AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:00 #21 Skrevet lørdag kl. 17:00 Gratulerer med graviditeten❤️ Forstår bekymringen din, men siden dere har bestilt tur til Krakow så er vel det et tegn på at dere liker hverandre? Masse lykke til med å fortelle ham. Tipper han får litt blandede følelser, men mest sannsynlig går det fint. Håper du oppdaterer oss🩷 Anonymkode: 43f60...b9a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:23 #22 Skrevet lørdag kl. 18:23 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kan jeg spør om du ble gravid med p-piller? Det skal jo nesten ikke gå, om du tok de på tiden. Menn vil jo aldri kunne stole på prenesjon igjenm. Ikke fælt ment, men det er stort å sette et barn til verden. Hva om det ikke er greit for han da? Anonymkode: 4cc55...4af Av 100 stykker som bruker p-piller som eneste prevensjon vil 7 bli gravide i løpet av et år ved vanlig bruk. Se tabell med pearl index (og man må se på «vanlig bruk»). https://emetodebok.no/kapittel/prevensjonsmidler/valg-av-prevensjon/prevensjonsveiledning/ Anonymkode: 4f930...e8d
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:56 #23 Skrevet lørdag kl. 18:56 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Av 100 stykker som bruker p-piller som eneste prevensjon vil 7 bli gravide i løpet av et år ved vanlig bruk. Se tabell med pearl index (og man må se på «vanlig bruk»). https://emetodebok.no/kapittel/prevensjonsmidler/valg-av-prevensjon/prevensjonsveiledning/ Anonymkode: 4f930...e8d Da enser jeg ikke p-piller som trygt! Dette burde menn informeres om. Jeg dater en fyr jeg også, men han vil ikke bli pappa Han hadde gått dypt i kjelleren. Tenk litt på mennene også, hva de utsettes for. De får et liv til verden, et liv de alltid må passe på. Anonymkode: 4cc55...4af 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:23 #24 Skrevet lørdag kl. 19:23 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er dere fra sørlandet? 🫣 Kunne høres ut som en jeg datet rett før deg. Og han vil møtes den dag idag også, 3 dager siden. Anonymkode: 4cc55...4af Hjelp, jeg skulle også spørre om denne fyren er fra sørlandet... Venninnen min har noe på gang med en på 34 med lik reisejobb og som skal reise til Krakow, men med en "nær venninne". Det har vært skepsis. Håper ikke det er samme fyren! Anonymkode: 9810a...fc5 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:06 #25 Skrevet lørdag kl. 20:06 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hjelp, jeg skulle også spørre om denne fyren er fra sørlandet... Venninnen min har noe på gang med en på 34 med lik reisejobb og som skal reise til Krakow, men med en "nær venninne". Det har vært skepsis. Håper ikke det er samme fyren! Anonymkode: 9810a...fc5 Samme her! Du kødder vel nå? Bor en halv time fra krsand ca. Denne amnen også. Ts, er det samme ? Så løp! Med barnet også og se deg aldri tilbake 🥶 Anonymkode: 4cc55...4af
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:07 #26 Skrevet lørdag kl. 20:07 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her! Du kødder vel nå? Bor en halv time fra krsand ca. Denne amnen også. Ts, er det samme ? Så løp! Med barnet også og se deg aldri tilbake 🥶 Anonymkode: 4cc55...4af Skulle stå 'denne mannen også". Han bor utenfor krsan, har reisejobb og ba meg på tur til Krakow. Anonymkode: 4cc55...4af
29_j Skrevet lørdag kl. 22:18 #27 Skrevet lørdag kl. 22:18 Syntes det er rart man blir gravid etter å ha møtt mannen bare 6 ganger. Du gikk på P-piller? Stakkars mann og håper det går fint i fremtiden med barnet. 4 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #28 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skulle stå 'denne mannen også". Han bor utenfor krsan, har reisejobb og ba meg på tur til Krakow. Anonymkode: 4cc55...4af Gi dere da… Anonymkode: a377c...07b
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #29 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Gi dere da… Anonymkode: a377c...07b Jeg vet ikke med hun andre som skriver, men jeg sitter og tripper i påvente av å høre fra TS før jeg tipser venninnen min. Vil ikke bekymre henne unødig men det er eksteme tilfeldigheter... 😩 Anonymkode: 9810a...fc5 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #30 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gi dere da… Anonymkode: a377c...07b Det er jo noe i det da? Ts må våkne. Faren til dette barnet har seg med flere. Anonymkode: 4cc55...4af 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #31 Skrevet 14 timer siden Abort og løp. Beholder du barnet er du voldsomt egoistisk, som vil la barnet lide og spørre hvorfor hen ikke har en far. Eller hvor far er. Du presser ikke på med et uønsket barn bare fordi du vil ha barn... Flere sier han har seg med flere, og det tviler jeg ikke på. Anonymkode: 4810b...f7a
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #32 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Abort og løp. Beholder du barnet er du voldsomt egoistisk, som vil la barnet lide og spørre hvorfor hen ikke har en far. Eller hvor far er. Du presser ikke på med et uønsket barn bare fordi du vil ha barn... Flere sier han har seg med flere, og det tviler jeg ikke på. Anonymkode: 4810b...f7a Ja ikke vel? Ts har forlatt tråden ser det ut til. Så hun ser det desverre ikke😌 Anonymkode: 4cc55...4af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå