galaxii Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Er det noen som bestemt mener at korona sprøyta har ført til tretthet og utmattelse år i etterkant?
Hensatt Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august Nei, det er bare et forsøk på å finne en lettvint forklaring på at man har blitt lat. Jeg tror minst halve Norge fikk brakkesyke i 2020 og at noen ikke helt kom over den etterpå. Om noe så er det selve sykdommen som er årsaken, noe jeg mener det er tynt grunnlag for så mange år etterpå. 8 4
Summer Breeze Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august Ja det er det. Men som vanlig er det "vanskelig å fastslå en årsakssammenheng" i hvert enkelt tilfelle (da det lett blir dyrt for dem med en klar årsakssammenheng): https://www.nrk.no/vestland/ny-rapport_-koronavaksinene-som-ble-brukt-i-norge-kan-gi-sykdom-1.17045826 https://tidsskriftet.no/2026/05/debatt/postvaksinasjonssyndromet https://www.forskning.no/covid19-vaksiner/rapport-hevder-at-koronavaksinene-kan-ha-gjort-folk-langvarig-syke-ikke-mulig-a-sla-fast-sier-forsker/2411496 2 3
Voksenstudent Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Jeg fikk GBS. av covid vaksina. Jeg hadde LS. først og var vant til symptomene du forslår. Generelt, gikk det bedre med mennene enn kvinnene. Vi fikk flere bivirkninger, dessverre for mange av oss. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august galaxii skrev (3 timer siden): Er det noen som bestemt mener at korona sprøyta har ført til tretthet og utmattelse år i etterkant? Nei. Anonymkode: 21039...23b 7
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august galaxii skrev (4 timer siden): Er det noen som bestemt mener at korona sprøyta har ført til tretthet og utmattelse år i etterkant? Jeg fikk det i løpet av 40 minutter etter at jeg hadde tatt min 3. vaksine. Hadde da byttet fra Pzifer til Moderna. Hadde dessverre forlatt vaksinasjonsstedet da jeg ble dårlig. Tok meg en måned før jeg klarte å jobbe igjen. Anonymkode: 2c6dc...279 1 1 2
Summer Breeze Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg fikk det i løpet av 40 minutter etter at jeg hadde tatt min 3. vaksine. Hadde da byttet fra Pzifer til Moderna. Hadde dessverre forlatt vaksinasjonsstedet da jeg ble dårlig. Tok meg en måned før jeg klarte å jobbe igjen. Anonymkode: 2c6dc...279 Hva mener du, hvorfor dessverre?
AnonymBruker Skrevet 10. august #8 Skrevet 10. august Jeg tok ikkekorona vaksinen og er glad for det idag. At jeg sto mot presset. Anonymkode: 73ebd...110 2 3
AnonymBruker Skrevet 11. august #9 Skrevet 11. august Ja jeg har har fått utmattelse, men vet ikke om det er etter vaksinen eller covid viruset. Anonymkode: 7d022...f8e 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tok ikkekorona vaksinen og er glad for det idag. At jeg sto mot presset. Anonymkode: 73ebd...110 Det skal du være sjeleglad for! Anonymkode: 325c6...3e3 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #11 Skrevet 11. august Det finnes sikkert noen som mener det. Min mening, etter å ha tatt en 7-8 doser, er at det ikke har vært skadelig for meg overhodet. Anonymkode: a269e...440 7 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #12 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes sikkert noen som mener det. Min mening, etter å ha tatt en 7-8 doser, er at det ikke har vært skadelig for meg overhodet. Anonymkode: a269e...440 Det er ikke sånn det fungerer, husk ulike kropper responderer ulikt. Vi er ikke presis samme individ kopiert igjen og igjen. Vi har ulikt genmateriale. Noen i samme slekt kan ha en person som blir syk og en som ikke er. Det er derfor de bruker å ha bivirkninger er noe du kan få. Sjeldne, vanlige osv. de som får de ekstra ordinært sjeldne opplevde det jo selv om det var lav sannsynlighet. Anonymkode: 6dc15...b2c 4
AnonymBruker Skrevet 11. august #13 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg tok ikkekorona vaksinen og er glad for det idag. At jeg sto mot presset. Anonymkode: 73ebd...110 Mange var nødt for at samfunnet skulle gå videre. Om ingen gjorde har folk fortsatt å dø. Anonymkode: 6dc15...b2c 9 3
AnonymBruker Skrevet 11. august #14 Skrevet 11. august All vaksine er en risiko. Men så spørs det om risikoen er verdt det da. Anonymkode: 4ab3f...eaa 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #15 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange var nødt for at samfunnet skulle gå videre. Om ingen gjorde har folk fortsatt å dø. Anonymkode: 6dc15...b2c Det var vel en løgn. I utgangspunktet skulle vaksinen hindre at folk ble smittet. Det funka dårlig. Anonymkode: 4ab3f...eaa 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #16 Skrevet 11. august Nei, det kalles "latskap med unskyldning". Anonymkode: d33e9...3e9 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #17 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det var vel en løgn. I utgangspunktet skulle vaksinen hindre at folk ble smittet. Det funka dårlig. Anonymkode: 4ab3f...eaa Medisin er ikke nødvendigvis en mirakel kur. Å de hadde alt for kort tid å lage den forsvarlig, derfor ble folk fanget mellom to onder. Risken med Corona og risken med vaksinene. Hvor mange sykdommer er vi kvitt? Kan vi bli kvitt alle? Vaksinen er for å dempe sykdommen fra å drepe så mange. Å de håpte sikkert å få bukt på den, men en sykdom er en sykdom å denne er aggressiv. Så muterte den heldigvis, kanskje også av å gå gjennom vaksinerte kropper. Det var ingen løgn. Noen havnet i massegraver. Det var en forferdelig tid. Tar dere å benekter ebola også? Eller er den reel fordi vi ikke har den eller tar konsekvensene her hjemme? Anonymkode: 6dc15...b2c 4 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #18 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er ikke sånn det fungerer, husk ulike kropper responderer ulikt. Vi er ikke presis samme individ kopiert igjen og igjen. Vi har ulikt genmateriale. Noen i samme slekt kan ha en person som blir syk og en som ikke er. Det er derfor de bruker å ha bivirkninger er noe du kan få. Sjeldne, vanlige osv. de som får de ekstra ordinært sjeldne opplevde det jo selv om det var lav sannsynlighet. Anonymkode: 6dc15...b2c Jeg tror du leser mer inn i innlegget mitt enn det jeg faktisk har skrevet. Anonymkode: a269e...440 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #19 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, det kalles "latskap med unskyldning". Anonymkode: d33e9...3e9 Nei. Det er du som har lav forståelse eller nysgjerrighet eller omsorg for andre. Bare sett deg litt inn i livene som er berørt å still deg spørsmålet, hvor sannsynlig er det at noen lever som dette frivillig? Anonymkode: 6dc15...b2c 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #20 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror du leser mer inn i innlegget mitt enn det jeg faktisk har skrevet. Anonymkode: a269e...440 Jeg leste du sa Det kan ikke være sånn, for jeg opplevde ikke det. Anonymkode: 6dc15...b2c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå