AnonymBruker Skrevet 7. september #61 Skrevet 7. september I ettertid har jeg funnet ut at lysømfintlighet, lav feber, nattesvette, treg mage og tørr hud også er normalt ved sjøgrens. Jeg hadde (og har) også problemer med dette. Anonymkode: ba1d6...1cb
Miamaia83 Skrevet 7. september #62 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg hadde tørre øyne og fatigue, pluss følte meg helt dement. Maste hull i hodet på legen til han kjørte en heil haug med ulike tester for alt mulig rart. Fikk positiv prøve, og måtte ta spytt, tåre prøver hos revmatolog. Tok biopsi på sykehuset. Hadde aldri hørt om sjøgrens før, legen var heller ikke så oppdatert på dette. Anonymkode: ba1d6...1cb Hadde du bare tørre øyne, ikke andre slimhinner. Lei av at legen legger utmattelse og smerter på fibromyalgi og tørre plagsomme øyne på allergi. Synes det er dumt å måtte be om å bli utredet
AnonymBruker Skrevet 8. september #63 Skrevet 8. september Miamaia83 skrev (12 timer siden): Hadde du bare tørre øyne, ikke andre slimhinner. Lei av at legen legger utmattelse og smerter på fibromyalgi og tørre plagsomme øyne på allergi. Synes det er dumt å måtte be om å bli utredet Lite spytt også. Blødde også en del neseblod på vinteren. Men det er jo øyne som er mest plagsomt. Men det er jo egentlig ikke noe "poeng" å få diagnose på sjøgrens, hvis man allikevel har andre diagnoser. Finnes ingen medisiner, de øyedråpene man får på blå resept er ubrukelige. Eneste er dersom man får komplikasjoner, eventuelt mye tannproblemer. Anonymkode: ba1d6...1cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå