Gå til innhold

Synlige brystvorter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Syns det er pirrende å se, liker også at fruen min går uten bh og at de er synlige gjennom. Ser heller ikke problemet om noen glor litt. Det er jo ikke så rart om de er litt store og veldig synlige.

Anonymkode: 5a351...427

Du ser ikke problemet i at mannfolk glor når kvinnen synes det er ubehagelig og ekkelt?

Anonymkode: 5e1b4...f4d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg ukomfortabel uten bh pga brystene henger så veldig. Men har store brystvorter som kan vises gjennom hvis ikke bh’en er veldig tykk.

Anonymkode: e6afd...194

AnonymBruker
Skrevet
Anonym11223344 skrev (8 timer siden):

Liker å se dem gjennom blusestoff😍Kler damer seg bevisst på denne måten, eller misliker de oppriktig BH?

For de vil ha oppmerksomhet. Fins bh, fint nipple plaster. Og til hun som skrev hun hater at menn glor, kle på deg,teip de,dekk deg til, nipple cover..

Leste i avisen, en same som jogget langs veien i lite klær. Hatet at menn glodde. Ja men så kle pp.deg eller løp i skogen da.... Dere ber om det..

Anonymkode: 4b3e4...f63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For de vil ha oppmerksomhet. Fins bh, fint nipple plaster. Og til hun som skrev hun hater at menn glor, kle på deg,teip de,dekk deg til, nipple cover..

Leste i avisen, en same som jogget langs veien i lite klær. Hatet at menn glodde. Ja men så kle pp.deg eller løp i skogen da.... Dere ber om det..

-en dame

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man kan ikke kreve at andre ikke synes det er tiltrekkende med pupper. På samme måte som man ikke kan kreve at kvinner ikke skal bli tiltrukket av høye menn f.eks.

Dette er en del av livet, slutt å innta offereollen for alt og ingenting. 

Anonymkode: f3c0f...a30

Det er ingen offerrolle. Det er et krav om normal høflighet og at menn unngår å opptre som neandertalere. Det er helt i orden at menn liker bryst. Det er ikke i orden at man stirrer. Du forstår forskjellen?

Anonymkode: 5c4ef...f21

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke kreve at andre ikke synes det er tiltrekkende med pupper. På samme måte som man ikke kan kreve at kvinner ikke skal bli tiltrukket av høye menn f.eks.

Dette er en del av livet, slutt å innta offereollen for alt og ingenting. 

Anonymkode: f3c0f...a30

Nei, for all del. Dersom noen tilfeldigvis ser meg og i stillhet synes jeg er tiltrekkende, så er jo ikke det noe jeg hadde visst om en gang. Og det er heller ikke nødvendigvis noe galt i å forsøke å innlede en samtale med noen. Det folk synes er ubehagelig er jo dersom noe åpenlyst stirrer i lengre tid, eller kommer med upassende kommentarer, eller generelt oppfører seg slibrig på noe vis. 

Anonymkode: 08ca9...b8d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Nikoletta skrev (2 timer siden):

Bruker sjeldent bh, og har aldri tenkt over om noen ser på puppene mine. Så jeg gjør det ikke for oppmerksomheten men om noen finner glede i å se på mine pupper så velbekomme 😋

🤭😄 Lite prippenhet å finne her..frisk kommentar!👌

AnonymBruker
Skrevet
Anonym11223344 skrev (8 timer siden):

Liker å se dem gjennom blusestoff😍Kler damer seg bevisst på denne måten, eller misliker de oppriktig BH?

Ts, tenker du det samme når du ser mannebrystvorter gjennom t-skjortene?

Anonymkode: f5a38...b45

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere vet nøyaktig hva dere kler dere i, så nå man går med puppene på utstilling i gjennomsiktige klær må man regne med blikk. Man trenger ikke bruke bh for å skjule brystene...

Anonymkode: b8b46...f6a

Som muskel bunter i singlet

Di vet at damer stirrer

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er ingen offerrolle. Det er et krav om normal høflighet og at menn unngår å opptre som neandertalere. Det er helt i orden at menn liker bryst. Det er ikke i orden at man stirrer. Du forstår forskjellen?

Noen stirrer nok mer i avsky enn av pirrende opplevelser

Di fleste pupper er ikke superfine

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man trenger ikke bruke bh for å skjule brystene...

Anonymkode: b8b46...f6a

Nei, man kan jo bare løfte dem av kroppen. Alle vet jo at pupper kan tas av for inntil 2 timer av gangen, akkurat som en kuk.

Anonymkode: 02346...3d6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Vibelator skrev (52 minutter siden):

Noen stirrer nok mer i avsky enn av pirrende opplevelser

Di fleste pupper er ikke superfine

Ja for det er helt greit å stirre på folk man synes er avskyelige!

Eller??? 🤔

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Thyra skrev (8 timer siden):

Det er ikke bare kvinner uten BH som har synlige brystvorter. For å unngå det må man ha en polstret BH.

Dette!

Jeg liker ikke polstrede bh-er med bøyle, fordi jeg brukte det i mange år og bøylen gnagde og så er det plagsomt når bh'n blir slitt og bøylen kommer ut og stikker deg i brystet. Jeg liker heller ikke å gå uten blant folk, og da faller valget på bh'er i tynt stoff, uten bøyle og uten for mye polstring. Da blir det naturlig nok slik at nipplene synes av og til, ikke fordi jeg synes det er så flott eller at jeg har lyst til at de skal synes, men pga type bh jeg takler å gå med.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bruke nipple covers eller bher med padding, men begge deler er ubehagelig så hvorfor skal jeg det når PROBLEMET er at noen menn tror det er fritt frem å stirre. 
Og du som kvinne forsvarer dem. 

Anonymkode: 5e1b4...f4d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller menn kan begynne å oppføre seg normalt høflige?

Kvinner kan kle seg i burka og gjemme seg i skogen, men ønsker vi et sånt samfunn?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Anonym11223344 skrev (10 timer siden):

Spør du seriøst om kvinner tenker på deg når de kler på seg? Hvor ufatelig selvsentrert må man være, før man stiller dette spørsmålet.

Uanset, ja BH kan være veldig ubehagelig.... 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg føler meg ukomfortabel uten bh pga brystene henger så veldig. Men har store brystvorter som kan vises gjennom hvis ikke bh’en er veldig tykk.

Anonymkode: e6afd...194

🧡

Skrevet

Fåreslår du seriøst at vi skal tape niplene til hverdags, det høred enda mer ubehagelig å skule "rive av plastere" en å bruke BH...

Jeg bruker somregel BH, selv om jeg synes det er ubehagelig. Ikke fordi jeg mener det er "min skyld" om ekle folk stirer, men fordi det er en realitet at ekle folk gjør det. Du høres ut som du lever i feil århundre....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle ser jo at kvinner har bryster selv om man bruker bh og en helt vanlig genser(hvis man da ikke er nesten helt flatbrystet da). Men når brystvorter synes da blir det liksom mer virkelig for menn- og blir nærmest sett på som blotting. Det er jo litt rart. Men bryster er seksualisert så det blir jo sånn. Menns brystkasse er ikke det, de skjuler ikke brystvortene. Men fordi vi kvinner har fett foran så blir det for mange liksom vulgært eller som at man skal vise seg frem men fordi menn har flat brystkasse så er det akseptert med brystvorter. Men mange overvektige menn får jo «mannepupper» men de dekker seg ikke til..

menn har brystvorter- fordi det henger igjen fra stadiet embryoet var jente før det utviklet seg til å bli en gutt. Så «malen»er egentlig kvinner:)  

Anonymkode: 7a82b...944

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hvis en mann jogger i shorts og bar overkropp så ber han om det, hvis en annen mann eller en veldig sterk kvinne overfaller han og prøver å voldta han?

Anonymkode: 7a82b...944

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...