AnonymBruker Skrevet 11. august #41 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Merkelig at det kun er kvinner som gneldrer og klager på dette. Anonymkode: 2a748...ef9 Haha nei! Hadde damer glodd på unge hotte , høye og muskuløse menn , med bra hår på den måten kan jeg love deg det hadde blitt er helvete. Faktisk ! Menn konkurrerer allerede mot menn inni hodet sitt så hvis dama hadde gjort dette hadde det kunne blitt krig. Anonymkode: 4c9f4...65b 7 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #42 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dine meninger er ikke fakta. Anonymkode: 4b856...dcc Nei, finn mennene som klager på dette, du. Så innser du fort fakta Anonymkode: 2a748...ef9
AnonymBruker Skrevet 11. august #43 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, mennene klager ikke fordi kvinnene har folkeskikk og sosial intelligens nok til ikke å glo… Så det er slett ikke merkelig. Anonymkode: 07af4...691 Ååååååå, er det derfor. Nei, men da så. Anonymkode: 2a748...ef9
AnonymBruker Skrevet 11. august #44 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha nei! Hadde damer glodd på unge hotte , høye og muskuløse menn , med bra hår på den måten kan jeg love deg det hadde blitt er helvete. Faktisk ! Menn konkurrerer allerede mot menn inni hodet sitt så hvis dama hadde gjort dette hadde det kunne blitt krig. Anonymkode: 4c9f4...65b Fortsett å fortell deg selv dette. Inni hodet ditt. Anonymkode: 2a748...ef9
AnonymBruker Skrevet 11. august #45 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei, finn mennene som klager på dette, du. Så innser du fort fakta Anonymkode: 2a748...ef9 Men det er jo fordi de aller fleste kvinner ikke oppfører seg på den måten. Anonymkode: babae...1b8 4
AnonymBruker Skrevet 11. august #46 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Fortsett å fortell deg selv dette. Inni hodet ditt. Anonymkode: 2a748...ef9 Ja eller jeg vet det for jeg har gjort det. Å speile menn er lurt hvis man uansett må ta affære. Hehe men skjønner du ikke helt likte det. Menn er skjøre vesener angående andre menn sin høyde, hårmanke og også penisstørrelse. Veldig lett å ta igjen før man gjør det slutt med dem. Kanskje de oppfører seg mindre huleboer på 14 år med neste dame 🤣 Anonymkode: 4c9f4...65b 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #47 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men det er jo fordi de aller fleste kvinner ikke oppfører seg på den måten. Anonymkode: babae...1b8 Skjønner. Klart det. Anonymkode: 2a748...ef9
AnonymBruker Skrevet 11. august #48 Skrevet 11. august Hvor gammel er han? Mannen har dårlig kvinnesyn, og mangel på respekt for deg. Jeg var sammen med en slik, på vei vekk nå. Anonymkode: f37c8...12d 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #49 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er han? Mannen har dårlig kvinnesyn, og mangel på respekt for deg. Jeg var sammen med en slik, på vei vekk nå. Anonymkode: f37c8...12d Over 40 Anonymkode: bfca3...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #50 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Haha nei! Hadde damer glodd på unge hotte , høye og muskuløse menn , med bra hår på den måten kan jeg love deg det hadde blitt er helvete. Faktisk ! Menn konkurrerer allerede mot menn inni hodet sitt så hvis dama hadde gjort dette hadde det kunne blitt krig. Anonymkode: 4c9f4...65b Sant. Dette har jeg snakket med typen om flere ganger. Jeg sa at eneste grunnen til at han ikke forstår dette, er fordi jeg aldri gjør det samme mot han. Og jeg da at dersom det var slik at jeg gjorde det samme, hadde hans selvtillit dalt betraktelig og han hadde også vært redd for neste gang det skulle skje. Han påstår det ikke er tilfellet og at han ikke gjør slikt som jeg sier han gjør. Lett å si han ikke hadde brydd seg, når han aldri har opplevd det. Anonymkode: 04d1b...b06 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #51 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bra dere fant hverandre da. Anonymkode: babae...1b8 Jepp. Hadde ikke orka en sjalu partner. Hva for noe negativt skal liksom skje av at kona ser en kjekk mann og kommenterer det til meg? Det er betydningsløst. Anonymkode: ced62...468
AnonymBruker Skrevet 11. august #52 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jepp. Hadde ikke orka en sjalu partner. Hva for noe negativt skal liksom skje av at kona ser en kjekk mann og kommenterer det til meg? Det er betydningsløst. Anonymkode: ced62...468 synes ikke det kan kobles opp mot sjalusi egentlig. jeg er ikke sjalu men hadde ikke giddet sånt. Anonymkode: a54f2...626 4
AnonymBruker Skrevet 11. august #53 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jepp. Hadde ikke orka en sjalu partner. Hva for noe negativt skal liksom skje av at kona ser en kjekk mann og kommenterer det til meg? Det er betydningsløst. Anonymkode: ced62...468 Det handler ikke om sjalusi for meg personlig. Men mangel på respekt. Se på hva du vil, men ikke gjør et nummer ut av det. Prøv å skjul reaksjonen din. Anonymkode: 04d1b...b06 3
AnonymBruker Skrevet 11. august #54 Skrevet 11. august Sikkert bare en form for Adhd,ingen amøbe av den grunn. Alle over barnehagestadiet skjønner at man ikke glor. Anonymkode: 6cf6b...013 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #55 Skrevet 12. august Snu deg etter yngre menn og kommenter: -Lurer på hvor mange runder han der klarer på en og samme kveld? Og -han der hadde en vanvittig fast rumpe!! Og -jeg så faktisk omrisset av pikken hans, -må da ha vært litt erigert, for ingen kan vel gå rundt med enn sånn kjøttpølse i buksa? Og -så deilig å slippe å tenke på å farge håret, og ikke ha et grått hår på hodet! Og, så du at han så på meg?? Kjenner du han kanskje, eller er han sønnen til noen du kjenner?? Lover at han skjønner poenget! Anonymkode: edb59...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #56 Skrevet 12. august Mulig han synes det er trist å ikke kunne date attraktive kvinner selv. Da blir det ofte slik. Anonymkode: fced2...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #57 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mulig han synes det er trist å ikke kunne date attraktive kvinner selv. Da blir det ofte slik. Anonymkode: fced2...6a4 Eller at han bare liker å se på dem. Anonymkode: 2a748...ef9
AnonymBruker Skrevet 12. august #58 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mulig han synes det er trist å ikke kunne date attraktive kvinner selv. Da blir det ofte slik. Anonymkode: fced2...6a4 det er da ingen god grunn. Anonymkode: a54f2...626
AnonymBruker Skrevet 12. august #60 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jepp. Hadde ikke orka en sjalu partner. Hva for noe negativt skal liksom skje av at kona ser en kjekk mann og kommenterer det til meg? Det er betydningsløst. Anonymkode: ced62...468 Det handler ikke om sjalusi, det handler om respekt og folkeskikk. Anonymkode: babae...1b8 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå