Gå til innhold

Synlige brystvorter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker å se dem gjennom blusestoff😍Kler damer seg bevisst på denne måten, eller misliker de oppriktig BH?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Misliker bh. Hater at mannfolk glor. 

Anonymkode: 5e1b4...f4d

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

"Kvinner hater det andre kvinner elsker, og jeg elsker det kvinner elsker"😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi misliker oppriktig talt BH. Seriøst. Hva får deg til å tro at BH er komfortabelt? Synes du det ser komfortabelt ut?? 

Mulig at det er komfortabelt for de som har store pupper, ikke vet jeg. Mine er en klassisk B cup. Eneste gangen jeg føler jeg trenger BH, er når jeg trener. 

Jeg bruker likevel BH ute blant folk fordi jeg ikke tør annet. Den går rett av så fort jeg er innenfor døren. 

Anonymkode: 9f2dd...7db

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Brystvortene synes gjennom sports-bh. Nå på sommeren bruker jeg ikke spile-bh.

Anonymkode: 02346...3d6

Skrevet

Det er ikke bare kvinner uten BH som har synlige brystvorter. For å unngå det må man ha en polstret BH.

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var ung var det vanligste at kvinner med små og medium bryster ikke brukte bh. De fleste lærerinnene brukte ikke det. Da var ikke bryster så seksualisert. I dag er kvinnebryster veldig seksualisert og alle kvinner, også de med små bryster, er nødt til å dekke seg til for ikke å få uønsket oppmerksomhet.

Det er merkelig det med tilvenning. Når toppløsmoten for kvinner kom så skapte det først masse oppmerksomhet. Når menn ble vant med det og erfarte at det ikke signalerte økt sjanse for seksuell tilfredstillelse så sank seksualiseringen. I dag ser menn nakne kvinnebryster bare i seksuelle sammenhenger og det er ikke rart at de får forventninger.

Anonymkode: ad946...d20

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet

Ryddet for nedsettende kommentarer og avsporinger. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er pirrende å se, liker også at fruen min går uten bh og at de er synlige gjennom. Ser heller ikke problemet om noen glor litt. Det er jo ikke så rart om de er litt store og veldig synlige.

Anonymkode: 5a351...427

Skrevet

Jeg har små struttepupper, og går egentlig sjelden med BH. Elsker å ha de fri under singleten. Jeg får en del blikk ja, men det liker jeg bare. 

• Liker 4
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker BH, for jeg har litt store bryster og de begynner å henge litt mer forbi naturlig heng nå synes jeg, med alderen. Det er også litt ubehagelig uten, det er som jeg ikke klarer å konsentrere meg. Bruker BH hjemme også.

Jeg har jo gått uten mange ganger da, og merker jo at menn glor ja. Det er jo et bevisst valg på min side.

Anonymkode: 68203...c49

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke bh, den er stram og ubehagelige. Og brystvortene er synlige og under topp også, så da er det bare polstret bh som funker. 

Jeg har medium store bryster, men bruker kun bh på jobb. 

Synes det er synd at bryster er så seksualisert og at samfunnsnormen er så streng at synlige brystvorter ikke er greit. 

Anonymkode: 5c4ef...f21

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker ikke bh, den er stram og ubehagelige. Og brystvortene er synlige og under topp også, så da er det bare polstret bh som funker. 

Jeg har medium store bryster, men bruker kun bh på jobb. 

Synes det er synd at bryster er så seksualisert og at samfunnsnormen er så streng at synlige brystvorter ikke er greit. 

Glemte å skrive: Hater at mannfolk stirrer! Jeg føler meg som et sex-objekt!

• Liker 2
Skrevet

Bruker sjeldent bh, og har aldri tenkt over om noen ser på puppene mine. Så jeg gjør det ikke for oppmerksomheten men om noen finner glede i å se på mine pupper så velbekomme 😋

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
Phitta Phjong skrev (1 time siden):

Jeg har små struttepupper, og går egentlig sjelden med BH. Elsker å ha de fri under singleten. Jeg får en del blikk ja, men det liker jeg bare. 

Deilig og se struttende pupper så fortsett med det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brystvorter er en naturlig del av kroppen, og det er forskjell fra kvinne til kvinne. Når jeg går med vanlige bh og normalt «trange» klær, så ser man at jeg har brystvorter. Hvis jeg skal gjøre de helt usynlige må jeg bruke vatterte BH-er eller innlegg, eller drukne i tunge hettegensere, det gjør jeg ikke til vanlig. Dette er ikke for å friste eller fremstå sexy, det er bare en del av kroppen min. 

Anonymkode: 08ca9...b8d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Anonym11223344 skrev (6 timer siden):

Liker å se dem gjennom blusestoff😍Kler damer seg bevisst på denne måten, eller misliker de oppriktig BH?

De aller aller fleste gjør det ikke bevisst og ønsker ikke denne seksualiseringen fra dere menn! Så kutt ut!!! 

Anonymkode: 5d33c...283

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke kreve at andre ikke synes det er tiltrekkende med pupper. På samme måte som man ikke kan kreve at kvinner ikke skal bli tiltrukket av høye menn f.eks.

Dette er en del av livet, slutt å innta offereollen for alt og ingenting. 

Anonymkode: f3c0f...a30

• Liker 4
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De aller aller fleste gjør det ikke bevisst og ønsker ikke denne seksualiseringen fra dere menn! Så kutt ut!!! 

Anonymkode: 5d33c...283

Dere vet nøyaktig hva dere kler dere i, så nå man går med puppene på utstilling i gjennomsiktige klær må man regne med blikk. Man trenger ikke bruke bh for å skjule brystene...

Anonymkode: b8b46...f6a

• Liker 1
Skrevet (endret)

Orker ikke alltid bh. Jeg er liten og nett og en topp holder ting på plass bra nok. Å ikke ha eller å Gud forby, komme til å vise brystbortne har NULL med å ville bli glodd på.
Greia er at ubehaget ved bh-en, og å slippe dette, trufer vissheten om at visse men sikkert glor.

Hengende og slengende megabryster, bör folk ha vett til å kle seg etter, samme som menn med STOR mage som henger ut UNDER t-skjorten. Men dette annser jeg som sosioökonomisk.  
En normalt stellt og kledd dame, med tingene på "plass" som tilfeldigvis har litt synlige brystvorter er ok i  en hvergagssituasjon, bör virkelig ikke väre noe tabu. 

Latterlig å tro at når jeg står der i kö på Rema, og at jeg har et villet önske om at, "Runke-Per" på 63 skal fantasere om meg, og at jeg ved å vise brystvortene, liksom innlemmer han i min snuskete fantasi..... 🙄

:snapoutofit:

Endret av Perle
leifer
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...