AnonymBruker Skrevet 15. august #61 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke vanskelig å tenke selv da, plasterteip med bomull da? Og til dere som sier det syns gjennom bh, det fins bh med litt stoff på,/tynt innlegg som ike viser nipples. Sitter i besøk og ser rett fram på ett par nipples, det er bare tacky.. Anonymkode: 4b3e4...f63 Ja faen jeg hater det når menn sine nippler vises! Det skjer altfor ofte. De eier ingen skam! Anonymkode: 5d33c...283 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #62 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja faen jeg hater det når menn sine nippler vises! Det skjer altfor ofte. De eier ingen skam! Anonymkode: 5d33c...283 En mann sine nipler er ikke sexy eller seksuelt.. En dame sine er.. Anonymkode: 4b3e4...f63 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #63 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke vanskelig å tenke selv da, plasterteip med bomull da? Og til dere som sier det syns gjennom bh, det fins bh med litt stoff på,/tynt innlegg som ike viser nipples. Sitter i besøk og ser rett fram på ett par nipples, det er bare tacky.. Anonymkode: 4b3e4...f63 Men tenker du at det er behagelig å gå med hver dag, tilnærmet hele dagen? Nei, jeg gidder faktisk ikke teipe brystene mine under ellers normale klær, bare slik at ikke ikke disse to helt naturlige forhøyningene skal synes. Noen har stivere brystvorter enn andre. Anonymkode: 08ca9...b8d 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #64 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En mann sine nipler er ikke sexy eller seksuelt.. En dame sine er.. Anonymkode: 4b3e4...f63 Hvorfor det? Helt ærlig. Hvorfor? Brystvorte er brystvorte! Menn flest elsker å få stimulert brystvortene under sex Kvinners brystvorter har i det minste en faktisk funksjon. Menns har ikke det, de er kun der fordi de er et resultat av det ikke gjøres forskjell under de første ukene i livmora. LIKESTILLING! Om kvinners brystvorter skal seksualiseres, så skal sannelig menns brystvorter også det!!! Anonymkode: 5d33c...283 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #65 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke vanskelig å tenke selv da, plasterteip med bomull da? Og til dere som sier det syns gjennom bh, det fins bh med litt stoff på,/tynt innlegg som ike viser nipples. Sitter i besøk og ser rett fram på ett par nipples, det er bare tacky.. Anonymkode: 4b3e4...f63 Jeg har tom opplevd at niplene har syntes gjennom spile-bh. Det kommer blant annet an på temperaturen i rommet. Imens jogger menn rundt på fortauene med helt bar overkropp, så svetten driver nedover naken hud, eller sitter i binsnissmøter med muskler og nipler godt synlig gjennom de tynne klærne, uten en eneste tanke på om halve befolkninga blir frastøtt eller kåt. Anonymkode: 02346...3d6 4
AnonymBruker Skrevet 15. august #66 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 time siden): LIKESTILLING! Om kvinners brystvorter skal seksualiseres, så skal sannelig menns brystvorter også det!!! Ja bare seksualiser du? Det er vel et kompliment å bli sett på som sexy Anonymkode: f3c0f...a30
Bamseklemmer Skrevet 15. august #67 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sitter i besøk og ser rett fram på ett par nipples, det er bare tacky.. Anonymkode: 4b3e4...f63 Denne har jeg full forståelse for👍 Gentlemannen forvant desverre på 80 tallet, pga likestillingen🤐 Noen få overlevde med god oppførsel og godt kvinnesyn.. Jeg ser ofte at ungkarer stirrer.. fniser som 14 åringer.. og kommenterer niplene til hverandre om andre kvinner. "Dæ.. ho Tove er ser sprengkåt ut.. Ho burde vært rundpult".. Jeg er ikke helt stueren.. blikkfanget er vanskelig å unngå. Det minner meg om de gangene kvinnen faktisk er kåt og har stive nippler. Det blir veldig motstridig hvis jeg ikke blir kåt, hvis kvinnen faktisk er kåt. Jeg ser ikke noe forskjell om kvinnen er kåt eller hun bare har naturlige stive nippler.. ærlig innrømmelse😆 Svaret får jeg ikke før samtalen er startet.. da er jeg ikke i tvil👏 Så man bør ikke stirre på ei ukjent kvinne.. er man hyggelig så kan samtalen starte pga oppførselen🥰
AnonymBruker Skrevet 15. august #68 Skrevet 15. august Det er faktisk ganske vanskelig for (mange) menn å la være å se på kvinners brystvorter - mer eller mindre synlig. Det er også vanskelig å definere "stirring" - men samtidig er det jo noe med å kle seg på en måte som gjør at det ikke forstyrrer omgivelsene. En mann med synlig "pølse" i en tynn bukse er jo ikke anstendig antrekk f.eks. på en bar/restaurant - en kvinne lys/tynn topp uten BH på samme sted er kanskje heller ikke det samme - kommer an på hvor synlig.. .. .og hvordan dama ser ut ellers og oppfører seg. Noen gjør jo det for å vise seg frem, andre ser man kanskje på går uten BH fordi det er mer behagelig. Som nevnt over - jeg går med solbriller rundt om i hovedstaden om sommeren - dette med å rusle rundt og se på damer uten BH i forbifarten gir meg faktisk en hel del skritt ekstra i sommersesongen. Skal jeg være ærlig. Om jeg stirrer - vel, jeg stopper ikke opp - men jeg ser heller ikke besvisst i motsatt retning. Anonymkode: 630f0...865 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 16. august #69 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er ikke vanskelig å tenke selv da, plasterteip med bomull da? Og til dere som sier det syns gjennom bh, det fins bh med litt stoff på,/tynt innlegg som ike viser nipples. Sitter i besøk og ser rett fram på ett par nipples, det er bare tacky.. Anonymkode: 4b3e4...f63 Jeg har G-cup. Det er vanskelig nok som det er å finne gode bh’er som ikke er for dyre 😘 jeg fortsetter å la mine stive brystvorter være midt i glaninga di. 1 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 16. august #70 Skrevet 16. august Hxndyman skrev (14 timer siden): Jeg synes du skal være stolt av de. Det finnes mer enn nok reelle problemer i denne verden..at jeg ser brystvortene dine gjennom t-sjorta er bare naturlig, høyst menneskelig og sjarmerende. Ja, jeg ser ikke problemet. 2
Nikoletta Skrevet 16. august #71 Skrevet 16. august CrazyCatLady2500 skrev (55 minutter siden): Jeg har G-cup. Det er vanskelig nok som det er å finne gode bh’er som ikke er for dyre 😘 jeg fortsetter å la mine stive brystvorter være midt i glaninga di. Tenker at de som evnt har utfordringer med dette kan jo bare heve hodet og se deg i øynene 😁 Det er ikke rart det er mye konflikter i verden når mennesker bruker så mye energi på å lage problemer rundt den minste ting 😉 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. august #72 Skrevet 16. august Bamseklemmer skrev (22 timer siden): Denne har jeg full forståelse for👍 Gentlemannen forvant desverre på 80 tallet, pga likestillingen🤐 Noen få overlevde med god oppførsel og godt kvinnesyn.. Jeg ser ofte at ungkarer stirrer.. fniser som 14 åringer.. og kommenterer niplene til hverandre om andre kvinner. "Dæ.. ho Tove er ser sprengkåt ut.. Ho burde vært rundpult".. Jeg er ikke helt stueren.. blikkfanget er vanskelig å unngå. Det minner meg om de gangene kvinnen faktisk er kåt og har stive nippler. Det blir veldig motstridig hvis jeg ikke blir kåt, hvis kvinnen faktisk er kåt. Jeg ser ikke noe forskjell om kvinnen er kåt eller hun bare har naturlige stive nippler.. ærlig innrømmelse😆 Svaret får jeg ikke før samtalen er startet.. da er jeg ikke i tvil👏 Så man bør ikke stirre på ei ukjent kvinne.. er man hyggelig så kan samtalen starte pga oppførselen🥰 Det ser du på blikket/øynene. Anonymkode: 57181...1cf
AnonymBruker Skrevet 16. august #73 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2026 den 17.03): Er du stukk dum? Anonymkode: 1afa0...5d2 Hvorfor spør du om det? Synes det er ekkelt at menn glaner på meg. Er det rart? Anonymkode: 5e1b4...f4d
AnonymBruker Skrevet 16. august #74 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2026 den 17.09): Haha! Misliker man det så kler man seg så man unngår det. Du kan ikke styre hva andre ser på så det kan du slutte å tenke på. Anonymkode: 3c507...a84 Hvorfor skal jeg gå rundt med ubehagelige plagg eller plaster jeg reagerer på bare fordi umodne snørrhvalper ikke har lært å kontrollere seg selv? Anonymkode: 5e1b4...f4d
Bamseklemmer Skrevet 16. august #75 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det ser du på blikket/øynene. Anonymkode: 57181...1cf Nnjjeei.. det merkes best i samtalen. Når kvinnen er kåt, klarer hun ikke å gjøre to ting samtidig😆 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #76 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2026 den 19.48): Hvorfor det? Helt ærlig. Hvorfor? Brystvorte er brystvorte! Menn flest elsker å få stimulert brystvortene under sex Kvinners brystvorter har i det minste en faktisk funksjon. Menns har ikke det, de er kun der fordi de er et resultat av det ikke gjøres forskjell under de første ukene i livmora. LIKESTILLING! Om kvinners brystvorter skal seksualiseres, så skal sannelig menns brystvorter også det!!! Anonymkode: 5d33c...283 Blir du kåt på en mann sine brystvorter? Selv om de liker å bli stimulert så trenger det ikke være like sexy å se på, som en kvinnes. Bryst og brystvorter. Man ser jo oftr omringet av brystene og om brystvortene vises. Jeg liker at toeren blir stimulert, er det ok å slenge det på utstilling? Anonymkode: 4b3e4...f63
AnonymBruker Skrevet 17. august #77 Skrevet 17. august CrazyCatLady2500 skrev (På 16.8.2026 den 9.23): Jeg har G-cup. Det er vanskelig nok som det er å finne gode bh’er som ikke er for dyre 😘 jeg fortsetter å la mine stive brystvorter være midt i glaninga di. Æsj.. Anonymkode: 4b3e4...f63
AnonymBruker Skrevet 17. august #78 Skrevet 17. august Jeg går helst uten bh hvis jeg kan. Én ting er hvis konturene av brystvortene synes, men synes selv det er ukomfortabelt hvis man kan se fargen av brystvorta gjennom i tynne, hvite topper. Da bruker jeg en tynn, myk bh under. Jeg har en liten B-cup som holder seg på plass av seg selv, så har ikke behov for BH. De fleste gangene jeg bruker BH så er det fordi de er fine og sexy, en del av et sett, og jeg ønsker å være fin når jeg kler av meg. Anonymkode: 738ff...b20
CrazyCatLady2500 Skrevet 17. august #79 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Æsj.. Anonymkode: 4b3e4...f63 Se en annen vei da vel.
AnonymBruker Skrevet 19. august #80 Skrevet 19. august Nikoletta skrev (På 15.8.2026 den 10.14): Bruker sjeldent bh, og har aldri tenkt over om noen ser på puppene mine. Så jeg gjør det ikke for oppmerksomheten men om noen finner glede i å se på mine pupper så velbekomme 😋 Takk! 👍 Anonymkode: c6d27...3e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå