AnonymBruker Skrevet 12. august #61 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det så rart? Elsker også når en mann kommer i munnen min og jeg svelger hver gang. Liker man ikke smaken er det bare å tipse ham om ting som hever smaken, som at han spiser mye ananas og mango. Det gjelder for kvinner også for øvrig. Anonymkode: 75f29...0e6 Enda en myte Anonymkode: 8278d...cc7
AnonymBruker Skrevet 12. august #62 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det så rart? Elsker også når en mann kommer i munnen min og jeg svelger hver gang. Liker man ikke smaken er det bare å tipse ham om ting som hever smaken, som at han spiser mye ananas og mango. Det gjelder for kvinner også for øvrig. Anonymkode: 75f29...0e6 Og 3 til 4 ganger i uka.... selvfølgelig er det bullshit Anonymkode: 8278d...cc7
Miss91 Skrevet 12. august #63 Skrevet 12. august Jeg begynte å like det for ca 4 år siden, med nåværende partner. Før han syns jeg ikke noe om det. Nå elsker jeg det, og jeg svelger hver gang han kommer i munnen min. 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #64 Skrevet 12. august Miss91 skrev (1 time siden): Jeg begynte å like det for ca 4 år siden, med nåværende partner. Før han syns jeg ikke noe om det. Nå elsker jeg det, og jeg svelger hver gang han kommer i munnen min. Alle smaker ikke likt....derfor kan en ny partner være bedre Anonymkode: 384c8...6c3
AnonymBruker Skrevet 12. august #65 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enda en myte Anonymkode: 8278d...cc7 Nei dette er sant. Til en viss grad, men er sant. Medisiner kan også påvirke. Vi spiser mye safran, det påvirker. Kan også smake når han har drukket for lite vann og for mye brus. Det varierer veldig pga. inntak. Anonymkode: 6ae87...73a 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #66 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jaja mytoman Anonymkode: 8278d...cc7 Dette stemmer for meg og typen også (3-4 ggr/uke) Anonymkode: 6ae87...73a 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #67 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og 3 til 4 ganger i uka.... selvfølgelig er det bullshit Anonymkode: 8278d...cc7 Du høres ut som en bitter mann. Jeg liker å svelge fordi jeg bl.a elsker å se på hvor mye det gir den andre. Det er en av de tingene jeg liker best seksuelt. Elsker følelsen når jeg får en mann til å komme sånn. Anonymkode: 75f29...0e6 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #68 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enda en myte Anonymkode: 8278d...cc7 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei dette er sant. Til en viss grad, men er sant. Medisiner kan også påvirke. Vi spiser mye safran, det påvirker. Kan også smake når han har drukket for lite vann og for mye brus. Det varierer veldig pga. inntak. Anonymkode: 6ae87...73a Jeg og eksen pleide å teste hva som ga god smak. Asparges ga ikke god smak. Det var ille. Koffeindrikker ga også vond smak. Sitrusfrukter ga god smak. Anonymkode: 75f29...0e6
AnonymBruker Skrevet 13. august #69 Skrevet 13. august Skjer det, er det på mitt initiativ. Svelger også. Hadde blitt lei meg, hadde mannen min sagt "æsj" til mine safter. Det er endel av sex, og jeg nyter å tilfredsstille han, og han meg. Anonymkode: 92733...f93 3
Hxndyman Skrevet 13. august #70 Skrevet 13. august HMK skrev (14 timer siden): Jeg tror ikke det er hvilke seksuelle handlinger en person vil være med på eller ei, som bør avgjøre om man skal være sammen. Det er avgjørende for noen da. En kvinne som er prippen sexuellt ville vært en veldig dårlig match for meg. Uaktuellt med et forhold der vi ikke prøver å skape så mye nytelse for hverandre som mulig.
AnonymBruker Skrevet 13. august #71 Skrevet 13. august Ja jeg svelger. Vi har sex minst tre ganger i uka og så suger jeg og svelger i tillegg til dette, det er da han trenger hjelp med å sove Anonymkode: ab8f2...914 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #72 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (På 12.8.2026 den 2.11): Ja. Jeg som kvinne mener absolutt at alle uansett kjønn kan forlate et forhold fordi man er seksuelt inkompatible. Dersom forholdet er seriøst snakker man gjerne om disse tingene. Jeg har vært i forhold uten kompatibilitet der. Det fungerer ikke. Anonymkode: 6ae87...73a sicario skrev (18 timer siden): Litt usikker på om du mener dette som et spørsmål? Det finnes ingen dårlig grunn til å avslutte et forhold man ikke er tilfreds i. Hvorfor i all verden skulle man forbli i et forhold som er seksuelt utilstrekkelig om sex er viktig for deg? Personlig bryr jeg meg lite om det og hadde aldri avsluttet et forhold utelukkende basert på sex, men det er jo mange andre ting jeg hadde kunne blitt utilfreds med og da ser jeg ikke poenget med å være i forholdet. For meg skal et forhold være noe som tilfører noe positivt i livet og ikke utilfredshet. Det hadde jeg aldri giddet. Hva om man oppdager dette litt for sent ut i forholdet? Jeg hadde følt meg som verdens verste menneske om jeg gjorde det slutt fordi jeg ikke var seksuelt tilfredsstilt, skjønt det er tilfellet. Når vi har så mye annet bra sammen. Men som dere sier. Sex er jo viktig (for noen av oss i hvert fall). Ikke lett det her. Anonymkode: 9894c...a90 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #73 Skrevet 13. august Hunmedham skrev (På 11.8.2026 den 17.00): Kjempebra med enda en suge/sæd-tråd! Burde vi ikke også opprette noen tråder for kjønnshår og barbering? Suger og svelger du? Anonymkode: 669a8...fec
AnonymBruker Skrevet 13. august #74 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hva om man oppdager dette litt for sent ut i forholdet? Jeg hadde følt meg som verdens verste menneske om jeg gjorde det slutt fordi jeg ikke var seksuelt tilfredsstilt, skjønt det er tilfellet. Når vi har så mye annet bra sammen. Men som dere sier. Sex er jo viktig (for noen av oss i hvert fall). Ikke lett det her. Anonymkode: 9894c...a90 Sex er viktig for noen ja (sikkert for mange). Men det går nok opp og ned for mange også, uten at det behovet å bety kroken på døra (derfor kommunikasjon). Men folk kan miste lyst og interesse for partner permanent også. Selvsagt er dette med kompatibilitet noe som man oppdager over tid, men det endrer seg også for noen. Derfor er det helt innafor å forlate noen dersom dette viser seg å være helt feil. Anonymkode: 6ae87...73a
Strigiformes Skrevet 13. august #75 Skrevet 13. august Synes det hører med. Har lært meg å svelge raskt 😂 1
Phitta Phjong Skrevet 15. august #76 Skrevet 15. august Selvsagt. Vil alltid ha det i munnen. Elsker det. 2
Phitta Phjong Skrevet 15. august #77 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (På 12.8.2026 den 20.35): Alle smaker ikke likt....derfor kan en ny partner være bedre Anonymkode: 384c8...6c3 Helt sant at de smaker forskjellig, men har aldri opplevd at det har smakt vondt. Det kommer vel an på hva de spiser.
AnonymBruker Skrevet 15. august #78 Skrevet 15. august Nei aldri ! Er 40 , brekker meg bare av tanken . Anonymkode: bab03...96a
AnonymBruker Skrevet 15. august #79 Skrevet 15. august Ja, svelger hver gang. Vet menn elsker det og derfor liker jeg å gjøre det. Akkurat som de gjør ting for min nytelse. Gi og ta. Anonymkode: 9f075...c16 1
C-girl Skrevet 15. august #80 Skrevet 15. august (endret) Ja, svelger de gangene han vil komme i munnen min. Endret 15. august av C-girl 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå