Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Summer Breeze skrev (På 11.8.2026 den 21.48):

Så de som har fått utmattelse her er bare late de da? En som var blant våre fremste innen kickboksing måtte slutte med det, og slutte å jobbe. Norgesmester i 2019. Han ble vel bare lat da, og måtte bruke vaksinen og utmattelse som unnskyldning. 

Du tror Hemali er en seriøs kilde! Hvis det er her du får informasjonen fra er jo sjansene store for å bli hjernevasket av antivaxxere.  

Anonymkode: 4567e...304

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du tror Hemali er en seriøs kilde! Hvis det er her du får informasjonen fra er jo sjansene store for å bli hjernevasket av antivaxxere.  

Å ja, husker hvordan folk som var skeptiske ble kalt for «antivaxxxere», men…det sitter mange igjen med bivirkninger og senskader etter vaksinen, de lider i stillhet, glemt av dem de «tok en for laget» for 

Anonymkode: 4243f...d30

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er det dummeste argumentet jeg ser. Fordi videoen ligger på en bestemt konto, så betyr det ikke at den er KI-generert med falske personer. Syns du NRK er en bedre kilde? Kanskje Hemali var de eneste som ville høre på dem, har du tenkt på det?

En av de i videoen, Ken, forteller om kraftige hodesmerter etter vaksinering. Her er en artikkel fra NRK der en kvinne forteller om det samme, pluss at en studie peker mot sammenheng: https://www.nrk.no/norge/mener-covid-vaksine-ga-migrene-_-ny-studie-ser-mulig-sammenheng-1.17543992

Ble du hjernevasket nå?

Eller kanskje du kan bli hjernevasket om du leser denne artikkelen om hvor mange som rapporterte om bivirkninger etter vaksinene. Det er ikke få, og det er ikke få bivirkninger heller: https://www.fhi.no/ss/korona/studier/prevalensundersokelser-korona/selvrapporterte-erfaringer-etter-vaksinasjon/

Eller denne da, som har blitt delt før: https://www.nrk.no/vestland/ny-rapport_-koronavaksinene-som-ble-brukt-i-norge-kan-gi-sykdom-1.17045826

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2026 den 16.43):

Det er imidlertid ikke sant at vaksinen skulle hindre at folk ble smittet. Hvem har hevdet dette?

Anonymkode: 5ee50...c61

FjcyRhfX0AIRWQd.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Når akkurat denne vaksinen ble så vanvittig politisert så skjønner jeg på en måte at enkelte enkle sjeler fremdeles vil holde fast på vaksinen som en årsaks til egne (uavhengige) plager. Propagandaen var STERK da alle satt på hjemmekontor og brukte nettet til sin eneste sosiale arena.

Effekt av vaksinering er kortvarig.  Det er derfor mange jeg kjenner med underliggende sykdommer fremdeles vaksinerer seg årlig. Både for covid og influensa. En mRNA vaksine man tok i 2021 (som var min siste dose) er fullstendig uten noen som helst biologisk påvirkning i dag. 

Men så lenge den fremdeles lages kvasivitenskapelige YT videoer om denne vaksinen så vil folk tro det de vil tro. Det er vel menneskelig natur å ha en lettvint knagg å henge plager på. I stedet for å heller skjerpe seg og ta tak i symptomene. 

Anonymkode: 57799...a6a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
galaxii skrev (På 10.8.2026 den 0.13):

Er det noen som bestemt mener at korona sprøyta har ført til tretthet og utmattelse år i etterkant?

Har aldri vært så utmattet,sliten å blirt så mye syk som etter den.. Fikk også bivirkninger som selvfølgelig ikke du får erstarning for selv om du har levd i flere år med dritet. Og ødelagt mye for meg. Forbanna politikere og norge.

Anonymkode: 58874...1d4

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2026 den 16.24):

Det var vel en løgn. I utgangspunktet skulle vaksinen hindre at folk ble smittet. Det funka dårlig.

Anonymkode: 4ab3f...eaa

Nei de var tydelig på at det hindret IKKE smitte, men skulle bidra til en mildere sykdomsforløp.

Anonymkode: 59c28...f7d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Når akkurat denne vaksinen ble så vanvittig politisert så skjønner jeg på en måte at enkelte enkle sjeler fremdeles vil holde fast på vaksinen som en årsaks til egne (uavhengige) plager. Propagandaen var STERK da alle satt på hjemmekontor og brukte nettet til sin eneste sosiale arena.

Effekt av vaksinering er kortvarig.  Det er derfor mange jeg kjenner med underliggende sykdommer fremdeles vaksinerer seg årlig. Både for covid og influensa. En mRNA vaksine man tok i 2021 (som var min siste dose) er fullstendig uten noen som helst biologisk påvirkning i dag. 

Men så lenge den fremdeles lages kvasivitenskapelige YT videoer om denne vaksinen så vil folk tro det de vil tro. Det er vel menneskelig natur å ha en lettvint knagg å henge plager på. I stedet for å heller skjerpe seg og ta tak i symptomene. 

Anonymkode: 57799...a6a

Vaksinen er ikke nødvendigvis kortvarig for dem som fikk skader. Jeg sliter fortsatt veldig med det meste.

Anonymkode: 325c6...3e3

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei de var tydelig på at det hindret IKKE smitte, men skulle bidra til en mildere sykdomsforløp.

Anonymkode: 59c28...f7d

Egentlig ikke, først sa de at de visste ikke om den hindret smitte, så sa at den hindret det i betydelig grad. De sa også at den hindret sykdom. Dette er fra februar -21:

"en smittespredningshemmende effekten er delvis knyttet til at vaksinen hindrer at man får sykdom, og delvis knyttet til at vaksinen hindrer at man får asymptomatisk infeksjon."
https://www.dagbladet.no/nyheter/fhi-hemmer-smitte-betydelig/73420753#:~:text=i Folkehelseinstituttet,får sykdom%2C

Det de også sa at de visste den kunne ha sterke kortvarige bivirkninger, og at de ikke kjente langtidsbivirkningene. De sa også at man kunne forvente at gamle og skrøpelige døde etter vaksinen, for de døde jo likevel. Jeg husker dette så godt, for jeg tenkte ut fra dette at den der skulle jeg ikke ta...

Og gamle og skrøpelige døde som spådd:
https://www.nrk.no/norge/legemiddelverket-knytter-13-dodsfall-til-bivirkninger-av-vaksinen-1.15327024

Skrevet

Myndighetene var jo tydelige på at vaksinen forhindret smitte. Det var jo hele begrunnelsen for å vaksinere barn og ungdom, som ikke ble syke av corona, at de skulle "ta en for bestemor".

Ellers var det tidlig klart at vaksinen var skadelig.

I februar 2021 hadde Pfizer allerede dokumentert at mRNA-vaksinen hadde gitt 1291 ulike bivirkninger. De ønsket å hemmeligholde dette i 75 år. USA sa nei, og i mars 2022 ble de første Pfizerdokumentene frigitt. 

dette vedlegget fra Pfizer fra februar 2021 finner du på sidene 30-38 1291 mulige bivirkninger. Denne artikkelen omhandler Pfizers skjuling av egne data.
Boken «The Pfizer Papers» dokumenterer dette grundig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk blødningsforstyrrelser, ikke hatt det før vaksinen. 

Anonymkode: 0946c...3f7

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Antivaksergjengen prøver fortsatt å overbevise seg selv og andre om at de liksom «hadde rett om covidvaksinene». Så de snakker som om det liksom er en slags enighet om at det «gikk galt», noe vi andre selvfølgelig skjønner at de ikke oppriktig tror. Men det vil medføre enorm kognitiv dissonans å innrømme det. 

Anonymkode: 5e691...036

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2026 den 23.23):

Faktisk veldig sannsynlig, da offerollen er noe mange synes er det aller mest komfortable i verden. Alle symptomene de har er enten nocebo eller løgn.

