Gå til innhold

Lar du han sprute i munnen din?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner, lar du menn sprute i munnen din?

Jeg er 31, og har aldri latt en mann sprute i munnen min. Har gitt blowjobs mange ganger, men sier alltid at de ikke får lov til å komme i munnen min. Klarer ikke tanken, og kan ikke skjønne at noen ønsker å svelge sæd, eller få sæd i munnen generelt!

Er det flere som er som meg, eller er dere alle komfortable med å suge og svelge? 

Anonymkode: fb7fb...1d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp 😊

Anonymkode: 05ef9...8ce

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke å suge en gang jeg så du er bedre enn meg. 

Anonymkode: 97655...7c3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han kommer i munnen min 3-4 ganger i uka og jeg liker å svelge🙂❤️

Anonymkode: 7b2fa...4f3

• Liker 7
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er 31, og har aldri latt en mann sprute i munnen min. Har gitt blowjobs mange ganger, men sier alltid at de ikke får lov til å komme i munnen min. Klarer ikke tanken, og kan ikke skjønne at noen ønsker å svelge sæd, eller få sæd i munnen generelt!

Er det flere som er som meg, eller er dere alle komfortable med å suge og svelge? 

Ville aldri det før. Med noen. Men en gjorde det og jeg hatet det. En annen ble sur fordi eksen fikk "lov" og brukte hele forholdet på å være fornærmet for at han ikke "fikk lov".

Jeg hatet det så mye. Ble dårlig av tanken!

Ble sammen med kjæresten min. Vi hadde likt hverandre halve livet. Vi var åpne om hva vi likte og ønsket og ikke ønsket. Jeg sa jeg absolutt aldri kom til å ta det i munnen. Men jeg kunne suge, men han måtte fjerne meg når han kom. Det gjorde han hver gang. 

Men etter en liten stund begynte jeg å fantasere om at han kom i munnen min. Han hadde aldri sagt at han helst ville det, eller mast, eller spurt hvorfor jeg ikke tok det. Han har aldri stilt spørsmålstegn, bare respektert alt.

Så begynte jeg å tenke mer og mer på det, som en fantasi og et ønske. Jeg sa ingen ting til han. En dag sugde jeg han og da han fjernet meg, fortsatte jeg bare. Han kom i munnen min men var både lykkelig og fullstendig forvirret. Sjokkert. Han spurte "hva skjedde nå?!?" og siden har jeg gjort det. 

Med han elsker jeg det. Jeg gjør det veldig ofte. Han er jo lykkelig men brukte lang tid på å akseptere at jeg faktisk liker det nå. Jeg måtte forklare det flere ganger. 

Vet ikke hva som skjedde, men jeg tror det kommer av tillit. Vi har gjort andre ting jeg absolutt ikke ville gjøre igjen også, som jeg nå elsker og vil gjøre hele tiden. 

Anonymkode: 6ae87...73a

• Liker 2
  • Hjerte 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

ja, men svelger ikke. 

Anonymkode: b9a85...f11

AnonymBruker
Skrevet

Blir kvalm av tanken, så det gjør jeg ikke.

Anonymkode: 227f7...c2d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som deg, lar han ikke få komme i munnen. Elsker å gi mannen min blow job, så gjør det stort sett hver gang vi har sex 😊 men spruting andre steder enn i vagina er ikke aktuelt/interessant hos oss. 

Anonymkode: fe6f0...b06

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Dere som liker/aksepterer at han kommer i munnen deres, svelger dere alltid da eller kan man la det renne ut igjen? Hva er normalt?

Hvis jeg noen gang skulle prøvd ville jeg ikke gått inn for å svelge første gangen egentlig, haha..

TS

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for svar! Dere som liker/aksepterer at han kommer i munnen deres, svelger dere alltid da eller kan man la det renne ut igjen? Hva er normalt?

Hvis jeg noen gang skulle prøvd ville jeg ikke gått inn for å svelge første gangen egentlig, haha..

TS

Du kan la det renne ut og sleike deg rundt munnen. Jeg svelger hver gang.

Anonymkode: 7b2fa...4f3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

TS

Selv om jeg liker å la han komme i munnen min , så svelger jeg ikke. Jeg suger aktivt når han kommer så det går ikke an fysisk å svelge da. Og det vil jeg heller ikke. Det renner over alt. Så tørker vi opp alt etterpå før vi koser. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er ikke noe problem for meg...

Anonymkode: 5288f...c89

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ville aldri det før. Med noen. Men en gjorde det og jeg hatet det. En annen ble sur fordi eksen fikk "lov" og brukte hele forholdet på å være fornærmet for at han ikke "fikk lov".

Jeg hatet det så mye. Ble dårlig av tanken!

Ble sammen med kjæresten min. Vi hadde likt hverandre halve livet. Vi var åpne om hva vi likte og ønsket og ikke ønsket. Jeg sa jeg absolutt aldri kom til å ta det i munnen. Men jeg kunne suge, men han måtte fjerne meg når han kom. Det gjorde han hver gang. 

Men etter en liten stund begynte jeg å fantasere om at han kom i munnen min. Han hadde aldri sagt at han helst ville det, eller mast, eller spurt hvorfor jeg ikke tok det. Han har aldri stilt spørsmålstegn, bare respektert alt.

Så begynte jeg å tenke mer og mer på det, som en fantasi og et ønske. Jeg sa ingen ting til han. En dag sugde jeg han og da han fjernet meg, fortsatte jeg bare. Han kom i munnen min men var både lykkelig og fullstendig forvirret. Sjokkert. Han spurte "hva skjedde nå?!?" og siden har jeg gjort det. 

Med han elsker jeg det. Jeg gjør det veldig ofte. Han er jo lykkelig men brukte lang tid på å akseptere at jeg faktisk liker det nå. Jeg måtte forklare det flere ganger. 

Vet ikke hva som skjedde, men jeg tror det kommer av tillit. Vi har gjort andre ting jeg absolutt ikke ville gjøre igjen også, som jeg nå elsker og vil gjøre hele tiden. 

Alt handler tilslutt om tillit og respekt og det var nok en blanding av disse som tilslutt ble forløsende og du lot det stå til.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, liker det .

Anonymkode: 67fd3...400

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei det gjør jeg ikke. Jeg utfører heller ikke oralsex lenger, da jeg syntes det er ukomfortabelt.

Anonymkode: 344d7...a1e

AnonymBruker
Skrevet

Her så liker jeg at han kommer i munnen på meg, vi er et par i 50 årene. Det er nok kanskje 2 hver uke. Ellers så har vi mye sex med andre ting. Jeg svelget før, men nå lar jeg den rene ut:) 

Anonymkode: 28224...89e

Skrevet

Jeg lar ham komme i munnen, og da svelger jeg.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ting setter smak på spermen, som koffein og steke krydder etc...

Min mann er uten dette, så smaker ganske greit 😊 Skal du prøve deg frem så kan du slikke litt av penis etter han har sprutet...et godt er å suge han skikkelig klar....etterpå kan la han ligge på ryggen på senga, mens penis også ligger oppover kan du slikke under penishodet til han spruter. Etterpå slikker du litt av spermen på penishodet..

Anonymkode: 384c8...6c3

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

TS

Svelger hver gang. Gjør meg ingenting. Så drikker jeg litt vann etterpå. 

Jeg har aldri hatt noe imot å gi bj til menn. Så lenge rensligheten er ivaretatt. Jeg tenner på å gjøre det 🥰 I tillegg til at jeg jo synes at kjæresten min er veldig sexy 🥰 Da er det ikke noe problem for meg. Vi tyr ofte til bj når jeg har mensen, for da kan ikke han penetrere meg. 

Anonymkode: 05ef9...8ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kan sprute så mye han vil i munnen min, men jeg svelger ikke 😂

Anonymkode: 6c71d...038

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...