AnonymBruker Skrevet 13. august #81 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det går helt fint om ikke partneren er en nærtagende person som henger seg opp i slikt nonsens som ikke går ut over noen som helst. De pleier ofte å argumentere med at det er respektløst, men det gjelder jo bare om en gidder å bry seg med slikt tull. Men om en har et stort bekreftelsesbehov og er redd for "ikke å bli sett" og slikt, vil det jo ha noe å bety for den det gjelder. Anonymkode: 2a748...ef9 Det går utover partner og det er også atferd jeg ikke vil han skal vise mine tenåringer. De holder ikke på sånn og vil ikke de skal tenke det er greit. TS Anonymkode: bfca3...0a9 2
AnonymBruker Skrevet 13. august #82 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det går utover partner og det er også atferd jeg ikke vil han skal vise mine tenåringer. De holder ikke på sånn og vil ikke de skal tenke det er greit. TS Anonymkode: bfca3...0a9 Som sagt, det betyr noe om en lar det prege seg. Gjør man ikke det, trenger man ikke tenke på det Anonymkode: 2a748...ef9
AnonymBruker Skrevet 13. august #83 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Som sagt, det betyr noe om en lar det prege seg. Gjør man ikke det, trenger man ikke tenke på det Anonymkode: 2a748...ef9 Det slår meg som typen råd: ikke overtenk, ikke stress, ikke bekymre deg. Jeg mener man er forbeholdt en ganske enkel tankegang og litt manglende sosiale antenner om man mener det er så enkelt og har den muligheten til å legge fra seg ting raskt. Kanskje også manglende evne til å føle med og forstå andre. TS Anonymkode: bfca3...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #84 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det slår meg som typen råd: ikke overtenk, ikke stress, ikke bekymre deg. Jeg mener man er forbeholdt en ganske enkel tankegang og litt manglende sosiale antenner om man mener det er så enkelt og har den muligheten til å legge fra seg ting raskt. Kanskje også manglende evne til å føle med og forstå andre. TS Anonymkode: bfca3...0a9 Livet blir mye mer behagelig og triveligere om en ikke legger så mye bånd på seg. Spesielt slipper man styret med å forsøke å båndlegge andre mennesker, ved å fortelle dem hvordan de skal oppføre seg. Særlig når det gjelder ting som har 0 å bety, slik som hvor vedkommende plasserer blikket sitt. Anonymkode: 2a748...ef9
AnonymBruker Skrevet 13. august #85 Skrevet 13. august Flotters med nok en tråd hvor jeg egentlig er enig med ts og mange damer om at denne fyren mangler antenner. Men hvor tråden etter hvert blir dominert av selvmotsigende damer, helt uten evne til å reflektere over sine egne utsagn. De mener at en væremåte er forkastelig, for så å si i neste øyeblikk at å oppføre seg likedan er løsningen. Djeees. Er en person idiot, så er ikke løsningen å bli idiot selv. Hvor vanskelig kan det være? Anonymkode: e6e3e...ff0 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #86 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Livet blir mye mer behagelig og triveligere om en ikke legger så mye bånd på seg. Spesielt slipper man styret med å forsøke å båndlegge andre mennesker, ved å fortelle dem hvordan de skal oppføre seg. Særlig når det gjelder ting som har 0 å bety, slik som hvor vedkommende plasserer blikket sitt. Anonymkode: 2a748...ef9 Han skal fortsette å plassere blikket sitt akkurat hvor han vil uten meg. TS Anonymkode: bfca3...0a9 4
AnonymBruker Skrevet 13. august #87 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk, denne var fin. Ikke for å gi et stikk, men for å forklare årsaken til hvorfor jeg avslutter uten å ta på meg skylden. TS Anonymkode: bfca3...0a9 Takk, den er også fin i tilfelle han faktisk er interessert i å forbedre seg selv. Jeg tviler på det. Men du kan ha sådd et frø i tilfelle han fortsetter å slite på damefronten. Anonymkode: 26bb2...915
AnonymBruker Skrevet 13. august #88 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Livet blir mye mer behagelig og triveligere om en ikke legger så mye bånd på seg. Spesielt slipper man styret med å forsøke å båndlegge andre mennesker, ved å fortelle dem hvordan de skal oppføre seg. Særlig når det gjelder ting som har 0 å bety, slik som hvor vedkommende plasserer blikket sitt. Anonymkode: 2a748...ef9 Det er flaut å være med folk som glaner på andre. Anonymkode: babae...1b8 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #89 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det er flaut å være med folk som glaner på andre. Anonymkode: babae...1b8 Fordi du velger å være av den oppfatning, ja. Vi som ikke bryr oss om sånt, gir herlig blaffen. Anonymkode: 2a748...ef9
AnonymBruker Skrevet 13. august #90 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han skal fortsette å plassere blikket sitt akkurat hvor han vil uten meg. TS Anonymkode: bfca3...0a9 Det er nok det rette her. Anonymkode: 2a748...ef9
AnonymBruker Skrevet 13. august #91 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi du velger å være av den oppfatning, ja. Vi som ikke bryr oss om sånt, gir herlig blaffen. Anonymkode: 2a748...ef9 Nei fordi de er en sterk indikasjon på at vedkommende ikke eier folkeskikk og har knekte sosiale antenner. Anonymkode: babae...1b8 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #92 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei fordi de er en sterk indikasjon på at vedkommende ikke eier folkeskikk og har knekte sosiale antenner. Anonymkode: babae...1b8 And we love it og lever fint med det. Dere andre har problemer med hva andre gjør, setter store begrensninger på livet. Men u do u. Anonymkode: 2a748...ef9
AnonymBruker Skrevet 13. august #93 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): And we love it og lever fint med det. Dere andre har problemer med hva andre gjør, setter store begrensninger på livet. Men u do u. Anonymkode: 2a748...ef9 ja dere lever fint med det fordi andre folk klarer å oppføre seg. Anonymkode: a54f2...626 4
AnonymBruker Skrevet 13. august #94 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): And we love it og lever fint med det. Dere andre har problemer med hva andre gjør, setter store begrensninger på livet. Men u do u. Anonymkode: 2a748...ef9 Kos dere med de knekte sosiale antennene deres 😊 Anonymkode: babae...1b8 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #95 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): And we love it og lever fint med det. Dere andre har problemer med hva andre gjør, setter store begrensninger på livet. Men u do u. Anonymkode: 2a748...ef9 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): ja dere lever fint med det fordi andre folk klarer å oppføre seg. Anonymkode: a54f2...626 altså at dere bidrar til at andre må "begrense" seg selv. Anonymkode: a54f2...626
AnonymBruker Skrevet 13. august #96 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Livet blir mye mer behagelig og triveligere om en ikke legger så mye bånd på seg. Spesielt slipper man styret med å forsøke å båndlegge andre mennesker, ved å fortelle dem hvordan de skal oppføre seg. Særlig når det gjelder ting som har 0 å bety, slik som hvor vedkommende plasserer blikket sitt. Anonymkode: 2a748...ef9 Det har jo på ingen måte null å si! Anonymkode: 5d866...fe6
AnonymBruker Skrevet 13. august #97 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): ja dere lever fint med det fordi andre folk klarer å oppføre seg. Anonymkode: a54f2...626 På hvilken måte? Anonymkode: 2a748...ef9
AnonymBruker Skrevet 13. august #98 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): altså at dere bidrar til at andre må "begrense" seg selv. Anonymkode: a54f2...626 Hvordan? Anonymkode: 2a748...ef9
AnonymBruker Skrevet 13. august #99 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det har jo på ingen måte null å si! Anonymkode: 5d866...fe6 Neivel? Hva har det å si da? Anonymkode: 2a748...ef9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå