AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:55 #61 Skrevet lørdag kl. 08:55 Så ble det sånn at du ikke meldte første gangen. Men du forsøkte å hjelpe barnet og trodde jo selvfølgelig at mor til barnet ville ta ansvar! Nå innser du at hun ikke kommer til å gjøre noen forskjell, men du er jammen tøff som har tatt affære! Barnet tør ikke sladre på far eller har ikke fått med seg/forstått alt som har skjedd, derfor har mor latt det gå. For barnet har ikke skjønt hva som har skjedd og sier derfor at ingenting slik har skjedd. Kanskje er han vant til lignende hjemme hos mor. Jeg dømmer ikke, og jeg har jobbet mange år i barneverntjenesten (jobber der ikke nå lenger). Jeg er stolt av deg som setter barnet først, men vær forsiktig. Anonymkode: 69f1e...cd4 1 1
Melus Skrevet lørdag kl. 17:00 #62 Skrevet lørdag kl. 17:00 AnonymBruker skrev (På 31.7.2026 den 16.05): Jada, du har fått frem poenget ditt Anonymkode: e2806...1f9 Flott!
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:33 #63 Skrevet søndag kl. 11:33 AnonymBruker skrev (På 1.8.2026 den 10.55): Så ble det sånn at du ikke meldte første gangen. Men du forsøkte å hjelpe barnet og trodde jo selvfølgelig at mor til barnet ville ta ansvar! Nå innser du at hun ikke kommer til å gjøre noen forskjell, men du er jammen tøff som har tatt affære! Barnet tør ikke sladre på far eller har ikke fått med seg/forstått alt som har skjedd, derfor har mor latt det gå. For barnet har ikke skjønt hva som har skjedd og sier derfor at ingenting slik har skjedd. Kanskje er han vant til lignende hjemme hos mor. Jeg dømmer ikke, og jeg har jobbet mange år i barneverntjenesten (jobber der ikke nå lenger). Jeg er stolt av deg som setter barnet først, men vær forsiktig. Anonymkode: 69f1e...cd4 Selvfølgelig forstår barnet. Har du jobbet så mange år i BVTJ så vet du at barn dessverre er ufattelig lojale mot foreldrene. Uavhengig hvor mye frykt de måtte kjenne på! Barnet har nok kjent på ekstrem frykt og utrygghet. Forferdelig at ikke ts har meldt tidligere Anonymkode: 0c2a0...c4c 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 00:01 #64 Skrevet mandag kl. 00:01 Har du hørt fra ham nå på ferien deres, ts? Anonymkode: 7ca20...ebd
Suzie3000 Skrevet mandag kl. 14:46 Forfatter #65 Skrevet mandag kl. 14:46 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har du hørt fra ham nå på ferien deres, ts? Anonymkode: 7ca20...ebd Et trygt voksent familiemedlem ble med dem på ferien, så det går heldigvis veldig bra! Han skriver hver dag hele dagen, men jeg svarer ikke. Ingen antydning til at han er full. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:37 #66 Skrevet mandag kl. 16:37 Jeg tenker litt annerledes her. Du har sagt i fra til barnemor og hans familie. Nå må du først sørge for at din egen familie er trygg. Kutt all kontakt med han og få veiledning av politiet, eventuelt krisesenter til hva du gjør nå Anonymkode: f28e7...eda
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:54 #67 Skrevet mandag kl. 16:54 du tar selvfølgelig kontakt med politiet, hvis du finner ett barn som er sammen med en helt dritings person, politiet tar kontakt med BV og mor får beskjed. Da er også hendelsen registrert og mye lettere for BV å ta fra far samværet. Du må samle bevis og ringe politiet når det er behov for det. Anonymkode: 1dba6...d63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå