Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
galaxii skrev (50 minutter siden):

Jeg tenker at det var jo noen som ble så syke at de havnet i respirator. Det er jo ekstremt. Hva tenker dere om at så mange døde av pustebesvær og at nå er corona borte? jeg syns dette er rart jeg altså.

https://www.dagbladet.no/nyheter/coronasyke-peter-har-knapt-sett-dattera/74475077

Corona når den går gjennom en befolkning, fungerer veldig mye som et influensavirus. Den ville forsvunnet uansett. Til det kommer en ny en fra et laboratorium, som det kan gjøre uansett om folk vaksinerer seg eller ei, når det avles virus rundtom i disse laboratoriene og de ikke har gode nok sikkerhetsrutiner.
Jeg nedspiller ikke at folk ble veldig syke og både fikk langtidsvirkninger og døde av corona.
Og det samme skjedde etter vaksinen, som folk ble presset til å ta. Det er det som er galskapen her. Myndighetene, vennene dine, familien din, og arbeidsplassen presser deg til å ta noe du kan dø av, få langtidsvirkninger av, og bli veldig syk av. Det er hele problemet her.

Jeg fikk aldri Corona da jeg praktisk talt ikke omgås mennesker, så for meg ville det kun innebært risiko å ta vaksinen, ingen fordeler. Og dessuten ble man syk når man var vaksinert også. Dette er bare så surrealistisk. Man blir presset til å ta en vaksine som man:

1. Vet har sterke korttidsbivirkninger

2. Ikke vet langtidsbivirkningene av

3. Vet at folk kan dø av (flere sykehjemspasienter som ble vaksinert tidlig døde av vaksinen, så de måtte endre anbefalingene og la være å vaksinere de mest skrøpelige pasientene. Pluss Astra-Zeneka-dødsfallene som også skjedde veldig tidlig.) 

4. Ikke vet i hvilken grad den beskytter mot sykdommen

For en deilig tid å leve i.

Anonymkode: a0e75...69c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Summer Breeeze over med Anonymkode: a0e75...69c, jeg skulle ikke være anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...