Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jepp. Hadde ikke orka en sjalu partner.

Hva for noe negativt skal liksom skje av at kona ser en kjekk mann og kommenterer det til meg? Det er betydningsløst.

Anonymkode: ced62...468

Jeg har vært gift tidligere, men aldri opplevd eksen stirre åpenlyst og uhemmet på andre kvinner. Jeg har selvfølgelig opplevd han har tittet diskret og holdt kjeft om det, men det plaget meg aldri. 

TS

Anonymkode: bfca3...0a9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han ikke har fokus på deg, hva skal du med han da?

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jepp. Hadde ikke orka en sjalu partner.

Hva for noe negativt skal liksom skje av at kona ser en kjekk mann og kommenterer det til meg? Det er betydningsløst.

Anonymkode: ced62...468

Handler ikke om sjalusi.

Handler om respekt for hverandre.

Ingen av oss er blind. Jeg legger mer merke til pene mennesker, menn som kvinner, enn han.

Men jeg har null interesse av å nistirre, glo eller så opptatt av andre at jeg mister oppmerksomheten til partner.

Anonymkode: 6df36...eb9

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2026 den 10.38):

Merkelig å la seg irritere av slik. Men du er vel ung og utrygg. 

Anonymkode: 20166...fff

DU høres ut som en person man bør unngå å date ivertfall 😆 Kanskje TS skal gi deg nummeret til dette opplegget hun dater- så kan dere gå rundt og være ekle ilag? 🤣

Anonymkode: 5ccfe...2b9

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner det merkelig at dere kvinner fremdeles ikke klarer å forstå naturens gang. Dette ligger i mannens instinkt og sånn er det bare. Gutta ser enten du er klar over det eller ikke, og det vil aldri endre seg uansett hva du føler om det. Om du ikke tåler det bør du vurdere å bli lesbisk eller finne deg en ultrafeminin mann som knapt vil få tenning når du kler av deg.

Anonymkode: 02eb0...9ec

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg finner det merkelig at dere kvinner fremdeles ikke klarer å forstå naturens gang. Dette ligger i mannens instinkt og sånn er det bare. Gutta ser enten du er klar over det eller ikke, og det vil aldri endre seg uansett hva du føler om det. Om du ikke tåler det bør du vurdere å bli lesbisk eller finne deg en ultrafeminin mann som knapt vil få tenning når du kler av deg.

hvordan si at man er stygg uten å si det. 

Anonymkode: a54f2...626

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

HAHAHA 😂 

Du tror ikke kvinner ser digge menn?

Du tror ikke vi prater om menn, kropp og peniser?

Lille venn. Du er fortapt.

Men OPPEGÅENDE mennesker, menn som kvinner, glaner ikke eller sikler på andre FORAN partner! Det er patetisk og respektløst.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tror ingen forventer at de ikke skal se, men å se og glane/stirre er 2 helt forskjellige ting.

Anonymkode: babae...1b8

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2026 den 8.39):

Det er godt å høre det ikke bare er jeg som synes dette er spesielt. Dette gjorde han ikke de første dagene, men startet på tredje-fjerde date. Jeg dater han fortsatt fordi han på alle andre måter er en flott mann, men dette tar knekken på både selvtillit og selvfølelsen, så innser jeg må avslutte. Jeg opplever selv jeg viser ganske tydelig at jeg ikke setter pris på dette. 

TS

Jeg er av en annen oppfatning enn de andre her i tråden ang dette; jeg synes du faktisk skal si til han HVORFOR du ikke liker å date han og at det er hans oppførsel som gjør at du vil avslutte (den biten er jeg enig i).

Hvorfor skal han ikke få høre det at han har en råtten atferd når han dater noen? Man går ganske enkelt ikke rundt og glaner og sikler på andre, når man faktisk går der og leier en kjæreste. Det er ufint med slik stirring og i tillegg prestere å snu seg etter andre på gata, og den oppførselen viser også at man egentlig ikke er så veldig interessert i den man dater.

Anonymkode: a042c...ddb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Snu deg etter yngre menn og kommenter:

-Lurer på hvor mange runder han der klarer på en og samme kveld?

Og -han der hadde en vanvittig fast rumpe!!

Og -jeg så faktisk omrisset av pikken hans, -må da ha vært litt erigert, for ingen kan vel gå rundt med enn sånn kjøttpølse i buksa? 

Og -så deilig å slippe å tenke på å farge håret, og ikke ha et grått hår på hodet!

Og, så du at han så på meg?? Kjenner du han kanskje, eller er han sønnen til noen du kjenner??

Lover at han skjønner poenget! 

Anonymkode: edb59...9d9

Dette ! 

Anonymkode: 4c9f4...65b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2026 den 10.45):

Hehe! Nei, jeg er en voksen trygg dame som vet at det er meg mannen vil ha. Unner han å se på hva han vil for det er meg han kommer hjem til. 

Anonymkode: 20166...fff

Og jeg er Jennifer Lawrence.

Anonymkode: 26bb2...915

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og jeg forstår ikke at menn som deg ikke klarer å forstå at noen menn har mer folkeskikk enn sånne som deg og kvinner velger de mennene som oppfører seg.

Om du ikke tåler at kvinner velger menn med folkeskikk, så får du sitte og gnukke alene.

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er av en annen oppfatning enn de andre her i tråden ang dette; jeg synes du faktisk skal si til han HVORFOR du ikke liker å date han og at det er hans oppførsel som gjør at du vil avslutte (den biten er jeg enig i).

Hvorfor skal han ikke få høre det at han har en råtten atferd når han dater noen? Man går ganske enkelt ikke rundt og glaner og sikler på andre, når man faktisk går der og leier en kjæreste. Det er ufint med slik stirring og i tillegg prestere å snu seg etter andre på gata, og den oppførselen viser også at man egentlig ikke er så veldig interessert i den man dater.

Anonymkode: a042c...ddb

Fordi sånne som han har en tendens til å anklage kvinnen som påpeker dette for å være usikker, sjalu, begrense menns naturlige instinkt osv. Bare se på svarene i tråden. 

⬇️

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og disse personene kan bli ganske ubehagelige når de blir konfrontert.

Det er mye bedre at TS sier at dette er ikke noe for henne. Hun skylder han ingen forklaring.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi sånne som han har en tendens til å anklage kvinnen som påpeker dette for å være usikker, sjalu, begrense menns naturlige instinkt osv. Bare se på svarene i tråden. 

⬇️

Og disse personene kan bli ganske ubehagelige når de blir konfrontert.

Det er mye bedre at TS sier at dette er ikke noe for henne. Hun skylder han ingen forklaring.

Altså menn blir selvsagt furtete og kaller henne sjalu ol. Derfor egentlig bedre å starte å gjøre det samme litt først ( dump etterhvert likevel) men da vil han forstå det mer. Altså han midt i en setning til deg ute og spiser, digg fyr går forbi. Niglo på skrittet hans med hodet som følger han. Han vil også spørre hva du så på, si han så ut til å ha stor pikk.  Altså vær så snill ts gjør dette  hehe. Typ 2-3 dater , så dumper du han etter det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Altså menn blir selvsagt furtete og kaller henne sjalu ol. Derfor egentlig bedre å starte å gjøre det samme litt først ( dump etterhvert likevel) men da vil han forstå det mer. Altså han midt i en setning til deg ute og spiser, digg fyr går forbi. Niglo på skrittet hans med hodet som følger han. Han vil også spørre hva du så på, si han så ut til å ha stor pikk.  Altså vær så snill ts gjør dette  hehe. Typ 2-3 dater , så dumper du han etter det. 

For det første vet de fleste menn at kvinner ikke bryr seg om menn på samme måte, det vil dermed ikke ha samme effekt. For det andre er det ufint ovenfor den som blir beglodd, som faktisk ikke har gjort noe galt. For det tredje kan kikkeren ta det som bekreftelse på at denne atferden er sosialt akseptabelt, så han fortsetter og gjør det bare mer åpenlyst. For det fjerde er det mulig at han skjønner at TS gjør det for å demonstrere. Og da har hun i hvert fall ingenting hun skulle ha sagt. Og han kan si som mange i tråden til neste dame "Jeg og eksen kikket begge på folk. Hun syntes det var gøy. Det er du som er prippen."

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For det første vet de fleste menn at kvinner ikke bryr seg om menn på samme måte, det vil dermed ikke ha samme effekt. For det andre er det ufint ovenfor den som blir beglodd, som faktisk ikke har gjort noe galt. For det tredje kan kikkeren ta det som bekreftelse på at denne atferden er sosialt akseptabelt, så han fortsetter og gjør det bare mer åpenlyst. For det fjerde er det mulig at han skjønner at TS gjør det for å demonstrere. Og da har hun i hvert fall ingenting hun skulle ha sagt. Og han kan si som mange i tråden til neste dame "Jeg og eksen kikket begge på folk. Hun syntes det var gøy. Det er du som er prippen."

Hvis TS skal gjøre det slutt på en måte som gir et lite stikk, så er det bedre om hun hinter om noe slags mangler på hans side.

"Jeg blir ukomfortabel når vi er ute sammen. Jeg får følelsen av at du ikke er helt med. Du har nok en for meg litt uvanlig måte å omgås andre på."

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis TS skal gjøre det slutt på en måte som gir et lite stikk, så er det bedre om hun hinter om noe slags mangler på hans side.

"Jeg blir ukomfortabel når vi er ute sammen. Jeg får følelsen av at du ikke er helt med. Du har nok en for meg litt uvanlig måte å omgås andre på."

Takk, denne var fin. Ikke for å gi et stikk, men for å forklare årsaken til hvorfor jeg avslutter uten å ta på meg skylden. TS

Skrevet

Jeg var ute for en sånn, men han var faktisk verre. Han stirret ikke bare men flørtet med alt av damer og kommenterte og la seg etter damer på fest, prøvde å gjøre det slutt men det godtok han ikke. Det viste seg at han var sykelig sjalu selv, så fort en annen mann snakket til meg var han klar for å slå han ned. Klarte å riste han av meg til slutt og da uten noe forklaring eller diskusjon. Jeg bare forsvant. 

Det der med å konfrontere og fortelle at han oppfører seg dårlig, faller for døve ører, og du får bare fullt tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet
makkapakka skrev (5 minutter siden):

Jeg var ute for en sånn, men han var faktisk verre. Han stirret ikke bare men flørtet med alt av damer og kommenterte og la seg etter damer på fest, prøvde å gjøre det slutt men det godtok han ikke. Det viste seg at han var sykelig sjalu selv, så fort en annen mann snakket til meg var han klar for å slå han ned. Klarte å riste han av meg til slutt og da uten noe forklaring eller diskusjon. Jeg bare forsvant. 

Det der med å konfrontere og fortelle at han oppfører seg dårlig, faller for døve ører, og du får bare fullt tilbake. 

Det høres ikke bra ut. Jeg får blokkere han overalt etter jeg har avsluttet. TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

HAHAHA 😂 

Du tror ikke kvinner ser digge menn?

Du tror ikke vi prater om menn, kropp og peniser?

Lille venn. Du er fortapt.

Men OPPEGÅENDE mennesker, menn som kvinner, glaner ikke eller sikler på andre FORAN partner! Det er patetisk og respektløst.

Det går helt fint om ikke partneren er en nærtagende person som henger seg opp i slikt nonsens som ikke går ut over noen som helst.

De pleier ofte å argumentere med at det er respektløst, men det gjelder jo bare om en gidder å bry seg med slikt tull. Men om en har et stort bekreftelsesbehov og er redd for "ikke å bli sett" og slikt, vil det jo ha noe å bety for den det gjelder.

Anonymkode: 2a748...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...