AnonymBruker Skrevet 26. august #61 Skrevet 26. august Jeg har aldri kjøpt noe på Temu eller lignende nettbutikker, og har ingen planer om å gjøre det heller. Jeg ser ingen grunn til å kjøpe ræl bare fordi det er billig og jeg kan. Trenger jeg noe velger jeg gjerne mindre produsenter som har en viss gjennomsiktighet, og helst en viss miljøprofil. Når det gjelder klær vil jeg ha naturmaterialer og god kvalitet, og jeg er villig til å betale mer for det. Men jeg kan også godt vente med å handle til det blir salg, eller kjøpe brukt. Av interiør er det meste jeg eier vintage. Sminke og hudpleie bruker jeg minimalt av, men velger helst mindre og naturlige produsenter som Vossabia og Symre. Generelt dill dall kjøper jeg ikke. Anonymkode: a7713...a1c
AnonymBruker Skrevet 26. august #62 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Og så kan du stole på alt som står der Anonymkode: 0af2f...226 Om du ikke klarer å kjenne forskjell på polyester og bomull på klærne du kjøper så vil jeg jo si at du har et stort problem med din taktile sans. Anonymkode: 10874...427
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå