AnonymBruker Skrevet 11. august #21 Skrevet 11. august Gjorde det sjelden før, men har øvd meg fordi jeg vet han liker det. Jeg svelger ikke. Han sier ifra rett før han kommer, da kan jeg noen ganger ta penis under tungen, så smaker det mindre. Lar det renne ut, det kan uansett bare være sexy. Anonymkode: 022a5...5f5 3
Nikoletta Skrevet 11. august #22 Skrevet 11. august Jeg gjorde ikke det tidligere men så tenkte jeg at jeg skulle prøve på å la han komme i munnen min, og når det var der så svelget jeg bare automatisk tror jeg. Oppdaget da at jeg ikke syntes det var noe utfordring med hverken smak eller konsistens så da har jeg fortsatt med det når det «passer seg slik». Så da har jeg fortsatt med det, spesielt om partner liker det/tenner på det. For det å gi nytelse er digg 😊 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #23 Skrevet 11. august Svelge må man jo ikke...bare la det renne ut nedover penis.. Selv er jeg superkåt når dette skjer, så da tåler man mye mer enn vanlig..så da skjer det at jeg svelger av og til. Anonymkode: 384c8...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #25 Skrevet 11. august Jeg lar mannen min komme i munnen min og jeg svelger ja 😊. Anonymkode: 66f0f...c0c 1 3
Hunmedham Skrevet 11. august #26 Skrevet 11. august Kjempebra med enda en suge/sæd-tråd! Burde vi ikke også opprette noen tråder for kjønnshår og barbering? 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #27 Skrevet 11. august Min forrige samboer gjorde ikke dette og det var et savn i hele forholdet. Har vært med flere som har sagt tydelig at de vil. Ja, faktisk bedt om det. Gjett om det er tennende for en mann. Selvsagt må det jo gi kvinnen glede også. Om ikke er det jo ikke noen vits, så det må jo komme naturlig. Anonymkode: 9894c...a90
AnonymBruker Skrevet 11. august #28 Skrevet 11. august Hunmedham skrev (9 minutter siden): Kjempebra med enda en suge/sæd-tråd! Burde vi ikke også opprette noen tråder for kjønnshår og barbering? Takk for ditt bidrag til tråden Anonymkode: 81a85...24d 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #29 Skrevet 11. august Trist for en mann/kvinne å ikke oppleve oralsex mens man får orgasme...det kunne ikke jeg som kvinne godtatt. Livet er EN gang! Da kan man ikke inngå for mye kompromiss. Anonymkode: 384c8...6c3 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #30 Skrevet 11. august Hunmedham skrev (1 time siden): Kjempebra med enda en suge/sæd-tråd! Burde vi ikke også opprette noen tråder for kjønnshår og barbering? Næsj, det er analsex vi mangler. Anonymkode: 25004...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #31 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Trist for en mann/kvinne å ikke oppleve oralsex mens man får orgasme...det kunne ikke jeg som kvinne godtatt. Livet er EN gang! Da kan man ikke inngå for mye kompromiss. Anonymkode: 384c8...6c3 Mener du at om man som mann ikke er seksuelt tilfreds i forholdet er det grunnlag for å gjøre det slutt? Har grublet litt på det i det siste nemlig. Før jeg fikk meg kjæreste hadde jeg relasjoner til flere som ikke lot meg være i fred. For å si det forsiktig. Savner litt det. Anonymkode: 9894c...a90
AnonymBruker Skrevet 11. august #32 Skrevet 11. august Å svelge er ikke et krav her, men jeg kunne aldri blitt sammen med noen som ikke tar spruten i munnen. Anonymkode: 3d327...e51 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #33 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mener du at om man som mann ikke er seksuelt tilfreds i forholdet er det grunnlag for å gjøre det slutt? Har grublet litt på det i det siste nemlig. Før jeg fikk meg kjæreste hadde jeg relasjoner til flere som ikke lot meg være i fred. For å si det forsiktig. Savner litt det. Anonymkode: 9894c...a90 Ja. Jeg som kvinne mener absolutt at alle uansett kjønn kan forlate et forhold fordi man er seksuelt inkompatible. Dersom forholdet er seriøst snakker man gjerne om disse tingene. Jeg har vært i forhold uten kompatibilitet der. Det fungerer ikke. Anonymkode: 6ae87...73a 2
Katten.2.0 Skrevet 12. august #34 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Trist for en mann/kvinne å ikke oppleve oralsex mens man får orgasme...det kunne ikke jeg som kvinne godtatt. Livet er EN gang! Da kan man ikke inngå for mye kompromiss. Anonymkode: 384c8...6c3 Personlig foretrekker jeg at hun avslutter meg på en annen måte. De færreste klarer å holde samme trykk og tempo gjennom orgasmen, og jeg får derfor en litt dårligere orgasme enn om hun/jeg avslutter med hånden. De gangene jeg kommer i munnen hennes er det derfor mest for hennes del.
AnonymBruker Skrevet 12. august #35 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja. Jeg som kvinne mener absolutt at alle uansett kjønn kan forlate et forhold fordi man er seksuelt inkompatible. Dersom forholdet er seriøst snakker man gjerne om disse tingene. Jeg har vært i forhold uten kompatibilitet der. Det fungerer ikke. Anonymkode: 6ae87...73a Helt enig. Sex er limet i et forhold, det MÅ fungere. Ellers er det umulig... Anonymkode: 384c8...6c3 2
Capo87 Skrevet 12. august #36 Skrevet 12. august Min saboer(41) lar meg komme hvor som helst! Hun har ingenting imot å ta det i munnen og svelge. Det tenner hun at det tenner meg😍 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #37 Skrevet 12. august Unntaket er med kondom på. Ellers no go, så i praksis blir det aldri. Anonymkode: 36ed7...ad1
Crazydoglady Skrevet 12. august #39 Skrevet 12. august Kan det en gang i blant, men svelger ikke. Foretrekker å unngå det da. Suge er ikke noe problem
sicario Skrevet 12. august #40 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Mener du at om man som mann ikke er seksuelt tilfreds i forholdet er det grunnlag for å gjøre det slutt? Anonymkode: 9894c...a90 Litt usikker på om du mener dette som et spørsmål? Det finnes ingen dårlig grunn til å avslutte et forhold man ikke er tilfreds i. Hvorfor i all verden skulle man forbli i et forhold som er seksuelt utilstrekkelig om sex er viktig for deg? Personlig bryr jeg meg lite om det og hadde aldri avsluttet et forhold utelukkende basert på sex, men det er jo mange andre ting jeg hadde kunne blitt utilfreds med og da ser jeg ikke poenget med å være i forholdet. For meg skal et forhold være noe som tilfører noe positivt i livet og ikke utilfredshet. Det hadde jeg aldri giddet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå