi på vår oppførsel når det blir påpekt og vi blir oopmerksomme på det. 

Vær så snill, kan du snakke med fastlegen din og komme tilbake til psykolog? Dette klarer du ikke å snu på egenhånd uten en profesjonell hjelp, men det er mye hjelp å få! Jeg lover! 

Anonymkode: 2ded9...234

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ingen her forstår hvordan skammen kjennes. Jeg går å legger meg tidlig hver dag for å slippe «ledig tid til å tenke»

Nei, men jeg vet hvordan det er å bli forlatt av en som skammer seg.

Jeg prøvde det jeg kunne, det var ikke bra nok for ham.

Ja, han har liten kuk. Ja, han har fått høre det, som noe negativt. Men at jeg elsket ham og ville ha ham på alle vis, forsterket visst bare skammen på en måte.

Nå sitter jeg på gjerdet mellom å tro at det kan bli bra igjen, og å tro at jeg må skåne hjertet mitt og gå videre. 

Anonymkode: c67a1...442

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg leste videre i innlegget og kom til der du forteller om hva du skammer deg over tenkte jeg nei nei nei ikke fortellere her inne. Ikke gjør deg sårbar her. For jeg forstår så utrolig godt at dette er vanskelig for deg. Jeg håper virkelig du får støttende svar. En ting jeg tenker på er at du er veldig sårbar i et forhold pga dine følelser. Jeg tenker på dersom kona de ikke vil ha sex for eksempel da er det veldig raskt for deg å tenke det er pga deg. Jeg g så blir skammen din større. Men husk at kvinner kan miste sexlyst uansett og ofte gjerne pga andre ting. Og hun der som sa at det ikke funker, sånne har faen meg problemer med seg selv. 

Anonymkode: e2b54...7d9

• Liker 4
Skrevet

Ts. Leste hele tråden og ser jeg var unødig streng med deg. Beklager.

• Liker 2
Skrevet (endret)

:gruppeklem:

Endret av Tradegy
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Hxndyman skrev (45 minutter siden):

Det her er jo hårreisende... Du er i ekteskapet kun fordi du gruver for å fortelle neste dame om skammen,?? 

Ja du bør skjemmes..ovenfor kona du har nå!

for et rasshøl! Ærlig talt! 👎

Anonymkode: 1311c...e5d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en dame i 40-åra, og er på dating-«markedet» nå.

De fysiske problemene du nevner med kjønnsorgan hadde IKKE vært en dealbreaker for meg. Om piv-sex er vanskelig så finnes det mange andre måter å kose seg sammen på. Og det finnes mange damer som tenker sånn!

Men det at du ikke kan være alene og ikke har det bra med deg selv er et mye større problem. Jeg ville ikke gått inn i et forhold med noen på de premissene. 

Anonymkode: 56ba3...57e

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (35 minutter siden):

Dette er jo som du selv sier komplisert.

Men - hun ble jo sammen med deg og valgte bli.

Du sier du har prøvd mye og ikke klarer bli kvitt skammen. Det handler kanskje om at det er et kroppslig faktum som du lever med.

Samtidig sier du at du ikke trives som singel, og at dette går dypere psykologisk enn bare ønske forelskelse osv.

Hvordan er sexlysten din- og behovet sånn generelt da? Nå altså?

Jeg er TS

Jeg har stor sexlyst, desverre, av flere grunner. Kona vil jo ikke ha sex, og jeg synes det er flaut å onanere når hun er i sengen, men er sjelden alene så er mye frustrert. Jeg skammer meg når jeg har ereksjon også. Det sies at de fleste peniser er ca like lange erigert, 14 cm i snitt, så jeg tapte der også. Jeg prøver å unngå ereksjon mest mulig, men det er jo vanskelig

Har funnet ut at jeg klarer å holde sexlysten nede ved å ikke få utløsning, og ikke ta på penis annet enn når jeg tisser. Jeg må desverre ta på penis når jeg tisser, ellers treffer jeg sisterna om jeg står, eller gulvet forran føttene om jeg sitter  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er TS

Jeg har stor sexlyst, desverre, av flere grunner. Kona vil jo ikke ha sex, og jeg synes det er flaut å onanere når hun er i sengen, men er sjelden alene så er mye frustrert. Jeg skammer meg når jeg har ereksjon også. Det sies at de fleste peniser er ca like lange erigert, 14 cm i snitt, så jeg tapte der også. Jeg prøver å unngå ereksjon mest mulig, men det er jo vanskelig

Har funnet ut at jeg klarer å holde sexlysten nede ved å ikke få utløsning, og ikke ta på penis annet enn når jeg tisser. Jeg må desverre ta på penis når jeg tisser, ellers treffer jeg sisterna om jeg står, eller gulvet forran føttene om jeg sitter  

Ts - er du i behandlingsforløp med psykolog per dags dato? 

Kan du bestille time hos fastlegen din - i kveld?

Vær så snill? Du virker til å ønske en endring. Den må du søke, ved å søke mer profesjonell hjelp. Dette er veldig viktig. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts - er du i behandlingsforløp med psykolog per dags dato? 

Kan du bestille time hos fastlegen din - i kveld?

Vær så snill? Du virker til å ønske en endring. Den må du søke, ved å søke mer profesjonell hjelp. Dette er veldig viktig. 

Jeg har prøvd tre ulike psykologer, urolog, sexolog. Har mista troen der gitt. Ei her sa, kanskje det er fakta, og det er jo det det er , så det kan ikke prates bort. Det er fakta..

Kona orker jeg ikke snakke med, ho klarer ikke å si noe konkret bortsett fra at hun har sagt at hun ikke tenner på meg. Vi snakker dårlig sammen om vanskelige ting, det ender i krangel. 

Fastlegen sa jeg tjente for bra til å få kommunepsykolog, og han vet ikke om noe behandlingsform som han tror på. Jeg prøver derfor å finne noe konkret på Body Dysmorphia, men har ikke troen på at noe virker. Har dog ikke prøvd antidepressiva osv, kun tatt sovepiller for å få sove om jeg har en dårlig dag og helst vil spy. Da slår jeg meg selv ut med sovepiller, tramadol/paracet elle noe…Jeg orker ikke å ligge å tenke for jeg kommer ikke til noen løsning likevel. Jeg er nå i gang med å spare til penisoperasjon. Kona vet, men bryr seg ikke, hun svarte type: ok

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har prøvd tre ulike psykologer, urolog, sexolog. Har mista troen der gitt. Ei her sa, kanskje det er fakta, og det er jo det det er , så det kan ikke prates bort. Det er fakta..

Kona orker jeg ikke snakke med, ho klarer ikke å si noe konkret bortsett fra at hun har sagt at hun ikke tenner på meg. Vi snakker dårlig sammen om vanskelige ting, det ender i krangel. 

Fastlegen sa jeg tjente for bra til å få kommunepsykolog, og han vet ikke om noe behandlingsform som han tror på. Jeg prøver derfor å finne noe konkret på Body Dysmorphia, men har ikke troen på at noe virker. Har dog ikke prøvd antidepressiva osv, kun tatt sovepiller for å få sove om jeg har en dårlig dag og helst vil spy. Da slår jeg meg selv ut med sovepiller, tramadol/paracet elle noe…Jeg orker ikke å ligge å tenke for jeg kommer ikke til noen løsning likevel. Jeg er nå i gang med å spare til penisoperasjon. Kona vet, men bryr seg ikke, hun svarte type: ok

Har du en jobb med helseforsikring? Da kan du få psykolog via det.

Anonymkode: a3c57...882

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du en jobb med helseforsikring? Da kan du få psykolog via det.

Anonymkode: a3c57...882

Nei, desverre

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje på tide å bytte ut kona?

Hun virker ikke helt god...

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke skam, du har jo en psykisk lidelse.

Hva gjør du for at din kone skal tenne på å ha sex med deg? Slikker du, bruker du sleeve, dildo/klitorisstimulator? 

Har du foreslått analsex? 69? 

Anonymkode: d6fc5...f37

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg vet hvordan det er å bli forlatt av en som skammer seg.

Jeg prøvde det jeg kunne, det var ikke bra nok for ham.

Ja, han har liten kuk. Ja, han har fått høre det, som noe negativt. Men at jeg elsket ham og ville ha ham på alle vis, forsterket visst bare skammen på en måte.

Nå sitter jeg på gjerdet mellom å tro at det kan bli bra igjen, og å tro at jeg må skåne hjertet mitt og gå videre. 

Anonymkode: c67a1...442

Spørsmål: Fikk han høre det som noe negativt fra deg? Han kommer aldri til å komme over det, det er hele hans identitet, som med meg. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva gjør du for at din kone skal tenne på å ha sex med deg? Slikker du, bruker du sleeve, dildo/klitorisstimulator? 

Kanskje han har en psykisk lidelse fordi han bare har hatt sex fem ganger på fem år og omtrent ikke onanerer?..

Endret av Strigiformes
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun vil ikke slikkes, hun sier kjønnsorgan er ekkelt, også kvinnelig. Slevee har jeg ikke foreslått, det er jo en innrømmelse på skavank? Og, hun liker ikke noe på klitoris. Jeg har kjøpt diverse dildoer, Womanizer osv, men ho vil ikke bruke det….

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun vil ikke slikkes, hun sier kjønnsorgan er ekkelt, også kvinnelig. Slevee har jeg ikke foreslått, det er jo en innrømmelse på skavank? Og, hun liker ikke noe på klitoris. Jeg har kjøpt diverse dildoer, Womanizer osv, men ho vil ikke bruke det….

Kan du ikke bare skille deg fra henne da?

Kjønnsorgan er ekkelt?...

Kjære vene...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg, dette høres ut som en veldig vond situasjon å være i 😔❤️

Det første som slår meg er at dette er veldig sammensatt, og at det handler om mer enn bare å leve med skam. Det høres ut som en salig blanding av traumer, depresjon og et dårlig parforhold - hver for seg er disse tingene vanskelig nok, til sammen kan jeg tenke meg at det gjør veldig vondt og føles veldig fastlåst.

Du har vært til flere psykologer sier du, har dere da hovedsakelig fokusert på din skam rundt egen kropp, eller har dere også snakket om ting som selvfølelse, hvordan selvfølelsen ofte formes i barndommen, parforhold og kommunikasjon, skam og andre følelser og hvilken funksjon de har osv?

Jeg lurer også på om noen av legene du har vært hos har sett på helheten? Dersom det i tillegg til skam og dårlig selvfølelse er depresjon så kanskje antidepressiva kunne hjulpet? ❤️

Du sier at din kone ikke ønsker sex - bare vit at det er en svært normal problemstilling for mange par, helt uavhengig av hvordan mannen ser ut og hvordan penisen hans er. Det kan skyldes at følelsene er borte, at hun går på hormonprevensjon, at hun har kommet i overgangsalderen, at hun har traumer etter tidligere overgrep osv. osv.

Jeg er en dame i 40-årene, og etter at jeg kom i overgangsalderen har mannen min og jeg omtrent sluttet med samleie - det frister meg rett og slett ikke. Vi har likevel  sex, med oralsex og fingring, og det er den deiligste sexen jeg noensinne har hatt. Hadde jeg vært singel og møtt deg hadde det derfor vært null problem at enkelte stillinger er vanskelig å gjennomføre. 

Jeg håper virkelig at du ikke gir opp hjelp selv om det du har prøvd hittil ikke har fungert. Prøv å tenk litt nytt, vær åpen for at den vonde situasjonen du er i egentlig skyldes mer enn bare penisen din (depresjon, dårlig selvbilde, dårlig forhold), og snakk med legen din om hva som kan være lurt å prøve nå.

Jeg heier på deg! 🥰

Anonymkode: cba2f...4fc

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vurderer jo det sterkt, men jeg tør ikke være alene. Vi snakker om det innimellom fordi jeg føler jeg ikke opplever kjærlighet. Vi har ingen intimitet eller sex som sagt. Og hun vil ikke gjøre noe med det. Jeg føler meg ikke elsket, sett eller forstått som det heter. Hun blir mest sint når jeg vil snakke om disse tingene så jeg bare lar dagene gå

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...