Gå til innhold

Han stirrer på andre damer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg dater virkelig stirrer på andre damer, uansett alder. Snur seg etter dem og mister tråden i samtalen hvis han ser en fin dame. Han kommenterer ofte jenter mens vi ser film eller hilser på andre ute med: Hun var veldig søt, hun var pen på en spesiell måte, hun er så flott og lignende. En dag sa han det er forvirrende når gamle damer farger håret lyst for da tror han de er unge. Det var rett etter han hadde stirret ned en dame vi gikk forbi. Akkurat som det var ubehagelig for ham med noe annet enn en pen ung jente. Jeg har aldri vært borti denne problematikken og det er godt mulig jeg er sær og vanskelig, men det gjør meg veldig usikker, ukomfortabel og stressa. Jeg velger ofte dater på steder det er lite folk, inviterer han hjem eller drar til ham fordi det er utrolig ubehagelig å være ute sammen med ham. Han er flott på alle andre måter, men jeg tror ikke jeg kan leve med dette og føle meg trygg på relasjonen

Anonymkode: bfca3...0a9

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et møte er nok, og hadde avsluttet første daten veeeldig kjapt.  Er vel ingenting å vurdere en gang 😅

Anonymkode: 06b2c...017

• Liker 4
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Mitt råd er å ikke prøve å diskutere dette med han når du avslutter, han kommer bare til å si at du er sjalu, kontrollerende og at det handler om dårlig selvtillit.

Og i og med at ett møte ikke var nok, har jeg en liten mistanke om at det siste kan være sant.

Anonymkode: 26bb2...915

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha nei du kan ikke date amøber. 

Anonymkode: 4c9f4...65b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste rare her er hvorfor du dater ham. Det finnes normale menn med normale sperrer og folkeskikk der ute.

Anonymkode: b71a4...e7e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bare å avslutte, dette blir ikke bedre. Vent til den dagen sjalusien går over fordi følelsene for ham naturlig nok forsvinner og det bare er skammen og ydmykelsen igjen. Avslutt med den tullingen.

Anonymkode: 038b2...a92

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke synes sånt er ok, så trenger du ikke å finne deg i det. 

Jeg og min kone kan av og til tøyse med hverandre om vi ser noen vi antar den andre syntes var fin, og så skubbe borti med albuen og si sjekk ut han/hun 

Men det er noe annet vil jeg mene. Vi drev ikke slik i dating fasen

Anonymkode: 718ba...1a1

AnonymBruker
Skrevet

Bare å avslutte. Ikke konfronter. Han kommer bare til å gå i forsvar. Han har et oppheng. Det er nesten ingen som glor så mye når de er alene heller. Når han allerede ikke skjønner dette, så er det bare en del av et større mønster med mangel på empati. Hadde han tenkt et fnugg på deg så hadde han funnet ut på ett sekund at du syntes dette var ubehagelig. Ingen mannfolk hadde syntes dette var noe hyggelig heller. Ikke date en fyr der du må opplyse om helt grunnleggende ting de fleste skjønner av seg selv.

Anonymkode: 81c58...e13

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja men herremin hatt menneske, hva skal du med denne såkalte mannen her 😂

Anonymkode: 6aaed...f3b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er godt å høre det ikke bare er jeg som synes dette er spesielt. Dette gjorde han ikke de første dagene, men startet på tredje-fjerde date. Jeg dater han fortsatt fordi han på alle andre måter er en flott mann, men dette tar knekken på både selvtillit og selvfølelsen, så innser jeg må avslutte. Jeg opplever selv jeg viser ganske tydelig at jeg ikke setter pris på dette. 

TS

• Nyttig 1
Skrevet

Han er jo ekkel, stol på magefølelsen din. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er godt å høre det ikke bare er jeg som synes dette er spesielt. Dette gjorde han ikke de første dagene, men startet på tredje-fjerde date. Jeg dater han fortsatt fordi han på alle andre måter er en flott mann, men dette tar knekken på både selvtillit og selvfølelsen, så innser jeg må avslutte. Jeg opplever selv jeg viser ganske tydelig at jeg ikke setter pris på dette. 

TS

Det du kan gjøre som en siste test er å kikke med litt hevede øyenbryn fra ham til dama fram og tilbake noen ganger. Så kan du spørre ham om han ikke skal hilse? Regner med at du kjenner henne siden du ser så fælt på henne. Si det med et smil. Sjekk reaksjonen.

Anonymkode: 038b2...a92

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et møte er nok, og hadde avsluttet første daten veeeldig kjapt.  Er vel ingenting å vurdere en gang 😅

Anonymkode: 06b2c...017

Samme her, kort prosess.:ler2:

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke orket. 

Anonymkode: e014d...e18

Skrevet

snu på det og gjør det samme du også, om menn.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS

Det gjør du nok. Men mennesker med mangel på empati får sjelden med seg den typen reaksjoner, rett og slett fordi de ikke egentlig følger med på deg. Antennene deres er ikke ute. De gjør gjerne det som faller dem inn og det er derfor de er sårende å være med. Det betyr ikke at de ikke er snille, bare at de ikke har evnen til å tune seg inn på andre og at de sjeldent reflekterer over deg som mottaker på den andre siden, selv om de selv ikke hadde likt hvis de hadde opplevd det de gjør selv. Ikke vær en forsøkskanin. Det der får han finne ut av selv.

Anonymkode: 81c58...e13

AnonymBruker
Skrevet

Det er et stort rødt flagg som var synlig helt fra månen veldig tidlig i datingfasen. Men lykke til med han. 

Anonymkode: d5f38...110

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke at du gidder å date han.

Anonymkode: babae...1b8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres jo helt sinnsyk ut

Hahahah hva faen

Anonymkode: c468c...c28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han jeg dater virkelig stirrer på andre damer, uansett alder. Snur seg etter dem og mister tråden i samtalen hvis han ser en fin dame. Han kommenterer ofte jenter mens vi ser film eller hilser på andre ute med: Hun var veldig søt, hun var pen på en spesiell måte, hun er så flott og lignende. En dag sa han det er forvirrende når gamle damer farger håret lyst for da tror han de er unge. Det var rett etter han hadde stirret ned en dame vi gikk forbi. Akkurat som det var ubehagelig for ham med noe annet enn en pen ung jente. Jeg har aldri vært borti denne problematikken og det er godt mulig jeg er sær og vanskelig, men det gjør meg veldig usikker, ukomfortabel og stressa. Jeg velger ofte dater på steder det er lite folk, inviterer han hjem eller drar til ham fordi det er utrolig ubehagelig å være ute sammen med ham. Han er flott på alle andre måter, men jeg tror ikke jeg kan leve med dette og føle meg trygg på relasjonen

En sånn mann hadde jeg ikke orket å ha noe med å gjøre. 

Jeg vil ha en mann som får meg til å føle meg spesiell, ikke en som glor på alle andre. 

Han høres ikke helt normal ut egentlig. 

Forvirrende når gamle damer farger håret? Eh, har han dårlig syn sånn generelt eller?

Anonymkode: a7f5c...629

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...