Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Leste du mitt innlegg. Helt vanlig båter og vannscootere er koselig . Men det er snakk om båter som passer mere på åpent hav i støynivå . Lyder fra disse forsterker seg inn i leiligheter. 

Anonymkode: 2cc6c...de3

Jeg leste og svarte ut fra det.  Masse støy her også av typeydu nevner, men jeg liker det! Det er faktisk mulig å være uenige om dette.

Anonymkode: 3e3ce...adb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg leste og svarte ut fra det.  Masse støy her også av typeydu nevner, men jeg liker det! Det er faktisk mulig å være uenige om dette.

Anonymkode: 3e3ce...adb

Joda klart det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ikke alle kan bare flytte jobb familie penger du har investert og påkostninger . Penger du bare ikke får igjen. Jeg spurte om et råd hvor jeg kan ta opp støy. 

Om noen skal forby enkelte typer båter i strandsonen der du bor så vil jeg tro du må opp på nasjonalt nivå?

Det blir vanskelig å gjøre noe med når de kjører forbi og ikke er fortøyd nær deg.

Du får nok svaret «sett opp egnet støyvern» som i strandsonen vel ikke er særlige greiene. 

Men ja, du må begynne med å kontakte kommunen din. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg tror det blir vanskelig å få dem til å slutte. Det må i så fall politiske vedtak til for å få til det.

Det er sikkert rikingene fra Oslo vest som holder på nå på sommeren. Få politikere tør å foreslå å ta fra dem leketøyene deres.

Til vinteren forsvinner de opp på fjellet til hyttene sine der. Der klager de på bråket fra en og annen enslig snøscooter. De skal jo ha det stille når de er til fjells, må vite. Og selvsagt er politikerne på deres parti der også.

Anonymkode: e08dc...41c

Gir ikke opp uten kamp. Vet ikke mye om hva som skjer på fjellet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...