Gå til innhold

Flytte til østlandet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eidsvoll. 

Du får mye hus for pengene. Jobber du i Oslo er det 35min med tog til Oslo S. Til Hamar likeså. Buss til Jessheim. Savner du familie og venner er det 10min med tog til Gardermoen. 

Du bor i rolige omgivelser med kort vei til storbyer og flyplass. 

Anonymkode: 14b85...6f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sunnmøre er vel norges vakreste sted. Jeg kan ikke forstå at noen ønsker å flytte derfra. Som vestlending vet jeg at været ikke er det beste, men naturen i vest og da spesielt på Sunnmøre er så fantastisk at det trumfer været for mitt vedkommende. 
Men vi er alle forskjellige, lykke til om det blir flytting. 

Anonymkode: 42d83...97b

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sunnmøre er vel norges vakreste sted. Jeg kan ikke forstå at noen ønsker å flytte derfra. Som vestlending vet jeg at været ikke er det beste, men naturen i vest og da spesielt på Sunnmøre er så fantastisk at det trumfer været for mitt vedkommende. 
Men vi er alle forskjellige, lykke til om det blir flytting. 

Anonymkode: 42d83...97b

Vi er ikke noe «ut på fjellet» personer! Vakkert og fint er det. Men når man kjører på østlandet og ser lange store grønne sletter med fine hus( da er jeg forelsket) følelsen av og kjøre fra Ørsta mot gardemoen ( sol og blå himmel) helt nydelig. Her er vakkert, ålesund også. Men været har mye og si..

Anonymkode: 0b940...f14

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Eidsvoll. 

Du får mye hus for pengene. Jobber du i Oslo er det 35min med tog til Oslo S. Til Hamar likeså. Buss til Jessheim. Savner du familie og venner er det 10min med tog til Gardermoen. 

Du bor i rolige omgivelser med kort vei til storbyer og flyplass. 

Anonymkode: 14b85...6f0

Høres herlig ut! Vi får ta oss en kjøretur og se på forskjellige plasser. Er så mange fine steder( vanskelig og velge) 

Anonymkode: 0b940...f14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...