Gå til innhold

Synlige brystvorter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en grunn til at jeg går med solbriller hele sommeren, for å si det sånn.

Anonymkode: 057ae...023

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan bruke nipple covers eller bher med padding, men begge deler er ubehagelig så hvorfor skal jeg det når PROBLEMET er at noen menn tror det er fritt frem å stirre. 
Og du som kvinne forsvarer dem. 

Anonymkode: 5e1b4...f4d

Så lenge du lar det være på utstilling er det fritt fram og glo. Dekk til , problemet løst! Menn er menn og vil alltod være menn! Jeg som dame ville og glodd.

Anonymkode: 4b3e4...f63

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mine er alltid stive og synes gjennom både bh og sports-bh. Jeg er snart 50 år, tenker at folk rundt meg vet og aksepterer at kvinner har brystvorter. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Free the nipple😊

• Liker 1
Skrevet
Hxndyman skrev (3 timer siden):

🤭😄 Lite prippenhet å finne her..frisk kommentar!👌

Jeg er ganske dårlig på å være prippen 😂

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Uhørt og pinlig. Man dekker selvsagt til brystvortene når man er ute blant folk. Unntak for bikini når man er på stranden. Da synes jo noen kvinners brystvorter igjennom. Men å bevisst gå rundt å vise brystvortene gjennom klær er bare direkte tacky

Anonymkode: 308eb...9e6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Uhørt og pinlig. Man dekker selvsagt til brystvortene når man er ute blant folk. Unntak for bikini når man er på stranden. Da synes jo noen kvinners brystvorter igjennom. Men å bevisst gå rundt å vise brystvortene gjennom klær er bare direkte tacky

Det er ikke egentlig bevisst. Men de er jo der! Når mine fortsatt synes gjennom både bh og t-skjorte, hva synes du jeg skal gjøre? 
De er en del av kroppen. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt naturlig og ufarlig at brystvorter vises under klærne. Det er like naturlig at menn kan synes det er sensuelt. Det er ikke ondskapsfullt eller problematisk.

Hvorfor må alt være så problematisk, er vi virkelig så svakelige at vi ikke greier å leve et helt normalt liv med normale sanseinntrykk og reaksjoner?

Anonymkode: f3c0f...a30

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Til dere som foreslår nipple cover- det er ikke godt å gå med det daglig. Jeg brukte det en del når jeg var yngre, fordi jeg syntes det var flaut at brystvortene syntes gjennom både bh og normale klær. Det er lim på disse, og ved langvarig gjentatt bruk blir man sår. Jeg bruker de fremdeles dersom jeg feks går i finkjole med litt utringning, så ikke det skal føles nesten vulgært. Men til vanlig får det bare være. Men ser jo ikke selve brystvorten som at det er gjennomsiktig, men bare to «klumper» der de er.  

Anonymkode: 08ca9...b8d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Misliker bh. Hater at mannfolk glor. 

Er du stukk dum? 

Anonymkode: 1afa0...5d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk må da tåle å bli glodd på når dem viser frem hva fleste mennesker tenner på. Idoter

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Når jeg var ung var det vanligste at kvinner med små og medium bryster ikke brukte bh. De fleste lærerinnene brukte ikke det. Da var ikke bryster så seksualisert. I dag er kvinnebryster veldig seksualisert og alle kvinner, også de med små bryster, er nødt til å dekke seg til for ikke å få uønsket oppmerksomhet.

Det er merkelig det med tilvenning. Når toppløsmoten for kvinner kom så skapte det først masse oppmerksomhet. Når menn ble vant med det og erfarte at det ikke signalerte økt sjanse for seksuell tilfredstillelse så sank seksualiseringen. I dag ser menn nakne kvinnebryster bare i seksuelle sammenhenger og det er ikke rart at de får forventninger.

Anonymkode: ad946...d20

da jeg var ung gutt på 80-tallet hendte det vi fikk et glimt av brystene og brystvortene til kvinnelige lærere. vi likte det vi så. sånn er det bare.

Anonymkode: 3f3ec...6f4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Folk må da tåle å bli glodd på når dem viser frem hva fleste mennesker tenner på. Idoter

De fleste mennesker er heterofile kvinner. 

Anonymkode: 02346...3d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Misliker bh. Hater at mannfolk glor. 

Haha! Misliker man det så kler man seg så man unngår det. Du kan ikke styre hva andre ser på så det kan du slutte å tenke på. 

Anonymkode: 3c507...a84

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bodyshamer du kvinner så stygt??? Til og med min datter på 10 vet at man ikke gjør sånn!

Anonymkode: 5c4ef...f21

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går heldigvis ikke slik. Litt klasse har jeg.

Anonymkode: f4af0...bb3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dere vet nøyaktig hva dere kler dere i, så nå man går med puppene på utstilling i gjennomsiktige klær må man regne med blikk. Man trenger ikke bruke bh for å skjule brystene...

Anonymkode: b8b46...f6a

Man går ikke med puppene på utstilling. De er der de er. At menn velger å seksualisere de, er et valg menn gjør. 

Tenk om kvinner hadde seksualisert alle de mennene som daglig blotter seg, som går med puppene sine ute. Som er ute og løper med brystvortene sine totalt blottet for alle å se. 

Vibelator skrev (4 timer siden):

Som muskel bunter i singlet

Di vet at damer stirrer

Menn er de som kikker og beundrer de musklene i langt større grad. 

Anonymkode: 5d33c...283

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjelder det for menn også?

Anonymkode: dabda...45d

• Liker 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden):

Det er ikke egentlig bevisst. Men de er jo der! Når mine fortsatt synes gjennom både bh og t-skjorte, hva synes du jeg skal gjøre? 
De er en del av kroppen. 

Jeg synes du skal være stolt av de.

Det finnes mer enn nok reelle problemer i denne verden..at jeg ser brystvortene dine gjennom t-sjorta er bare naturlig, høyst menneskelig og sjarmerende.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Til dere som foreslår nipple cover- det er ikke godt å gå med det daglig. Jeg brukte det en del når jeg var yngre, fordi jeg syntes det var flaut at brystvortene syntes gjennom både bh og normale klær. Det er lim på disse, og ved langvarig gjentatt bruk blir man sår. Jeg bruker de fremdeles dersom jeg feks går i finkjole med litt utringning, så ikke det skal føles nesten vulgært. Men til vanlig får det bare være. Men ser jo ikke selve brystvorten som at det er gjennomsiktig, men bare to «klumper» der de er.  

Anonymkode: 08ca9...b8d

Det er ikke vanskelig å tenke selv da, plasterteip med bomull da? 

Og til dere som sier det syns gjennom bh, det fins bh med litt stoff på,/tynt innlegg som ike viser nipples. 

Sitter i besøk og ser rett fram på ett par nipples, det er bare tacky..

Anonymkode: 4b3e4...f63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...