Finnes det de som har bivirkninger? Ja, selvsagt, jeg er ikke anti-vitenskap. Jeg bare trur ikke på de som sier sånt uten videre.

Anonymkode: d33e9...3e9

Ingen fare, vi kvinner er vant med å ikke bli tatt seriøst av helsepersonell, med blødningsforstyrrelser for eksempel. De har fortsatt ikke funnet ut hva i vaksinen som gav den bivirkningen. 

Anonymkode: d1024...b82

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av dem som har fått kronisk hodepine, har hatt vondt hver j...a dag siden februar 2022. Men jeg fikk vaksine og covid ganske samtidig, så jeg vet ikke sikkert at det skyldes vaksinen. Det kan skyldes coviden også. Eller litt begge deler. Det får jeg nok aldri vite

Anonymkode: 83098...5b7

• Hjerte 2
Skrevet

Nylig frigjorte dokumenter viser at dr. Fauci allerede i januar 2021 var bekymret for at koronavaksinen kunne forårsake abort i første trimester.

• Liker 1
Skrevet
Rick skrev (4 timer siden):

Nylig frigjorte dokumenter viser at dr. Fauci allerede i januar 2021 var bekymret for at koronavaksinen kunne forårsake abort i første trimester.

Jeg kjenner jeg blir helt matt av dette. Får det konsekvenser? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2026 den 16.24):

Det var vel en løgn. I utgangspunktet skulle vaksinen hindre at folk ble smittet. Det funka dårlig.

AnonymBruker skrev (På 12.8.2026 den 0.00):

Det var for å hindre smitte de innførte det i første omgang.

Og når folk fortsatt var skeptisk innførte de koronasertifikat slik at man måtte ta vaksine dersom man ønsket å delta på konserter og lignende. Heksejakt.

Har du glemt dette allerede?

Den aller viktigste grunnen var å unngå alvorlig sykdom og at sykehuskapasiteten skulle bli sprengt. Hadde vi ikke vaksinert hadde flere fått mer alvorlig sykdom og trengt innleggelse og behandling på sykehus. Siden vi har et allerede ganske sprengt helsevesen, ville alle covidtilfellene gjort at systemet knelte fullstendig, flere covidsyke hadde dødd og i tillegg hadde flere med andre sykdommer dødd fordi sykehusene ikke hadde klart å ta unna andre tilfeller enn covidsyke. 

Rick skrev (På 14.8.2026 den 21.32):

FjcyRhfX0AIRWQd.jpg

I USA ja, der de også hadde en viss president før Biden som hadde mange kreative løsninger på covid, som malariamedisin, blekemiddel og UV-lys. 
I Norge var det ikke snakk om å unngå smitte ved vaksinasjon, det var snakk om å unngå kraftig sykdom og overbelastning av helsevesenet. 

Anonymkode: f02cd...1d0

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble veldig syk og er det fortsatt. Har fått en alvorlig hormonubalanse. Jeg jobber fulltid, pluss, men er 100% alene med barn og må det for at økonomien skal gå rundt. 

Tilfellet mitt er rapportert inn og er nøye dokumentert. 

Ser holdningene i tråden er ganske fiendtlige og ignorante. Jeg vil ikke utlevere noe mer. Men barna mine har mistet meg og fått oppveksten sin snudd på hodet. 

Jeg måtte også skifte jobb grunnet konsekvensene. 

Anonymkode: 27f5e...18f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2026 den 0.21):

Du må jo sitte i 20 minutter etter vaksinen for eventuelle reaksjoner. Da kunne der ha blitt fanget opp der og da og linket litt vaksinen. Jeg er garantert ikke den eneste ned en så voldsom reaksjon. I stede ble det bare en vanlig sykemelding pga. utmattelse. 

Anonymkode: 2c6dc...279

Jeg satt der i 20 minutter før jeg gikk. Det var etterpå jeg fikk den plutselige reaksjonen. Forsto da ikke omfanget og prøvde bare å komme meg hjem. 

Anonymkode: 2c6dc...279

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...