AnonymBruker Skrevet 15. august #81 Skrevet 15. august Med eksen klarte jeg å «svelge unna», men med min kjæreste sliter jeg litt da det ofte er ekstremt mye sæd. Det blir litt for mye og jeg får panikk og brekker meg nesten. Ikke fordi han er ekkel, men det blir så mye og konsistensen er mye tykkere enn hos eksen, så det blir litt seigt å få ned. Vanskelig å forklare.. når det er sagt tenner jeg veldig på å suge og føler meg alltid veldig «flink» når spruten kommer😂 Anonymkode: c062c...93d
AnonymBruker Skrevet 16. august #82 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Med eksen klarte jeg å «svelge unna», men med min kjæreste sliter jeg litt da det ofte er ekstremt mye sæd. Det blir litt for mye og jeg får panikk og brekker meg nesten. Ikke fordi han er ekkel, men det blir så mye og konsistensen er mye tykkere enn hos eksen, så det blir litt seigt å få ned. Vanskelig å forklare.. når det er sagt tenner jeg veldig på å suge og føler meg alltid veldig «flink» når spruten kommer😂 Anonymkode: c062c...93d Du må ikke svelge...la det renne ut nedover penis Jeg er så kåt når han sputer at det går nesten automatisk nå, blir helt euforisk når jeg merker han er sekunder unna..føler meg stolt 😊 Anonymkode: 384c8...6c3 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #83 Skrevet 16. august Jeg svelger ikke! Pleier tilby puppene mine, ingen sier nei til å sprute på dem i stedet. Anonymkode: 2f99a...98f 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #84 Skrevet 16. august Nei, brekker meg. Synes det er veldig ekkelt dessverre. Anonymkode: 6e9f8...39b
AnonymBruker Skrevet 16. august #85 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2026 den 6.54): Skjer det, er det på mitt initiativ. Svelger også. Hadde blitt lei meg, hadde mannen min sagt "æsj" til mine safter. Det er endel av sex, og jeg nyter å tilfredsstille han, og han meg. Anonymkode: 92733...f93 Tja, er det det? Dyr sleiker hverandre nedentil. Hvorfor er det egentlig så naturlig å ta et annet menneske sitt kjønnsorgan i munnen? Jeg har aldri likt det, verken å gi eller å få. Synes sex godt kan være bra uten. Anonymkode: 6e9f8...39b
AnonymBruker Skrevet 16. august #86 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 12.8.2026 den 1.39): Å svelge er ikke et krav her, men jeg kunne aldri blitt sammen med noen som ikke tar spruten i munnen. Anonymkode: 3d327...e51 Fordi? Anonymkode: 6e9f8...39b
AnonymBruker Skrevet 16. august #87 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 11.8.2026 den 2.22): Han kommer i munnen min 3-4 ganger i uka og jeg liker å svelge🙂❤️ Anonymkode: 7b2fa...4f3 Her også, jeg elsker at han elsker det Anonymkode: a7d6c...ffa
AnonymBruker Skrevet 16. august #88 Skrevet 16. august Nei, jeg brekker meg og det vil nok ødelegge stemningen. Anonymkode: cc217...56f
AnonymBruker Skrevet 16. august #89 Skrevet 16. august "Komme i munnen" og "svelge" er ikke det samme. Han kommer i munnen min hele tiden, men jeg svelger aldri. Anonymkode: 6ae87...73a
AnonymBruker Skrevet 17. august #90 Skrevet 17. august Om noen kvinner ønsker litt motivasjon må jeg bare få lov til å si at det er noe eget med kvinner som tar deg i munnen. Ikke at jeg vil oppfordre noen til å gjøre noe de ikke liker, men vi ser jo i tråden at flere har lært seg å like det på sikt. Fra toppen av hodet mitt husker jeg flere kvinner hvor jeg under første samleie tok de hardt bakfra og hvisket i øret: "Jeg har lyst å komme i munnen din." Alle sa ja og svelgte med glede. Om de gjorde det for å behage meg vet jeg ikke, men fikk inntrykk av de likte det? To kvinner skiller seg imidlertid ut. De kom meg i forkjøpet og sa: "Jeg vil du skal komme i munnen min." Begge var ONS for øvrig, skjønt jeg holdt kontakten med hun ene lenge etterpå. Vi bruke å sexte en del og hun skrev hele tiden at hun hadde lyst å svelge. Det var litt tennende å tenke på etter jeg hadde fulgt denne flotte jenta til toget at hun var på vei hjem med sæden min i magen. PS: Har også opplevd noen få som ikke engang ville suge. Selvsagt aksepterer man det uten å blunke. Men optimal sex i min verden er helt rå og ubetinget. Man slikker og suger og smaker hverandre fullt ut. Anonymkode: 9894c...a90
AnonymBruker Skrevet 17. august #91 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om noen kvinner ønsker litt motivasjon må jeg bare få lov til å si at det er noe eget med kvinner som tar deg i munnen. Ikke at jeg vil oppfordre noen til å gjøre noe de ikke liker, men vi ser jo i tråden at flere har lært seg å like det på sikt. Fra toppen av hodet mitt husker jeg flere kvinner hvor jeg under første samleie tok de hardt bakfra og hvisket i øret: "Jeg har lyst å komme i munnen din." Alle sa ja og svelgte med glede. Om de gjorde det for å behage meg vet jeg ikke, men fikk inntrykk av de likte det? To kvinner skiller seg imidlertid ut. De kom meg i forkjøpet og sa: "Jeg vil du skal komme i munnen min." Begge var ONS for øvrig, skjønt jeg holdt kontakten med hun ene lenge etterpå. Vi bruke å sexte en del og hun skrev hele tiden at hun hadde lyst å svelge. Det var litt tennende å tenke på etter jeg hadde fulgt denne flotte jenta til toget at hun var på vei hjem med sæden min i magen. PS: Har også opplevd noen få som ikke engang ville suge. Selvsagt aksepterer man det uten å blunke. Men optimal sex i min verden er helt rå og ubetinget. Man slikker og suger og smaker hverandre fullt ut. Anonymkode: 9894c...a90 Fikk ingen motivasjon av dette. Jeg blir kvalm, ofte spyr jeg av sæd i munnen. Så det er uaktuelt. Anonymkode: 8f673...cad
AnonymBruker Skrevet 17. august #92 Skrevet 17. august Nei. Jeg liker ikke å suge heller. Anonymkode: bec96...ad0
AnonymBruker Skrevet 17. august #93 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dyr sleiker hverandre nedentil. Hvorfor er det egentlig så naturlig å ta et annet menneske sitt kjønnsorgan i munnen? Vel, derfor : Vi er dyr.... Anonymkode: f205f...f14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå