Gå til innhold

Temu: hvor går grensa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aldri handlet på temu, ikke skal jeg skal jeg heller. Har sett såkalte temu-hauls på YouTube da og gud bedre, så mye ræl folk kjøper! 

Anonymkode: 3d81a...cc7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2026 den 8.54):

Ingen elektriske ting, ingenting til ansikt eller øyne (inkl solbriller), ikke klær, og ikke kjøkkenredskaper eller kopper, ikke smykker. Blir mest dekor eller hobby produkter faktisk. Men i størst mulig grad forsøker jeg å unngå å handle på temu. 

Anonymkode: 25070...402

Å unngå å handle på Temu er faktisk ikke vanskelig i det hele tatt. Jeg har klart meg i alle år uten, og lever fortsatt. 

Anonymkode: e2af5...f18

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte sticker til bankkortet en gang. Aldri noe annet, vil ikke handle på den søplesiden 🙂

Skrevet

Handlet en god del klær fra SHEIN og var veldig fornøyd med kvaliteten! Myke gode musselin plagg, dongeri klær til guttungen og er nøye. 
tenker at som alle andre steder kan man finne bra og dårlige ting. 

kjøote også voks til å vokse øyenbrynene og jeg får fort reaksjoner av det meste: har brukt den helt uten problemer eller reaksjoner og bruker den i ansiktet. Ikke sett lignende produkt i Norge med penn føring. 
kjøpt sofa cover også. Hvorfor skal jeg betale 900 for syntetisk teppe på kid når jeg kan kjøpe akkurat samme for 250 kroner på temu eller SHEIN? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2026 den 8.50):

Jeg kjøper mye,men ikke sminke,kremer,ting til håret etc. Prøver å holde meg unna elektriske ting 

Anonymkode: 14000...1e9

Ting til håret? Har kjøpt hårstrikk...

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2026 den 8.44):

De fleste har nok kjøpt noe fra Temu. Hva kjøpte dere og hvor går grensa? Hva hadde dere aldri kjøpt derifra?

Anonymkode: 78df2...68a

Jeg har aldri handlet der, og skal heller ikke. 

Anonymkode: 3a174...c37

• Liker 1
Skrevet

Handler ingenting som skal være på eller nær kroppen. Hovedsakelig har jeg handlet to ting, Halloween dekorasjoner og skuffedelere. Samme kvalitet som om jeg skulle kjøpt det fra hvilken som helst annen nettbutikk. 

Anonymkode: 2804f...865

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2026 den 8.44):

De fleste har nok kjøpt noe fra Temu. Hva kjøpte dere og hvor går grensa? Hva hadde dere aldri kjøpt derifra?

Anonymkode: 78df2...68a

Mye, men ALDRI ting til ansikt og kremer til kropp osv  ,elektriske ting, ting tll dyrene mine eller til håret.

Anonymkode: 52c95...8f7

Skrevet

Jeg har kjøpt noen wallstickers til barnerom derfra. 
Ville aldri kjøpt hudpleie, hårpleie, klær eller elektronikk derfra. 

Anonymkode: 128ca...77f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...